Træningslog til Mac


Dochylle
 Share

Recommended Posts

Hey,

Jeg har løbet med Garmin 305 og 310 igennem de seneste år og logger løb og cykling i Garmins programmer eller Garminconnect.

Samtidig har jeg sideløbende trænet Crossfit, KBs, alm VL, svømning, klatring og hvad jeg nu lige havde lyst til.

Jeg leder efter et program til at kombinere alle disse oplysninger, er der nogen der kender et (til Mac OS 10.6). Jeg har trawlet nettet, men ikke fundet noget.

Alle garmins programmer er kun gode til GPS data, og det mest brugte til mac RubiTRack er også kun til GPS data eller cardio.

Jeg vil have et program som RubiTrack som også kan håndtere 5x5pullups og KB Turkish Get ups, samt 500 svømning eller 1 times Yoga. Det skal jo bare kunne håndtere at man opretter egne sportsgrene (synkronisere med central database) samt egne øvelser, og håndtere sæt og reps.

Og jeg gider netop ikke MoL logge eller lignende fordi jeg vil kunne få oversigter og sammentællinger, hvilket MoL loggen ikke giver...

Nogen forslag?????? Alternativt må jeg jo bede Rubitracks indføre disse tweaks.

Pftak

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share