MaxPower


MaxPower
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:santa2: Årh, hvaad?

Det tager jeg som et kompliment :w00t:

Ellers kan jeg afsløre at det er forsiden af mig B)

Vivs -> Jeg synes da ikke man skal bruge særlig meget "go' vilje" for at kunne se abs :lol:

nå, jeg må hellere få trænet snart.

Kan i hygge jer :wave:

PS: Proteinkage version 3.0 står pt til afkøling :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Alternativ Hypertrofi-træning - nu i skåneudgave (sort of)

Uge 6, dag 2 , 29-05-2004

Alt der belaster lænden er kastet ud til højre, så nu er det med at finde det kreative træningstøj frem for at få en solid workout ud af det alligevel.

Og det gjorde jeg sådan her: :)

Et bens squat

10 x 1 @ mig + 10kg

4 x 5 @ mig

1 x 5 @ mig (skulle lige prøve split squat i stedet - lige lovlig nem)

KANON erstatning :w00t:

Den brændte sgu' godt i Da Quads :devil:

Supported barbell rows (A1)

3 x 10 @ 40kg

udmærket. god mulighed for at koncentrere sig om at bruge ryggen

Leg curl (A1)

3 x 10 @ 30kg

tjaa, den er da ok ;)

Drag curls (link) (A2)

3 x 8 @ 22,5kg

fino

Calfraise in legpress (A2)

3 x 10 @ 250kg

Med et par sekunders peak på hele banden :devil:

Underhånds chinups

1 x 7 @ mig

brændte godt i gånzne

Et bens læg med håndvægt stående på 25kg skive (A3) :blink: :lol:

2 x 8 @ 21kg

Standing db preachercurl (A3)

2 x 10 @ 10kg

brugte bare en skråbænk idag, da preacheren var optaget. Virker fint.

Vægten var valgt rimelig let idag, den kan jo altid sættes op.

Cable Rear laterals (A3)

2 x 10 @ 13kg

Desuden 5 sæt chins á 5 reps fordelt over hele dagen.

Sikke en masse det blev til idag. Nygren dukkede op midt i det hele, så det blev til en del kæbe. Volumen for dagen blev lidt højere end planlagt, men når vægtene er relativt lette, så er det ingen problem.

:banana: :banana: :banana:

I øvrigt så har ryggen bare været dum hele dagen. Det er den muskelømhed jeg har cirka midt på erector i højre side som bare vil have alt for meget opmærksomhed <_< :( :cry: :angry3:

Lænden er bedre og jeg har ikke fået de slemme stød de sidste par dage, men den er stadig ikke i top.

Efter opfordringen fra fyssen laver jeg det føromtalte elastik-show hver dag, 2 sæt af hver af de 3 øvelser og cirka 10 reps. Derudover 5-10 minutters blandet benløft og til sidst har jeg tænkt at smide good ol' Back Bridge ind. Godt der kun er 3 arbejdsdage til næste tid hos fyssen ;)

Mmmmm, lasagne :4mewantfood:

post-12-1085861760.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hey Max,

Fedt at se du ikke giver op men prøver at omgås skaderne med alternative øvelser. Jeg synes også du har været ret uheldig - albue, håndled og nu lænden :(

Det ser ud til det går fremaf med vægttabet :)

Link to comment
Share on other sites

:evillaughter: :evillaughter: :evillaughter:

Gode gamle Major Doms har indtaget booty og wheels :devil:

Et-bens squat RULEZ :headbanger:

Jeg kan stadig huske da jeg satte min PR på 30 reps, at det var lige før jeg ikke kunne gå bagefter, og dagen efter havde jeg verdens ondeste røv-doms :lol:

Nu er dagens elastikshow, benløft og back bridge overstået. Nuppede bare en let 2 min-bridge for at starte roligt ud.

simoh -> tjoo, måske er det fordi jeg før helt eller delvist har ignoreret det og håbet det gik væk af sig selv. Det har det ofte også gjort ved at give de øvelser som provokerede det en pause, men det er klart at hvis jeg bare fortsætter i samme spor bagefter så kommer det tilbage. Det er så først nu jeg får taget mig selv i nakken og gjort noget ved det.

Men jo, diæten ser ud til at køre fino :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

PS: Proteinkage version 3.0 står pt til afkøling :4mewantfood:

Hey Maxpower.

Hvordan smagte 3.0 versionen så? Kan kagen anbefales? Ændringer i forhold til 2.0?

:bigsmile: Den havde jeg lige glemt.

Ændringerne er at der er tilføjet nogle hakkede hasselnødder, lidt vaniljesukker og mere kanel.

Den smager stadig rigtig fint, nødderne giver lidt ekstra til konsistensen og noget sundt fedt :)

Jeg smider den fulde opskrift i den anden tråd lidt senere - er lige optaget af noget andet :bigsmile:

Hvordan kan han så tjekke MOL, tænker du måske??? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg smider den fulde opskrift i den anden tråd lidt senere - er lige optaget af noget andet  :bigsmile:

Hvordan kan han så tjekke MOL, tænker du måske???  :lol:

Flere steder på en gang, wauw..... :lol: :lol:

Nå, jeg vil ha gang i bageriet..

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Den der proteinkage er det en du bager i ovnen? I så fald skal du være opmærksom på hvilken type protein du bruger. :)

uddyb :)

Proteinet denaturerer ved de høje tempraturer i ovnen. Ved visse proteintyper går det meget ud over den ernæringsmæssige værdi. Valleprotein har feks. en utrolig ringe optagelse såfremt det er denatureret. :)

Link to comment
Share on other sites

Den der proteinkage er det en du bager i ovnen? I så fald skal du være opmærksom på hvilken type protein du bruger. :)

uddyb :)

Proteinet denaturerer ved de høje tempraturer i ovnen. Ved visse proteintyper går det meget ud over den ernæringsmæssige værdi. Valleprotein har feks. en utrolig ringe optagelse såfremt det er denatureret. :)

Det bliver den stakkels Jakkedreng ikke glad for at høre han lever praktisk talt af proteinkager... :lol: :lol: :lol:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

P.s. Max du skal nok blive en fin husmor... ;) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

P.s. Max du skal nok blive en fin husmor...  ;)  :tongue:

Så, så...ikke mobbe kagebagefolket :teachingfinger: .

Den slags bider ikke på mig. Han kan bare futte hjem til sine æggehvide-shakes og hvad han ellers roder med :tongue:

Jeg håber ikke du smider dyrt indkøbt valleprotein i en ovn ved den tempratur.

:crazy: Det kan du da ikke mene??? Dvs alle former for bagværk med proteinpulver er håbløst? :cry:

Hvis du har noget dokumentation eller lignende for at (valle)protein skulle have meget skidt af en tur i ovnen, så må du meget gerne komme med det.

Skriv det i tråden med opskriften, her :)

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Dagens motion:

Den korte udgave:

32km, 1000ml :devil:

Den lidt længere udgave:

Jeg tog mig en lille tur på lågen ind til en lille butik på sankt hans torv.

32km i alt.

På turen ud lå snittet på små 24km/t, men der var god power i benene og let medvind hjem, så der blev givet gas og for hele turen endte gennemsnitshastigheden på 25,36km/t. Tiden var 1:15 - et helt kvarter hurtigere end sidste gang.

Næsten det samme som på min 26km tur for 2 uger siden, der endte på 25,49km/t, men jeg havde rygsæk på denne gang, og da det var gennembyen var der nok en del flere røde lys.

:banana: :banana: :banana: :banana:

Dagens menu: 1000ml

jordbær - verdens bedste jordbæris

mango - yummi

chokolade - nok den kraftigste og bedste chokoladeis jeg har smagt

creme caramel - mmm mmm good

aint' nottin' but a peanut :lol:

Det gik jo rigtig fint. Den forsvandt stille og roligt med Ronnie-drengen kørende på flimmeren, og jeg blev slet ikke dårlig denne gang :lol:

Men ham ekspedienten var GODT NOK fedtet med isen, der var dårlig nok top på og han skulle på ingen måde gøre sig umage for at få låget på <_< :thumb_down:

Korthåret gut, vist nok rødligt og lidt skæg - så er i advaret :)

Og tænk sig, da jeg havde fået min is og gik ud efter cyklen stod selveste hr hvemsomhelst og frue i køen :)

Så spørger du om jeg (også?) skulle have 3 kugler, og om det ikke var meget langt at køre for en smule is??? :blink::blink::blink:

Anders, altså, har du ikke fattet en skiii' :tongue:

Jeg synes selv det er glimrende indrettet. Turen retfærdiggører - i hvert fald for mig - at jeg kan æde løs, og gør alligevel at det ikke sker så tit. Helt perfekt efter mit hoved :bigsmile:

En kulhydrat er vel en kulhydrat :lol:

MEN for at være lidt seriøs her i sidste tredjedel af MOL BC har jeg besluttet at jeg IKKE skal have Paradis før det er overstået - MED MINDRE det er i forbindelse med et officielt isoman-arrangement :4mewantfood: (mere fanatisk er man vel heller ikke :D )

Link to comment
Share on other sites

Hey kan du huske åbningstiderne for træning her i eksamensperioden?

jep

Der er lukket 8.30->19.15 disse dage:

onsdag 2-6

torsdag 3-6

fredag 4-6

Jeg mener jeg kiggede på sedlen igår, så med mindre der er kommet en ny op, så ser det sådan ud. Kan det passe der ikke er flere eksamensdage?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share