Den store kampsportstråd


incognito
 Share

Recommended Posts

Så fik jeg det endelig set!

Jeg må sige at det var en af de mere skuffende shows efter min smag. Det gjorde det selvfølgelig ikke bedre af, at jeg så det af 4 gange over en hel uge pga. travlhed.

Rashad vs. Rampage = skuffelse, Rashad var god, Rampage skuffede, men var i det mindste humble in defeat.

Tod Duffee vs. Russow = kedelig kamp efter dampen gik af Duffee, men spektakulør og skør afslutning.

Bisping vs. Miller = Jeg fortår simpelthen ikke at Miller står 99% af kampen med Bisping. Kedelig klar descision til Bisping. Jeg er ikke glad for Bisping, så kampen var ren tortur at se.

Lil Nog vs. Brilz = Skulle have været en walk-over for Nog, men fik i stedet en ufortjent pointsejr. Sejren burde efter min mening være gået til Brilz, men måske er det bare skuffelsen over Lil Nog der får mig til at trække den vej. Jeg husker ikke så meget af kampen som jeg sidder her og skriver.

Jeg har ikke de store forventninger til UFC 115 main event på lørdag, men ser ganske meget frem til flere af de andre kampe. Her har vi jo bl.a. Martin Kampmann tilbage mod en særdeles farlig Paulo Thiago og Patrick Barry mod Crocop. Der er iøvrigt en ganske underholdende artikkel om Barry på Sherdog lige nu: http://www.sherdog.com/news/articles/1/15-Questions-for-Patrick-Barry-24899

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg det endelig set!

Jeg må sige at det var en af de mere skuffende shows efter min smag. Det gjorde det selvfølgelig ikke bedre af, at jeg så det af 4 gange over en hel uge pga. travlhed.

Rashad vs. Rampage = skuffelse, Rashad var god, Rampage skuffede, men var i det mindste humble in defeat.

Tod Duffee vs. Russow = kedelig kamp efter dampen gik af Duffee, men spektakulør og skør afslutning.

Bisping vs. Miller = Jeg fortår simpelthen ikke at Miller står 99% af kampen med Bisping. Kedelig klar descision til Bisping. Jeg er ikke glad for Bisping, så kampen var ren tortur at se.

Lil Nog vs. Brilz = Skulle have været en walk-over for Nog, men fik i stedet en ufortjent pointsejr. Sejren burde efter min mening være gået til Brilz, men måske er det bare skuffelsen over Lil Nog der får mig til at trække den vej. Jeg husker ikke så meget af kampen som jeg sidder her og skriver.

Jeg har ikke de store forventninger til UFC 115 main event på lørdag, men ser ganske meget frem til flere af de andre kampe. Her har vi jo bl.a. Martin Kampmann tilbage mod en særdeles farlig Paulo Thiago og Patrick Barry mod Crocop. Der er iøvrigt en ganske underholdende artikkel om Barry på Sherdog lige nu: http://www.sherdog.com/news/articles/1/15-Questions-for-Patrick-Barry-24899

Jeg tror jeg ser lidt mere positivt på nogle af kampene, selvom jeg egentlig er enig i meget af hvad du skriver...

Jeg synes det var fedt at Rashad var så overlegen. Der skulle være et eller andet galt hvis man kunne holde 1½ års pause og træne i seks-otte uger og være på topniveau igen.. jeg havde ikke regnet med det ihvertfald. Tror også Rashad kan give Shogun lidt mere udfordring end Rampage på baggrund af hvad vi så til 114. Tror der skal en dygtig gulvkæmper til at udfordre Shogun, så får vi måske en spændende kamp.

Bisping vs. Dan Miller - Helt enig..

Little Nog vs. Brils - Ikke nogen tvivl om at LN ikke kunne tabe den kamp uden at miste anseelig respekt, men hold kæft Brils kæmpede godt imod de første to runder. Tror LN skulle arbejde noget mere for det end han havde regnet med. God kamp, der gik godt frem og tilbage.

Duffee vs Russow - første runde synes jeg var spændende fordi Duffee var så dominerende og jeg bare regnede med at KO'ede Russow rimelig hurtigt, 2. runde var kedelig, 3. rundes afslutning gjorde at jeg alligevel var rimelig fornøjet efter at have set kampen.

Til gengæld synes jeg Hathaway vs Sanchez - var en fed kamp. Tror Hathaway er en man skal holde øje med. At have slået Sanchez betyder ikke man er klar til et titleshot eller noget, men det var alligevel en noget mere erfaren gut, som han havde forholdsvis godt styr på. Synes det var fedt at se. :4thumbup:

Mit bud på 115: jeg tror Thiago vinder over Kampmann... Franklin vinder over Lidell... og jeg har ikke rigtig luret hvem ham Pat Barry er, så det tør jeg ikke gætte på.

Link to comment
Share on other sites

MEGA-fed kamp mellem Mirko Cro Cop vs. Pat Berry ved UFC115! :4thumbup:

UFC115 er det fedeste UFC LÆNGE!

Kampmann udklasser Thiago Silva.

Rich Franklin brækker armen - og tæver Chuck Liddell med den! :w00t:

W0000T! 100 gange federe end fodbold!

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

YES!

UFC 115 var bestemt et af de fedeste shows i meget meget lang tid!

‘The most boring part of MMA is still more exciting than the best parts of baseball’ -Rogan

....og hvor har han ret! (bare indsæt *.* i stedet).

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg langt om længe set UFC115 + preliminary fights smile.gif

Der var et par lidt uheldige dommerpræstationer. Danzigs nederlag til Wiman var helt klart et forkert dommerskøn. Hvor må det være surt at træne så længe/hårdt til en kamp og så blive stoppet i første runde uden grund. Men sådan er gamet - dommerne har et p****svært job og skal tænke på kæmpernes helbred. Og det ville jo aldrig være muligt at genstarte kampen i samme position.

Condits win over MacDonald også lidt tynd. Ingen tvivl om, at han fik røvfuld, men hvorfor så stoppe den med 7 sek tilbage - så skulle den IMO være stoppet en del før. Condit havde nok tabt, hvis den var gået tiden ud.

En af mine absolut yndlingsfightere, Tyson Griffin skuffede enormt. Et rigtig dårligt match for ham - og tror desværre det sætter ham lidt tilbage.

CroCop viste lidt af de gamle takter - måske på en lidt billig baggrund, da det sidenhen er kommet frem, at Pat Berry brækkede både hånd og fod i kampen. Men fed kamp, anyways!

Martins kamp behøver vist ikke yderligere bemærkninger. Super, super flot over hele linjen!!!

Håber ALDRIG nogensinde Liddell kæmper i UFC mere. Dana har jo heldigvis også sagt, at han ikke får flere kampe. Trist, at han skulle ende som et ringvrag i stedet for at blive husket som en legende. Kan ærlig talt ikke se, hvorfor I vil se ham i flere kampe?? Han er jo en skygge af sig selv, for ensidig og har fået et par grimme KO's på det sidste.

Link to comment
Share on other sites

Det er nu ikke fordi jeg ønsker at se ham igen, blev blot nysgerrig efter at vide hvorfor Rogan var SÅ skråsikker da han meldte det ud... :smile:

Jeg syntes han virker noget langsommere end hvad han tidligere var, og vil sikkert også få klø hvis han kæmper igen.

Jeg glæder mig bare til 116 nu :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja, så blev den kamp da lige ødelagt for os der ikke har set den endnu :smile:

Det samme skete for mig med UFC 114...ikke engang Facebook er safe zone, når det kommer til resultater for UFC events :4thumbup:

Sådan er det desværre bare. Der er selvfølgelig noget der hedder pli, men så længe spoileren kommer på et relevant sted/forum/tråd/site, så er det ikke en spoiler - så er det en nyhed.

Jeg har gjort det til en vane at holde mig langt væk fra alle steder hvor jeg kan støde på spoilers hvis ikke jeg har set det live (hvad end det så måtte være om). Det fungerer fint, men jeg må ærligt indrømme, at de hverdage hvor jeg skal holde mig væk fra mine yndlingssites, er lidt hårde at komme igennem. :laugh:

Hvor om end alt er. Jeg fik det set i går aftes og gik i seng med en mærkelig fornemmelse... Det gik alt for hurtigt og nu er legenden ikke længere så udødelig.

Min Fedor-trøje vil aldrig få samme værdi igen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

UFC 116 ....WOW!

Jeg sad med forhøjet hjerterytme og sved på panden da jeg så main eventen - aldrig har jeg været så spændt. Damn det var intenst!

Generelt var hele stævnet rigtigt godt, men jeg vil lade spoilers ligge brak for nogle dage.

Se det! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

UFC 116 ....WOW!

Jeg sad med forhøjet hjerterytme og sved på panden da jeg så main eventen - aldrig har jeg været så spændt. Damn det var intenst!

Generelt var hele stævnet rigtigt godt, men jeg vil lade spoilers ligge brak for nogle dage.

Se det! :4thumbup:

enig

fuck, ham george sartiropoilis er vild.... Det er helt sindssygt så mange ting han kan...

Link to comment
Share on other sites

Rigtig fed kamp mellem Carwin og Lesnar, helt klart sommerens bedste sportsbegivenhed. Det er sindssygt godt kommet tilbage i 2. runde af Lesnar efter at være blevet afstraffet det meste af første. Jeg glæder mig allerede til kampen mellem Lesnar og Velasquez.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share