The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

#030114


Garagen samtidig med Eliten. Jeg var solo.


Opvarmning:


Foam roll på hoften primært.

3-way squat opener

Dele af agile-8


Squat (P60):

5x5x120kg

Godt med knald i i dag.


Pres:

4x82,5kg

Yderst homoerotisk. Ville have haft 5 reps. Rend mig.


Pendlay row (P60):

5x5x87,5kg


Uneven hangs:

60s L/R

50s L/R


1-ben hyperextensions:

4x 5/5


Jeg arbejder på en plan, der vil give mig en fantastisk platform for at hælde mit vrøvl ud til masserne.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror godt at David kunne være blevet NFL spiller hvis ikke det var for hans to skulderoperationer. De ting der taler for: 1) Han var dedikeret, 2) Hans genetik var i orden, 3) Han har trænet med flere spillere der nu er i NFL og har derfor en bedre forståelse for hvad der kræves for at komme i NFL (end vi har) og 4) Han havde fået et scholarship til et division I college (måtte dog droppe det pga førnævnte skulderproblemer).

Jeg ved ikke med den OAC dog...

Link to comment
Share on other sites

Mennesker

Det meget fint med alle jeres såkaldte facts.

Men Fame har et stort flot skæg, og det har ingen af jer taget med i betragtning. I øvrigt er han enig med mig i mange ting, og det er der alligevel ikke så mange der er.

Det er helt klart to ting der taler for at han kan ting som andre ikke kan........

Ok......

Link to comment
Share on other sites

Sjovt som den eneste der ikke ævler om religion i loggen er ham der har en.

Så blev der trænet. Najs.

Mens jeg varmede op kom der en sød mand hen og sagde "hej". Det var RuneB og jeg blev starstruck. <3

LB squat:

3x90

Okok

Bænkpres:

6x110kg

V-grip chins:

5x5xBW+15

Liggende benløft:

3x10

Curls:

3x10x30kg

Det var en dejlig træning.

Link to comment
Share on other sites

No hate, men det tror jeg heller ikke. Jeg vil være glad på dine vegne og gerne støttende og rosende. Realistisk set er det noget, der tager virkelig lang tid og kræver enormt fokus, tynde ben og massiv scapula kontrol.

Jeg tror ikke jeg kender andre end Kenneth Jay, der har vejet +95 og lavet en OAP. Hell, jeg tror ikke engang, jeg kender andre, der har lavet en....

Link to comment
Share on other sites

#060114

Opstart på et nyt TFW-forløb som jeg deler med Sølvpil. Jeg kommer til at køre hårdt på med squatz, så de kan blive flotte. <3
Nogle af dem er rimelig godt kørende og andre er meget klar til forbedring. Det er fedt.
Egen træning bagefter:
LB squat:
5x5x120kg
Bænkpres:
5x5x87,5kg
Dølløft:
5x3x135kg
1H pullups:
2x8L/8R
Uneven pushups (på 2x20kg):
2x15L, 15R
Lidt bridging. <3
I dag er en god dag.
Link to comment
Share on other sites

Jeg har forsøgt mig MANGE gange efterhånden.

Sidste forsøg endte rimelig fornuftigt, dog var der ting jeg ikke var helt tilfreds med når der kom vægt på (160-170).

På den her video ser det dog fint ud:

https://www.youtube.com/watch?v=ThPliVaHTUA

Forskellen er at jeg nu har sat mig yderligere ind i detaljer omkring løftet (Starting Strength gogogo) og forsøger at bruge de to varianter supplerende.

Jeg føler mig god nok teknisk til at kunne arbejde med to forskellige stile og det vil loade min hofte og knæ forskelligt. I og med at min "normale" squatstil tidligere har forårsaget problemer i hoften tænker jeg at lide variation er godt.

Dertil kommer at jeg 1) har en fornuftig bagkæde og 2) synes min bagkæde trænger til at blive styrket.

Sidst men ikke mindst mener jeg at det er mit job som træner at udforske og praktisere de løft jeg underviser i. Jeg vil gerne have lowbar squat som et værktøj jeg kan bruge til folk jeg træner. I særdeleshed i de tilfælde hvor man er meget begrænset for tid giver det god mening at fordele belastningen lidt bagover.

Mange tanker. Standard.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share