MaxPower


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Invalid er måske i overkanten, gangbesværet er nok den rigtige betegnelse for mig lige pt.

Først idag har jeg konstateret at der er kommet lidt røv-doms som bonus :bootyshake:

Jeg tror jeg tager en velfortjent hviledag fra lågen, men jeg håber stadig at få tid til military mm. senere på dagen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:devil: :evillaughter:

Hvor mange er jeg oppe på indtil videre? :tongue:

Stadig godt domset hvis nogen skulle være i tvivl. Idag skal der brændes delts. :w00t:

Jeg ved ikke lige præcis hvor mange, men jeg lavede en maveøvelse i søndag`s, som jeg stadig kan mærke, derfor trænede jeg ikke mave i går ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange kan du lave af gangen?

Jeg lavede to så var jeg FÆRDIG :weeping:

Det kan jeg ikke huske, men ikke mange, og når vi det er svært at sige hvor langt jeg rent faktisk kommer ned er der heller ikke så meget mening i at sammenligne :)

Hvis du kan lave 2 både op og ned synes jeg det er flot :)

De maveøvelser jeg normalt laver (inverted crunch og reverse incline crunch som kan findes her) er jeg lidt gladere for pt, fordi jeg kan lave dem med en større ROM (Range of motion) og variere belastningen.

Af en eller anden grund er dragon flags også usandsynlig hård for mine triceps :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hej MaxP,

Hvad er din 5RM i dødløft? Jeg har nemlig brug for lidt motivation til de kommende træningssessioner ... og prøve på at slå din 5RM skulle være nok  ;)

Hr. Kirchebrandt

:lol:

Havde jeg ikke lige skrevet i din log at jeg var misundelig på dit dødløft? :)

Jeg har ikke testet xRM i dødløft i MEGET lang tid, så officielt er min 5RM 140kg, og det kan vist næppe give meget motivation til dig.

Jeg håber dog den reelt er 10-20kg højere.

Men i bænk er min 5RM 105kg, måske den kan give lidt :tongue:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Dagens ræs på lågen

Distance: 15,38km (+ de 5km i morges)

Tid: 38:25 (for turen hjem)

Hastighed: 24,03km/t :bike:

Est. kcalforbrug: ca 800

:devil: Total wroom, ny PR for turen hjem fra Allerød. ca 45 sekunder barberet af rekorden.

Og det var endda med rimelig flydt taske på ryggen og naturligvis doms i lårbasserne :lol:

Og så er mit første skridt på vejen til udstyrsjunkie taget. Modtog et lækkert bælte og et sæt remme idag :w00t:

Det skal luftes til dødløft (og cheat curls :tongue: ) på fredag :devil:

Link to comment
Share on other sites

Alternativ Hypertrofi-træning

Uge 1, dag 3 , 21-04-2004

PumpMaster 3000 :devil: :4flex:

"The greatest feeling you can get in the gym or the most satisfying feeling you can get in the gym… is the pump. Let’s say you train your biceps, blood is rushing into your muscles and that’s what you call the pump. Your muscles get a really tight feeling, like you skin is going to explode any minute…" - citat Arnold, Pumping Iron

Nu var det så godt nok ikke biceps, men DAMN, der kom pump i patten :w00t:

Military Press

10 x 1 @ 55kg

5 x 5 @ 50kg

Hep, supergod fart i singlerne og femmerne kørte også fint, selvom den da godt kunne mærkes i de to sidste sæt.

Vægten blev naturligvis cleanet fra jorden i hvert sæt.

Incline bænkpres

3 x 8/10/10 @ 60kg

Damn, jeg skal da lige ha' kørt CNS i stilling til den øvelse :lol:

Sagt på en anden måde: den var pæænt hård

Closegrip bænkpres

3 x 10 @ 65kg

Turbo triceps, men de blev rimelig hurtigt brændt af

Lean Away Laterals

3 x 15 @ 9kg

:devil:

Brændte godt

Incline Reverse Crunch

3 x 10 @ ribbe 4

rimelig

Lidt blandet med vægtene, men følelsen var fantastisk.

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

MOL BC mini 3-ugers status

Der er kommet en fin rytme i cyklingen, og jeg nåede også 3 ture i løbet af de seneste 7 dage.

Vægten er heldigvis stoppet sit styrtdyk og falder pænt og kontrolleret nu.

Interessant er det at sammenholde vejningerne med de dage jeg har cyklet:

Dato, Vægt, Cyklede km

16-04-2004, 93,6kg, 20km

17-04-2004, 92,7kg, ingen længere ture

18-04-2004, 93,1kg, ingen længere ture

19-04-2004, 93,1kg, 34km

20-04-2004, 92,6kg, ingen længere ture

21-04-2004, 93,2kg, 20km

22-04-2004, 92,5kg, ingen længere ture

Synes allerede packens omrids er tydeligere :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dato, Vægt, Cyklede km

16-04-2004, 93,6kg, 20km

17-04-2004, 92,7kg, ingen længere ture

18-04-2004, 93,1kg, ingen længere ture

19-04-2004, 93,1kg, 34km

20-04-2004, 92,6kg, ingen længere ture

21-04-2004, 93,2kg, 20km

22-04-2004, 92,5kg, ingen længere ture

:w00t: hvor fedt mand...er du begyndt at cykle? :bigsmile: cooool nok!

Perfekt nedgang i vægt! :a-okhand: Keep going! :respekt:

Link to comment
Share on other sites

Alternativ Hypertrofi-træning

Uge 1, dag 4 , 22-04-2004

Min quad-doms er efterhånden nede på et acceptabelt niveau, så nu jeg alligevel skulle ned på skolen kunne jeg jo lige så godt få fyret en træning af... og prøve mit fine nye bælte :w00t:

Dines var allerede i grotten

Dødløft

10 x 1 @ 135kg (m. bælte)

5 x 5 @ 120kg (raw)

Singlerne kørte rigtig fint - det er nu et dejligt bælte. Jeg føler dog stadig jeg kan udnytte det bedre.

5'erne bagefter var temmelig underlige i starten. Jeg følte mig næsten helt nøgen uden bælte lige pludselig :lol: De var pæææænt tunge - kørt touch'n'go, men ikke noget vildt bounce

I pauserne (der blev lidt lange) nævnte jeg SAB's chinups med klap, som jeg lige var faldet over en video med. Det var han naturligvis temmelig imponeret over, men mente dog at den første da i hvert fald måtte være til at klare, altså chinup og klap inden man rammer jorden igen. Det skulle jeg så lige vise var supernemt. Lad os bare sige det gik ikke helt som planlagt men jeg slap da uden varige mén og Dines fik sig et godt grin :lol:

Calfraise in legpress

3 x 15 @ 180kg

LIGHT WEIGHT :devil:

Og godt med ild i læggene bagefter

Dumbbell rows

3 x 10 @ 30kg

Fino, godt med overskud

The Gironda Perfect Curl (m. ez-bar)

2 x 10 @ 25kg

link

Prøvede den også sidst og jeg ville godt prøve at se om den virkede lige så godt eller bedre idag, så jeg glemte totalt at det egentlig skulle have været incline curls :rolleyes:

Med den lavere vægt var teknikkken i hvert fald bedre, og man kan tydelig mærke den er anderledes.

Drag Curl (m. ez-bar)

1 x 8 @ 30kg

1 x 10 @ 25kg

Vist i samme artikel. Den er vildt hård, og selvom man ikke føler ROM er så stor, så er der spænding på bissen hele vejen.

Og naturligvis var der Pump-Garanti

:w00t: :4flex:

Rimelig omgang selvom det dog er lidt skræmmende at noget af det virker så tungt allerede ;)

:banana: :banana: :banana:

fast -> ja, jeg er begyndt at cykle mere, dvs længere ture ud over den transportcykling jeg ellers får lavet. Vægten er også fin, og jeg skal da nok nå at komme i en god strandform, selvom det nok stadig bliver som blegfis :lol:

Mig og cancergrillen er ikke gode venner.

edit: undskyld fast :bigsmile:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

I pauserne (der blev lidt lange) nævnte jeg SAB's chinups med klap, som jeg lige var faldet over en video med. Det var han naturligvis temmelig imponeret over, men mente dog at den første da i hvert fald måtte være til at klare, altså chinup og klap inden man rammer jorden igen. Det skulle jeg så lige vise var supernemt. Lad os bare sige det gik ikke helt som planlagt men jeg slap da uden varige mén og Dines fik sig et godt grin

Godt at høre du klarede den uden varige mén, det så virkeligt komisk ud :lol: Måske skal du øve dig lidt mere på chins før du forsøger det igen. Lagde forresten mærke til dine ben, de er jo galt store!

Link to comment
Share on other sites

:biggrin2: :biggrinbounce: :bounce: :kickass: :dropjaw: :firebounce::hehe::4smartass::w00t::4trumpet::4jumpy::4jumpy::4jumpy:

For villos, jeg sværger!!!

Jeg overgik mine vildeste forventninger og fik sørme 11 i mit eksamensprojekt, så nu er jeg uddannet Diplom Ingeniør i IT :w00t:

Dines -> Will do, og ja, mine stænger er EVIL :devil:

Hoosie -> jaja, skal lige igang jo, og jeg tror også godt det kan fejres mere end én gang :lol:

Link to comment
Share on other sites

:biggrin2:  :biggrinbounce:  :bounce:  :kickass:  :dropjaw:  :firebounce:  :hehe:  :4smartass:  :w00t:  :4trumpet:  :4jumpy:  :4jumpy:  :4jumpy:

For villos, jeg sværger!!!

Jeg overgik mine vildeste forventninger og fik sørme 11 i mit eksamensprojekt, så nu er jeg uddannet Diplom Ingeniør i IT :w00t:

Dines -> Will do, og ja, mine stænger er EVIL  :devil:

Hoosie -> jaja, skal lige igang jo, og jeg tror også godt det kan fejres mere end én gang  :lol:

Flot :respekt: et stort tillykke herfra :)

Er du ikke heeelt overstadig ?

Forhåbentlig er du det...

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share