MaxPower


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Glemte lige at nævne at jeg fik "målt" min fedt-procent på sådan en Tanita-dims i det fantastiske center.

På "athlete" mode var den yderst flink og sagde 12% :lol: mens den på "normal" sagde 22% <_<

Begge dele er nok ca 5 procentpoint forkert. Ubrugeligt apparat ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Glemte lige at nævne at jeg fik "målt" min fedt-procent på sådan en Tanita-dims i det fantastiske center.

På "athlete" mode var den yderst flink og sagde 12% :lol: mens den på "normal" sagde 22% <_<

Begge dele er nok ca 5 procentpoint forkert. Ubrugeligt apparat ;)

:lol: Ja, de er sørme til at stole på da...

Link to comment
Share on other sites

Glemte lige at nævne at jeg fik "målt" min fedt-procent på sådan en Tanita-dims i det fantastiske center.

På "athlete" mode var den yderst flink og sagde 12% :lol: mens den på "normal" sagde 22% <_<

Begge dele er nok ca 5 procentpoint forkert. Ubrugeligt apparat ;)

Ikke helt ubrugeligt for vægten passer vist nogenlunde :)

men ellers ?

Vi har også sådan en i centeret.

henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Fandt lige ud af at mine hams er rimelig vilde (synes jeg da selv  ), så dem får i lige et billede af.

Synes nu de ser små ud på det billede... ihvertfald i forhold til hvordan de ser ud live ;)

Hehe, jeg var bare stolt over at man kunne se lidt definitioner.

Synes aldrig rigtig mine billeder er retfærdige ;)

Link to comment
Share on other sites

Lidt trilleri på lågen

12 km spredt ud over formiddagen

Turen hjem fra Allerød, 15km, ikke en hastighed der er værd at snakke om. ;)

Total kalorieawbrænding: ca 1000 styks.

PS: min højre læg er total brændt AW, og det føles vist ikke kun som DOMS, hvis det er, så er det i hvert fald DOMS fra helvede. :blink:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Alternativ Hypertrofi-træning

Uge 2, dag 3 , 27-04-2004

Military Press

10 x 1 @ 60kg

5 x 5 @ 50kg

Kørte bare fino.

Alle sæt naturligvis startet med stangen fra jorden og powercleanet op. :)

Incline bænkpres

3 x 10 @ 62,5kg

Kørte bedre end sidst, men stadig møj hård

Closegrip bænkpres

3 x 10/8/8 @ 67,5kg

tååååång <_<

Lean Away Laterals

3 x 12 @ 10kg

nasty burn :devil:

Incline Reverse Crunch

3 x 12 @ ribbe 5

ok

Og så sluttede jeg lige af med 15 minutter på kondicyklen, bare sådan for spas. Havde godt nok en rigtig rådden en, så da jeg i slutningen ville prøve at se hvad jeg kunne presse min puls op på (cyklen havde nemlig indbygget pulsmåler) nåede jeg til 189. Kunne nok have presset den højere men cyklen føltes som om det var ved at falde sammen, den kunne åbenbart ikke give mere belastning end jeg allerede havde skruet den op på, og RPM var i omegnen af 130-140 :lol:

Derefter små 15 minutter på den rigtige cykel hjem :lol:

:banana: :banana: :banana:

Military var godt, resten lidt blandet.

fast -> taaaaark :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Sjovt at du kører closegrip tungere end incline bænkpres. Så er det nok ikke triceps der er dit svageste led ;)

Skarpt, Holmes :tongue:

Jeg testede mine 8RM's i incline og closegrip til hhv 80 og 90kg. En del af grunden til den lave incline skal nok findes i at jeg lige skal vende mig til øvelsen. Closegrip er mere ligetil.

Link to comment
Share on other sites

Kunne ske jeg skulle overveje at køre noget closegrip også ... jeg er ved at vokse fra stativet jeg ellers træner triceps i, det hvor man trækker et reb eller en stang ned foran sig (hedder vist cable pushdown). Closegrip er vel en god erstatning for det?

Link to comment
Share on other sites

Kunne ske jeg skulle overveje at køre noget closegrip også ... jeg er ved at vokse fra stativet jeg ellers træner triceps i, det hvor man trækker et reb eller en stang ned foran sig (hedder vist cable pushdown). Closegrip er vel en god erstatning for det?

bestemt :)

Link to comment
Share on other sites

MOL BC Status Uge 4

Vægt: :bigsmile:

Kost: ;)

Motion: :)

Vægt:

Startvægt: 96kg

Efter 2 uger: 93,1kg (-2,9kg)

Efter 4 uger: 92,3kg (-3,7kg totalt, 0,8kg for de sidste 2 uger)

Det er bare total i orden vægttab :w00t:

Kost:

rimelig ok. Det bliver ikke altid til 6 daglige måltider, ofte kun 4-5 stykker, men jeg føler mig ikke specielt sulten, ingen voldsomme cravings eller noget.

Spiser næsten som jeg har lyst og sørger bare for at begrænse portionerne.

Motion:

5 længere ture blev det igen til i løbet af de seneste 2 uger.

I alt 127km

Total estimeret kalorieforbrug: 4900kcal

:4thumbup: til mig :lol:

Kropsmål og fedtprocentmåling er vedhæftet

post-12-1083148392.gif

Link to comment
Share on other sites

Hey MaxP

Pas nu på du ikke helt forsvinder med al den cyklen  ;)  :lol:

:lol:

så så, nu ikke næsvis. Fedtet hopper jo ikke af af sig selv. :bigsmile:

Jeg lover ikke at forsvinde helt :tongue:

Godt så :bigsmile:

Er imponeret over dine resultater so far :respekt: :respekt: :respekt:

Link to comment
Share on other sites

fast -> taaaaark  :w00t:

selv taaaaark :w00t: og jeg må altså også lige sige, at også jeg er imponeret over din MOL BC resultater...det er kæmpe flot, Maxi...Du er sgu en inspiration! :respekt:

Jeg må se at få skaffet en digi-cam så jeg også ka være med i MOL BC (for sjov) :bigsmile:

Hej hej :wave: :sun:

Link to comment
Share on other sites

:bblush:

uha, alle de forventninger at leve op til :lol:

Vægten er altså også taknimmelig ved mig. På trods af en større festmiddag i går afsluttet med en god portion flødeis (det er vildt så fedt det smager, efter man har prøvet paradis :4mewantfood: UUUUUUUHHHHMMMMM, paaaraaadiiiiiis :drool: ) landede vægten idag på 92 rent :w00t:

4kg er nu røget på den ene eller anden måde og mon ikke jeg kan få fordoblet det :bigsmile:

Jeg kan efterhånden også se lidt resultater i spejlet. Packen (ikke en 6'er endnu dog) er blevet noget tydeligere og jeg synes især definitionen omkring skuldrene er blevet bedre.

Link to comment
Share on other sites

Alternativ Hypertrofi-træning

Uge 2, dag 4 , 30-04-2004

Dødløft

10 x 1 @ 140kg

5 x 5 @ 125kg

U-BEHAGELIGT!!!

Singlerne var tunge, men dog til at klare. De 5x5 var direkte modbydeligt hårde <_< :cry: :cries:

Sådan en svingom med Leoko fik også mine hænder fucked lidt op, men efter lidt fileri og creme er det nogenlunde igen ;)

Måtte sætte turboen på derefter, for der var kun 10 minutter til lukketid.

Dumbbell rows (ss1)

3 x 10/8/8 @ 34kg

Kørte rigtig godt i første sæt, men blev nok påvirket negativt af de korte pauser

Calfraise in legpress (ss1)

3 x 12 @ 200kg

Udmærket

Drag curls (ss1)

3 x 8/10/10 @ 25kg

PÅMP IN DA GÅÅNZ - JAAAR JAAAR, VÆRI GUUD :devil:

:banana: :banana:

Pga dødløften :(

Link to comment
Share on other sites

Efter 4 uger: 92,3kg (-3,7kg totalt, 0,8kg for de sidste 2 uger)

Hva' pokker ... nu er du jo ik tungere end mig længere. :w00t: Du skal til at passe på MaxP, ellers begynder jeg at mobbe dig på alle fronter, så snart jeg løfter mere i bænk end dig.

Und dat day will come soooon ... :tongue:

Hr. Kirchebrandt

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share