MaxPower


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Tillykke med eksamen, og at du er færdig. :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Jeg er viiiildt misundelig. Læser jo selv til ingeniør, men sidder kun nu og knokler med mit 2. semesterprojekt. :(

Hvor må det være fedt at være færdig - og så med så stor stil som dig!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Total tak skal i ha' allesammen :w00t:

Det er en helt mærkelig fornemmelse. Selvom jeg generelt synes det er gået stærkt, så er det alligevel underligt pludselig at være færdig. Helt færdig med at læse er jeg dog ikke, for jeg starter på +2 til september så jeg bliver Civil ingeniør, og forhåbentlig lidt klogere endnu.

Men det skulle jo fejres, og for at gøre det måtte jeg trampe lidt i pedalerne:

Paradis Tur-Retur

Distance: ca 26km i alt

Est. kalorieawbrænding: et kilo kilokalorier :bigsmile:

Så kunne jeg også med god samvittighed drøne 750ml i skuffen. Det blev et trafiklys i dagens anledning, jordbær, mango og menta (pebermynte).

Mums det var godt, og jeg var på intet tidspunkt ved at gå kold, men det VAR KOLDT :lol:

De mest overbevisende 750ml jeg har spist :) - og det er vist kun min fjerde.

"Det er aldrig for koldt til Paradis,

det er aldrig for koldt til Paradis,

det er aldrig for koldt til Paradis"

Link to comment
Share on other sites

MaxPower:

Helt færdig med at læse er jeg dog ikke, for jeg starter på +2 til september så jeg bliver Civil ingeniør, og forhåbentlig lidt klogere endnu.

Jeg mistænker dig dog for at læse overbygning, kun fordi du ikke kan undervære Jerngrotten :lol:

Men også et stort tillykke herfra. Det var en flot afslutning på Dipl. Ing.

Link to comment
Share on other sites

Et kæmpe tillykke herfra too :thumbwink: Way to go!! :bigsmile:

zoot -> ja, jeg er begyndt at cykle mere, dvs længere ture ud over den transportcykling jeg ellers får lavet. Vægten er også fin, og jeg skal da nok nå at komme i en god strandform, selvom det nok stadig bliver som blegfis 

Mig og cancergrillen er ikke gode venner.

Jeg tror vist at det var mig og ikke Zoot der skrev om din vægt og cykling, kære MaxP :unsure: ...men pyt ;) Ja, self. når du at komme i rigtig go strandform! :devil::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

FAST -> :lol: Det er jeg godt nok ked af. Jeg kan slet ikke håndtere al den opmærksomhed :tongue:

nygren -> busted :lol: Det er jo også klart at nu jeg har været med til at skaffe noget lækkert grej, så skal jeg dælme også ha' lov at rive i det. :devil:

lille py -> den hedder vist informatik, men ellers er det i samme boldgade naturligvis

sjæleflyver -> det finder jeg nok ud af på tirsdag :)

vetö -> i lige måde. Det var en FEEEE' tur :bigsmile:

alle -> mange mange tak :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Alternativ Hypertrofi-træning

Uge 2, dag 1 , 23-04-2004

Special guest star i TSK, hvor Baron von Nasty (aka Anyone) og Hoosier var i hytten. Puny Cille og fede zoa (han vejer mest igen) dukkede op lidt senere.

Nu havde jeg godt nok trænet både onsdag og torsdag, men nu jeg blev inviteret ud i TSK kunne jeg jo lige så lave noget. Den smule doms gjorde vel ikke noget :lol: (det gjorde den så faktisk heller ikke)

Bænkpres

10 x 1 @ 95kg

5 x 5 @ 80kg

Kørte fint, singlerne var ikke specielt hårde og 5'erne kørte som de burde have kørt sidst også, dejlig nemt.

Sidepress

3 x 10 @ 21kg

Det er altså bare en god øvelse.

Anyone mente mine delt var vokset :bblush: :4flex:

Dips

3 x 10/10/12 @ lille mig+5kg

MÆRKELIGT dip-stativ de har i tsk. Det virker total weird og dippe med snotten lige en i en stolpe. Men det gik da. Ligesom closegrip for 2 dage siden var der god fart på trisserne indtil de gik død :lol:

Lean Away Laterals

3 x 10/10/12 @ 10kg

UHH YEAH - mere nasty delts.

Floating Crunch

3 x 8 @ 0kg

Den onde lændedræber, men seriøst godt stræk på mavemullerne. Mon ikke jeg mærker den i morgen :devil:

Lidt bonus bare for at få tiden til at gå

Lying triceps extensions (ss1)

3 x 10 @ 16,5kg

fino

Cable Crunch (ss1)

1 x 10 @ 40kg - alt for let

1 x 10 @ 50kg - stadig for let

1 x 5 @ 60kg - for let, mere på med det samme

1 x 10 @ 70kg

Ramte faktisk rigtig fint.

God dag, super selskab.

:banana: :banana: :banana: :banana:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Hader at spørge - men 1. side i Google vil altså ikke kendes ved "Floating Crunch"???

Muligvis fordi "floating crunch" er et navn som anyone har fundet på ;)

Øvelsen laves ved at man sidder på en flad bænk med røven plantet i den ene ende, overkroppen ud over og fødder inde under bænken for at holde fast. Det er nok en god ting at bænken sidder godt fast, f.eks. som en del at et stativ eller evt boltet i gulvet.

Dvs overkroppen hænger frit, deraf navnet, og man laver crunches med den ROM der nu passer bedst til ens eget niveau. Jo tættere overkroppen er på gulvet jo sværere.

Link to comment
Share on other sites

OK, så forstår jeg. Hvis du så samtidig holder fast ved hjælp af hasemusklerne, har du jo næsten en janda sit-up. Holder du derimod fast ved at vikle fødderne om bænkens ben, får du aktiveret hoftebøjerne - eller har jeg misforstået beskrivelsen?

Link to comment
Share on other sites

OK, så forstår jeg. Hvis du så samtidig holder fast ved hjælp af hasemusklerne, har du jo næsten en janda sit-up. Holder du derimod fast ved at vikle fødderne om bænkens ben, får du aktiveret hoftebøjerne - eller har jeg misforstået beskrivelsen?

Hoftebøjerne er helt sikkert aktive, men det ser jeg nu ikke som noget problem bare du (også) laver et veludført crunch som en del af bevægelsen.

Hvordan ville du holde benene så hoftebøjerne er "deaktiverede"? Med hælene for enden af bænken?

Måden jeg holder fast på er med et ben på hver side, og så ind under bænken.

Jeg tror nu kun den kan anbefales, hvis man ved man har en stærk lænd.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan ville du holde benene så hoftebøjerne er "deaktiverede"? Med hælene for enden af bænken?

Ja, det er præcist hvad jeg gør. Jeg har så samtidig en fast pude under lænden for at få større ROM. Belastningen udgøres af en vægtstang med sissy-pude liggende mellem hage og underlæbe. Mit øjeblikkelige 5-rep max er ca. 50 kg. Jeg har da også prøvet at vikle benene ind under bænkens ben - så kan jeg løfte en del mere. Til gengæld tør jeg ikke bagoverbøje med vægt og uden støtte, da jeg for en del år siden efter at have udført denne øvelse fik mit livs hidtil eneste, men meget kraftige hold i ryggen.

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med eksamen, håber jeg klarer det lige så godt om et par måneder :)

den hedder vist informatik, men ellers er det i samme boldgade naturligvis

Det gør det nemlig. Jeg læser selv til civilingeniør i informatik (faktisk mest matematik heh) så jeg kan da kun sige velkommen til rækkerne af de rigtige ingeniører! :)

Edited by Apocalypse
Link to comment
Share on other sites

Hej MaxP.,

Jeg har optaget det meste af mændenes Em i vægtløftning. Hvis jeg sender dig dvd-erne, kan du så smide dem på donkey eller mule, så andre MOLboere kan se det?

Niske

Sidst vi forsøgte at dele VM i vejle over æslet gik det temmelig skidt.

Hvor mange timer/GB snakker vi om?

Selvom min forbindelse er hurtig, så er den ikke voldsomt velegnet til distribution af store datamængder... primært fordi jeg betaler efter forbrug :freaked: (1kr pr GB national trafik)

Hvad med at du tilbyder at sende det på dvd'er til de som måtte ønske det? Det kan da ikke være så dyrt :)

PS: Lad os evt tage den over PM's eller msn

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Og ganske rigtigt, DOMS i mavsen. Ikke sådan ekstremt men det mærkes :)

DOMS'en i læggene og i øvre ryg er stadig ret solide, røv-domsen er aftaget lidt...

Var ude og købe lidt tøj i Fields idag. Jeg fandt både bukser jeg kunne passe og en t-shirt som ifølge ekspedienten gjorde mit brystkasse helt vildt stor :lol: så det er jo toppen. Han var godt nok en spas fætter, og han fik endda lokket en small t-shirt på mig som sad supergodt. Den anden der gav stor brystkasse var så til gengæld XXL, så det gik cirka lige op :blink: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Alternativ Hypertrofi-træning

Uge 2, dag 2, 25-04-2004

Jeg skulle med brormand op og træne idag, i Super Trivsel i vestamagercentret.

Det var squat-dag, men der var intet sted til fri squat :freaked: :cry: <_< :angry3:

Bugger... bigtime. Nå, jeg må jo tage til takke med Mr Smith.

Smith Squat

10 x 1 @ 125kg

5 x 5 @ 110kg

Tog bare de vægte jeg skulle ifølge planen, selvom man næppe kan sammenligne smith og alm. squat. Efter omstændighederne gik det helt ok.

Brormand skulle squatte bagefter og flækkede bukserne :lol:

Han kunne alligevel ikke lide dem mere, og brugte dem kun til træning, så tabet var til at overse. ;)

Barbell rows

3 x 10 @ 68kg

Den vildeste skod-stang, men det gik da ok.

Incline db curls

3 x 10 @ 16kg

ok, dog noget tung i det.

Calfraise in smith

1 x 10 @ 145kg

2 x 10 @ 125kg

Mere smith :freaked:

Anede ikke hvor meget jeg skulle have på, så jeg startede på 145kg, men det var liiiige en tand for hård.

Det fungerede faktisk rigtig fint ved at jeg tog en skråbænk og brugte den bagerste fod af den til at stå på.

Swissball crunches

1 x 10 @ mig

1 x 5 @ mig + 10kg håndvægt

Mave-domsen fra fredagens træning var blevet værre i dag, og det kunne mærkes. Det virkede dog som om den ramte godt. Bolden var dog ikke pumpet nok op til mig, så med vægt på blev det en tand for vakkelvorrent.

Centret var godt nok skuffende. Tænk at brormand hellere vil træne der end i TSK :blink:

Men på trods af det lykkedes det at få en helt hæderlig workout fyret af.

:banana: :banana: :banana:

Det var vist også PR i tid brug i Smith'en. Håber aldrig jeg for brug for at forsøge at slå den ;)

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share