The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

Fedt Mottzen. Jeg er glad for at kunne hjælpe. :)

Energy circuit i dag med Fortuna som coach og hele den svenske boksemafia.
Det var fint og hyggeligt, dog lidt vel rigeligt burpees efter min smag. Oh well.
små 1200kcal på lidt over en time. Fint fint.
Max puls ramte 182.
Link to comment
Share on other sites

Undervisning i dag. Det startede lidt rodet pga eksterne omstændigheder. Blev dog en skide god session alligevel. Svenskerne har virkelig ild i øjnene.

Træning bagefter.

Squat:

6x145kg

Pres (P60):

5x5x65kg

Fint. Nemt.

RDL (P60):

5x5x120kg

Bredere og bredere greb. Yows!

Uneven hang:

60s pr side.

Diamant pushups:

2x18

Det tog lige omkring 50 minutter.

Link to comment
Share on other sites

Har haft et sygt barn plus en nat med feber selv. Det var heldigvis væk efter en nat hvor jeg smed 2kg væske.

Hurtig morgentræning inden den står på jul i Lystrup. <3

DL:

8x162,5kg

Fint sæt. Jeg begynder at få lidt bedre styr på mit KV, men der er sgu lang vej til det bliver godt.

Bænkpres P60:

5x5x87,5kg

Supersættet med 5x15 pullaparts.

Zombie squats P60:

5x3x87,5kg

Sæt af 3 er noget bedre end sæt af 5 her. Ellers bliver det en tand for gøglet.

1H pullups:

6L/6R

Angled bridges:

20, 15, 15

Og så selvfølgelig cykel hjem i modvind.

Tid: ~90 minutter fra jeg sad i sofaen til jeg var hjemme i sofaen. Smukt.

Edited by Fame Boy
Link to comment
Share on other sites

Der har været en del at se til. Træning har derfor været nedprioriteret.

Forresten er her en af mine yndlingssætninger fra mit speciale: "det er ikke alle der har børn, men de fleste har forældre". Simpelt. Præcist.

Godt sprog handler aldrig om komplekse strukturer, men om budskabet. Jeg er en brevitas over ornatio kind of guy.

Det gælder sådan set også for mit syn på træning.

Dagens træning:

Squat (P60):

5x5x120kg

Pres:

7x77,5 kg

Pendlay row (P60):

5x5x87,5kg

Minus straps i dagens anledning.

Sumo DL:

15x1x145kg

Hvert 24. sekund.

Fint fint.

Nu passer jeg barnet. Hun er begyndt at sige "Hej" temmelig konsistent. Det fører til at vi jævnligt har samtaler på 5-10 minutter når vi går tur, hvor der kun bliver sagt "Hej". Jeg tror man skal være forælder for at forstå hvor godt det føles.

Link to comment
Share on other sites

Jeg løb stærkt her til morgen.

Mange kropsvægtslækkerhedsting.

Omkring 15 spurter af forskellig længde og på mere eller mindre stigning.

Jaaaaaah.

651 kcal forbrændt.

PS: jeg vandt 17kr på Celtics i går. Det holdt fandme hårdt selvom de var oppe med 20 i 3.

Link to comment
Share on other sites

17 kr. - Så gi'r han nok en lille en, en lille en, en lille en, så gi'r han nok en lille en, en lille bitte en... EEEEEEN LILLEBITTE EEEEEEEN!!!!!!!

For han er en af hvor egne, ja, han er en af hvor egne, for han er en af hvor EEEGEEENEEEE!!!! En RIGTIG MUSKELMAND! EN RIGTIG MUSKELMAND! FOR HAN ER EN AF HVORRRR EEEGEEEEEENEEEEE!!!! EEEEEEN RIIIIGTIIIIG MUSKELMAAAAND!!!!

FOR Haaan er så uuuung og så yndig, ser han ud. For HAAAAaaaAAAn er såå uuuung og så yndig ser han ud!

ÅHJA! Ham kan vi li' ÅÅÅÅHJA! Ham kan vi li', Åhhh, ja, ham kan vi li'! Han skal i glas og ramme.... men ikke lige med det sammme, for vi har ikke nogen raaaammme... men det kan også være det saaammmeeeeeee!!!!!

Tillykke, flotmand! Well played!

Link to comment
Share on other sites

The Gym nytårsaften er episk hyggeligt.


Kort opsummering af nogle af dagens begivenheder:


Juice sagde at jeg havde smuk dagsform (og at jeg så meget mande-bøsset ud <3).

Jon troede han måske havde gået i skole med min kone - det er jeg ret sikker på at han ikke har. :lol:

Salt havde muligvis verdens flotteste shorts på - noget jeg fortalte ham flere gange.

Swan fremviste en Snickers, som han påstod at han ville spise - jeg har dog mine tvivl.

Ozzy bekendte at han vil til at donere flere penge til velgørenhed - han satte også ny rekord i trøjesmidning - det tog måske et enkelt workset.

Søren Dahlgård: SØREN! Han sagde: "du er et geni" hvortil jeg svarede "ja".

Madstodonten matchede Famze i smukt turkist outfit. Åh han var flot.

DJ Skade havde bidraget med et dejligt mix af musik fra dengang jeg huserede på bl.a. IN!

Lærling var som altid sød. Han tror for øvrigt hverken på TUT eller EMG.


Nåh, det der træning:


DL P60:

5x3x135kg

Det var godt nok nemt i dag. Det skulle det også gerne være.


Bænkpres:

9x102,5kg

Fint fint, det kan jeg godt leve med.


HG pullups P60:

5x5xBW+15kg

3 forskellige grebsbredder.


Lying frog raises:

3x25

Endelig. Næste skridt er med strakte ben, og så må jeg endelig komme op og hænge.


Uneven hang:

60s/60s

45s/45s

Føj for den lede.


En masse curls og lidt tri. Dropsæt i curls.


Pas nu på fingrene venner! <3

Link to comment
Share on other sites

Jeg glemte at fortælle noget sjovt fra i går.


Søren Erling og Douche står i fællesskab og konstaterer at jeg ser meget homoseksuel ud, hvorefter de endnu engang i fællesskab konkluderer at mit outfit passer til min øjenfarve. #mandigt.


0114, Solotræning:


Opvarmning:

5 minutter med div. animal moves og dynamiske mobilitetsøvelser

5 minutter med ladderøvelse, først lidt heeeelt basic to in one, og så ellers icky shuffle for resten af pengene. Agility er helt sikkert en af de ting hvor man med fordel kan mestre de simple ting, og jeg har et stykke vej endnu. :)


Squat:

5x152,5kg

Noget af det bedre jeg har lavet længe. Det bliver dejligt snart at skrue en smule op for kcal, så det igen kan begynde at gå den flotte vej. Jeg er 100% smertefri, og bevægelsen føles skide godt. Betyder det at jeg skal skifte stil nu? :D


Pres P60:

4x5x65kg

4x65kg

Jeg skal til at respektere mit volumen-arbejde noget mere. Kører alle sæt med bælte starting today - det er i virkeligheden lidt bøvet at beslutte sig for at lave 5ere ved x% af 1RM med bælte og så køre de 5ere uden bælte.


RDL P60:

5x5x120kg

Pinky på VL-stang på de to sidste. Lige i røven!


Diamond pushups:

3x20

Så står den på næste skridt på progressions-dagen. Uneven eller med-/basketball pushups. Hyggeligt.


Batwings:

3x8x20kg


Ab wheel:

1x stående

3x stående negs

10x på knæ

Min mave kommer til at være helt revet, hakket, svitset og flænset i morgen. #abz


T: 63 min inkl opvarmning.


I aften skal jeg se 300 og spise burger med Konen, Sagslederen og Den unge Blå. Nice!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share