Store traeningskaeder


LowDog
 Share

Recommended Posts

Hvordan kan det vaere der ikke findes nogen Golds Gym, Crunch, LA Fitness, 24 hour fitness osv i DK?

Hvilket center ville i helst traene i hvis ovenstaaende ogsaa var en mulighed? Hvad er de vigtigste aspekter for jer naar i vaelger gym?

Link to comment
Share on other sites

Hvad er de vigtigste aspekter for jer naar i vaelger gym?

I prioriteret rækkefølge

1) Location (når job og familie også trækker skal der helst ikke være mere end 5-10 min til gym)

2) Gode åbningstider - allerhelst 24/7 eller nøglesystem

3) Squatrack

4) Ordentlige stænger samt håndvægte og masser af dem

5) Powerrack

6) Kettlebells samt gerne andet udstyr til funktionel styrketræning

7) Lidt forskelligt cardio - især gerne Concept2

8) Seriøs anti-doping politik (dvs. ikke antidopings tåbelige forslag om begrænse håndvægte eller tilsvarende, men regelmæssig udtagelse til kontrol med livsvarig karantæne til følge)

..og så træner jeg enda i dag i et middelmådigt center som kun kan opfylde pkt. 1+3+7 og kun i begrænset udtsrækning pkt. 2+4+8...

Link to comment
Share on other sites

I prioriteret rækkefølge

1) Location (når job og familie også trækker skal der helst ikke være mere end 5-10 min til gym)

2) Gode åbningstider - allerhelst 24/7 eller nøglesystem

3) Squatrack

4) Ordentlige stænger samt håndvægte og masser af dem

5) Powerrack

6) Kettlebells samt gerne andet udstyr til funktionel styrketræning

7) Lidt forskelligt cardio - især gerne Concept2

8) Seriøs anti-doping politik (dvs. ikke antidopings tåbelige forslag om begrænse håndvægte eller tilsvarende, men regelmæssig udtagelse til kontrol med livsvarig karantæne til følge)

..og så træner jeg enda i dag i et middelmådigt center som kun kan opfylde pkt. 1+3+7 og kun i begrænset udtsrækning pkt. 2+4+8...

Tak for dit svar, lige saadan noget jeg ledte efter. Jeg gaar og snuser lidt efter at aabne et traeningscenter (dog ikke i DK), saa alle krav er gode. Hvor stort er Crossfit i Skandinavien? Herovre er det kaempe stort (USA). Jeg har en ide til et godt koncept. Men jeg er stadig ikke sikker paa om franchising en af de stoerre kaeder ville vaere bedre.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share