MaxPower


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Det er helt vildt så god jeg er til pool - nogen gange :lol:

Det blev lidt sent... jeg har haft fine doms i øvre ryg hele dagen - og så fik jeg mit diplom diplom igår :bigsmile:

Go'nat jesper - du er træt nu... :yawn: (men jeg har lige guffet en lækker kyllingemad :eatchicken: )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det ser sgu fornuftigt ud med dit fedttab  :w00t:

- er spændt på at se det endelige resultat :angelgrin:

Tark, ja lad os satse på det hele er fedt :lol:

Jeg kan afsløre at jeg BESTEMT også er spændt på resultatet :bigsmile:

Taget i betragtning at der er røget over 4 kg synes jeg dog ikke helt der er sket nok med udseendet, og jeg føler mig (pudsigt nok) en anelse puny, selvom målene kun viser meget lille nedgang.

Jeg har endelig fået taget mig sammen til at bruge min fine chinup-dørkam-stang jævnligt, så fra nu af skal jeg lave et sæt hver gang jeg kommer ind af døren.

Og det bliver en del gange i løbet af en dag :lol:

Jeg startede igår eftermiddags og nåede 10 sæt á 5 reps udført i meget kontrolleret tempo og stort set alle med pause i bunden.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har endelig fået taget mig sammen til at bruge min fine chinup-dørkam-stang jævnligt, så fra nu af skal jeg lave et sæt hver gang jeg kommer ind af døren.

:w00t: hvor originalt :lol: :bigsmile: Way to go! :thumbwink:

Link to comment
Share on other sites

ca 25 minutters gåtur i det grønne - lige nok til at gøre panden fugtig, så powerwalk var det næppe.

Fabelagtigt vejr :w00t:

De sidste par dage har jeg forsøgt mig med nuket havregrød i stedet for bare havregryn og det spiller kanon (selv jeg måske ikke behøver at skære så meget mere i kosten :bigsmile: )

Det er lidt vildt at jeg faktisk føler mig mere mæt af en omgang grød lavet af ca 55g gryn i forhold til over 100g gryn spist bare med mælk og lidt sukker :)

Opskriften er super simpel:

½ kop gryn

½ kop vand

nuke 1 minut ved fuld power

rør - tilsæt lidt sat

nuke igen 1-1½ minut

Link to comment
Share on other sites

Det er lidt vildt at jeg faktisk føler mig mere mæt af en omgang grød lavet af ca 55g gryn i forhold til over 100g gryn spist bare med mælk og lidt sukker  :)

imponerende, jeg har det lige omvendt...

Også jeg - det der er da kun til den hule tand!

Link to comment
Share on other sites

Det er lidt vildt at jeg faktisk føler mig mere mæt af en omgang grød lavet af ca 55g gryn i forhold til over 100g gryn spist bare med mælk og lidt sukker  :)

imponerende, jeg har det lige omvendt...

Også jeg - det der er da kun til den hule tand!

Jeg må tilslutte mig MaxP, jeg bliver absolut også mere mæt af havregrød :)

/Des

Link to comment
Share on other sites

:lol: naturligvis tulle - Nuke it, MaxPower style

Ang mæthedsfornemmelsen, så er det måske lidt svært at vurdere nu jeg kun har prøvet det de sidste to dage, så måske er det "kun" cirka lige så mæt af grøden som af grynene rå, men det er da heller ikke så ringe endda.

Link to comment
Share on other sites

He he bliver lige nødt til at komme ind i snakken ang mæthedsfornemmelse med power gryn..

Jeg skulle lige prøve at lave havregrød for første gang i 2 år imorges :4mewantfood: Der stod 40g til en person hmm, smed 180 gram i og 8½ dl vand.. Og syntes faktisk det mættede en del mindre end alm havregryn med mælk :blink: Konklusionen må være at det nok ik er så smart for mig at spise grød fremfor gryn, nu hvor der skal smides det overskydende på maven :)

My 2 cent :upwave:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har spist havregryn/grød i snart mange måneder - hver morgen og ofte om aftenen.. og jeg mener KLART at havregrød giver langt større mæthedsfornemmelse i forhold til gryn+mælk.. ingen tvivl.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Well grynene opsuger jo vand når du laver havregrød, og derfor fylder de mere i maven og giver bedre mæthedsfornemmelse.

Nøgleordet for at undgå sult i en diæt, er at spise meget fiberrigt, og indtage rigeligt med væske. Derved opsuger fibrene vand, og giver bedere mæthedsfornemmelse..

Prøv at basere en diæt på hvidt brød og pasta, så kan jeg give en 100% garanti for i vil være sultne det meste af dagen :lol:

Link to comment
Share on other sites

Alternativ Hypertrofi-træning

Uge 3, dag 1 , 02-05-2004

Så blev der taget hul på uge tre. Jeg synes godt jeg kan begynde at mærke vægttabet påvirker styrken noget. Det ser dog ikke helt håbløst ud endnu, så jeg gi'r den bare gas og så ser vi hvor langt jeg når :)

Dines var også i LummerGrotten i dagens anledning.

Bænkpres

10 x 1 @ 95kg

5 x 5 @ 85kg

Singlerne var noget tunge i starten, men blev lidt bedre efter et par stykker. Høj-rep-sættene (altså 5'erne :lol: ) var også urimelig tunge flere af dem, men det hjalp at blive lidt sur på stangen :devil:

Rackpulls

70kg

100kg

140kg

170kg

190kg

210kg

230kg PR (+20kg ?)

250kg PR (+40kg ?) :devil::w00t:ET KVART TON!!!

260kg MISS - lettede 2-3 cm tror jeg, men jeg kunne ikke holde den.

Fik lokket Dines med på rackpulls (det var ikke svært :tongue: ) - singler hele vejen og naturligvis med Leoko men ingen magnesium eller andet - RAW BABY. :devil:

Jeg tror nok min gamle PR var 210 (med skodstang), men jeg gider ikke bladre loggen igennem for at finde det :lol:

Det var fra hul 8 i racket, så jeg havde små 10cm (målte ikke lige efter) og Dines en tand mindre.

Og naturligvis brugte vi de letteste skiver vi kunne finde så der sad til sidst sad 7 skiver på hver side - tror jeg nok :lol:

Det så herre fedt ud :devil:

Så var der også ILD i hænderne bagefter og det kan stadig mærkes. :firebounce:

Sidepress

3 x 10 @ 21kg

ut-mærket :)

Dips (alt. 1)

3 x 10 @ 10kg

God power fra bunden. Kørte ikke til failure, men jeg kan mærke at når det begynder at blive tungt vil lockoutet formentlig være klistrepunktet.

Lean Away Laterals (alt. 1)

3 x 12 @ 10kg

Ramte fint som sædvanlig.

Inverted Crunch (alt. 2)

2 x 8 @ 5kg

gyngede lidt rigeligt, men fino

Reverse Bench Crunch (alt. 2)

2 x 8 @ ribbe 6

dejlig hård.

Dines mente jeg rullede for meget så spændingen blev for lav i toppen. Jeg synes nu den føles fin, men prøvede lige at ændre det i andet sæt. Det gjorde den BESTEMT ikke nemmere :lol:

Startede lidt sløvt med bænken, men resten var fint og Rackpulls total spas.

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Alternativ Hypertrofi-træning

Uge 3, dag 2 , 03-05-2004, 10.35-11.25

Hvilket umenneskeligt tidpunkt at squatte på :crazy: - men det blev jeg nødt til for at få trænet idag. Jeg havde også en smule travlt, så det meste blev overlappet en smule, squatten dog først efter 3 sæt 5'ere.

Squat

10 x 1 @ 130kg

5 x 5 @ 110kg

TÅÅÅNG

:wub: Bælte

:angry: Lænd (og jeg tror ikke det er erector, måske ikke engang muskulært. På tegningen er vist hvor det irritere ;) )

Barbell rows

3 x 10 @ 70kg

ok

Calfraise in legpress

3 x 15 @ 200kg

:devil: Burning calves :firebounce:

Incline db curls

3 x 10/8/6 @ 19kg

1 x 6 @ 12,5kg dropsæt som straf.

:baaa:

Men ok pump bagefter - trods alt.

Jeg kom da helskinnet igennem.

:banana: :banana:

Og grunden til jeg havde travlt:

Jeg skulle såmænd ind og have fjernet hele 2 visdomstænder - en sjov og en RIGTIG sjaw.

Den sjove var, som sekretæren sagde, årets mindste visdomstand :lol: mens den rigtig sjawe var en ordentlig satan der havde lagt sig til rette vandret - tænder skal normalt sidde cirka lodret, for dem som evt. måtte være i tvivl.

Bedøvelsen var naturligvis det som gjorde mest ond (det eneste der gjorde ondt... endnu) - der er lige et par af stederne den er rigtig naller og jeg måtte lige knibe en tårer :lol:

Fra første snit gik der kun 10 minutter før jeg var færdig og en stor del af den tid var han igang med vinkelsliberen - på vej ned i kæben skulle man næsten tro. Knæklydene når han flår stumperne ud til sidst er også guld værd.

Så lige nu har jeg det cirka sådan :beatup:

Bedøvelsen kan mærkes helt op til lige under øjet :wacko:

Uden tvivl det dyreste gram jeg kunne få fjernet her under min cutting - og i princippet gør det vel egentlig ikke min fedtprocent lavere - faktisk højere :lol:

Yoghurt er gud... :bowdown:

post-12-1083593490.jpg

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

STOP med de tandlægehistorier ... jeg kan ikke klare det ! :)

Jeg har også 2 visdomstænder der mangler at vokse ordentligt og min tandlæge sagde at hvis de ikke var kommet frem til næste eftersyn så skulle de måske fjernes eller noget i den stil, så jeg har heppet på dem lige siden!

Link to comment
Share on other sites

Hehe, jeg lover der ikke kommer flere historier om visdomstænder - jeg har nemlig ikke flere :lol:

Men dine vender så i det mindste fornuftigt eller hvad?

Nåede for øvrigt 8 sæt chins á 5 igår og 2 tidligere idag. Jeg holder en pause med dem de næste dage, men genoptager det når jeg er på toppen igen.

Damn, hvor ser det også ulækkert ud med alt det halvstørknede blod :lol: (skal nok stoppe nu)

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Fik lokket Dines med på rackpulls (det var ikke svært :tongue: ) - singler hele vejen og naturligvis med Leoko men ingen magnesium eller andet - RAW BABY. :devil:

Jeg tror nok min gamle PR var 210 (med skodstang), men jeg gider ikke bladre loggen igennem for at finde det :lol:

Proev google! :tongue: ;)

- Har proevet, ville drille dig, men uden held, rackpulls maxpower gav et hit i cilius' log... :blink:

I oevrigt god fornoejelse med at vaere paa flydende foede i et par dage, - det er ikke sjovt, men man kan godt. Det hjaelper maaske endda dit cutte-projekt. Haaber det heler hurtigt.

Og i oevrigt i oevrigt, saa er jeg med paa det hold der siger at havregroed maetter max! Fx med aeblestykker vendt i kanel ovenpaa. :4mewantfood:

Edited by meadow
Link to comment
Share on other sites

Hehe, efter lidt ihærdighed lykkedes det, link

Det var 210 jeg fik, og næsten 230 ;)

I oevrigt god fornoejelse med at vaere paa flydende foede i et par dage, - det er ikke sjovt, men man kan godt. Det hjaelper maaske endda dit cutte-projekt. Haaber det heler hurtigt.

Takker, men jeg blev nu kun "beordret" på blød kost - lige idag holder jeg den dog meget blød.

Link to comment
Share on other sites

hehe god bedring, ParadIS kan også anbefales...

- er det nu jeg skal sige at jeg fedter lidt romantisk rundt med en pige der er tandlæge?? :lol:

PS: rolig nu, ikke noget alvorligt... :lol:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

:freaked: Vægten ramte idag 90,1kg :dropjaw:

Det går for stæææææææærkt!!! og det er endda selvom jeg kun har cyklet en længere tur den sidste uge.

Desværre er det som nævnt ikke skide sjovt at tygge lige for tiden, men jeg MÅ få kastet nogle flere kcal i hovedet.

Drastic times calls for drastic measures...

Så den står på havregrød, yoghurt og shakes ad libitum.

Tog bare havregryn i morges - det gik lige, men der var lidt for meget tyggeri involveret <_<

Derudover planlægger jeg at supplere med lidt nødrationer fra i-ved-nok-hvor :D

In other news har jeg en lækker omgang DOMS i lårbasserne, :bootyshake: ... og hold nu fast... BICEPS :4trumpet:

Det er godt nok ikke tit det sker.

Spock -> tak, jeg har det fint med tandlæger, så du slår dig bare løs :lol:

Mine drugs virker fint, og det lykkedes faktisk at sove ok i nat.

NU ER DET YOGHURT-TID :wave:

Link to comment
Share on other sites

Hej MaxP,

Kan du saa se at faa noget i skrutten! :lol: :lol: :lol: Du bliver jo en pind.

Men hvis jeg var dig ville jeg holde mig til det kolde - saarene kan ikke saa godt lide hvis man bliver spist varmt de foerste par dage. Saa risikerer de at springe op, og er laengere tid om at hele. Det sagde min tandlaege i hvert fald.

Saa der er ingen undskyldning for ikke at cykle en tur omkring Skt. Hans Torv. Det skal jeg i hvert fald naeste gang jeg er hjemme... :4mewantfood: Jeg har stadig min foerste omgang til gode! :)

:wave: God bedring. meadow

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg fik også fortalt at jeg skulle undgå det varme. Det er heller ikke noget problem, og med havregrøden blander jeg alligevel mælk i og venter til den bare er smålun.

En cykeltur til Paradis er udelukket - jeg må heller ikke anstrenge mig, og jeg har rimelig langt dertil - men så er der jo altid bussen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share