Billig/gratis software til at lave spinning CDer


sunek
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg er cykelinstruktør og har brug for et brænderprogram til når jeg skal lave lave nye cykelprogrammer. Jeg har haft en prøveudgave af MixMeister som kan alt men desværre også er ret dyrt - over 200 $ så vidt jeg husker. Da min løn er 200 kr i timen skal jeg bruge uforholdsmæssigt mange arbejdstimer for at dække udgifterne til programmet (når jeg oven i hatten også har udgift til musik).

Er der nogen af jer der kender til gratis eller billig software der kan benyttes til at lave cykling/fitness cd'er. Vigtige features er:

* Mulighed for at fjerne pauser mellem numrene (og gerne i starten og slutningen af numrene, hvis der er noget)

* Analyse af BPM

* Mulighed for at eksportere playlists i tekstformat (så man let kan oprette et dokument med programmet)

Andet der vil være rart:

* Mulighed for glidende overgang mellem numrene.

* Mulighed for at redigere i numrene.

Tak for hjælpen

Sune

Edited by sunek
Link to comment
Share on other sites

Hvis du mener Mix Meister så kan du suge det via rapidshare (sikkert også torrent) hvis du da er ligeglad med om det skal være lovligt

Tak for det. Jeg har før været ude for at fange en virus når jeg har benyttet software der var hentet på torrent sites. Det var derfor jeg håbede at der fandtes en shareware version af et eller andet jeg kunne benytte.

Sune

Link to comment
Share on other sites

MixMesiter Express fås til 70USD. Mit bud er, at du kommer til at bruge mere tid på at lede efter SW og fedte rundt.

Måske du kan køre et par timer "gratis" for centeret og få dem til at købe det hjem til dig. Så er det 400 ikke skatteplagede kr = et par timers arbejde. Det er vel OK, selv over for skattefar?

Link to comment
Share on other sites

Findes et gratis program der hedder Audacity. Måske kan det bruges.

Mvh Andreas

Hej Andreas

Tak for det. Det vil jeg checke ud.

MixMesiter Express fås til 70USD. Mit bud er, at du kommer til at bruge mere tid på at lede efter SW og fedte rundt.

Måske du kan køre et par timer "gratis" for centeret og få dem til at købe det hjem til dig. Så er det 400 ikke skatteplagede kr = et par timers arbejde. Det er vel OK, selv over for skattefar?

Hvis ovennævnte stykke software ikke kan det jeg forventer lyder din ide som en god løsning. Et par cykeltimer vil jeg gerne ofre på sagen.

Mvh

Sune

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hvorfor brænde CDere når du kan bruge din laptop/netbook direkte til afspilning?

Til det formål kan du sagtens bruge billigste MixMeister udgave - du kan ovenikøbet bruge en shareware version der bare ikke kan brænde.. who cares, Cdere er so 80ies..

Og nej, iPhone/mp3 afspiller kan ikke bruges :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share