Fat Gripz


Seberg
 Share

Recommended Posts

Hej MOL.

Vil hører om i kender til danske sider, hvor jeg kan bestille disse Fat Gripz på.

Kan kun finde dem på Fatgripz . com / Andre der har købt dem gennem denne side?

Nu tænker jeg på leverings tid og sikkerhed hos dette firma?

På forhånd tak! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Kan de anbefales?

Der hvor jeg træner, der er alle håndvægte over 40 kg. med et meget smalt håndtag, ihvertfald i forhold til min store hånd, så vil det give et bedre greb med fat gripz?

Og hvad med det at det skulle give bedre styrke i armene? Er det bare et dårligt salgsargument?

Link to comment
Share on other sites

Kan de anbefales?

Der hvor jeg træner, der er alle håndvægte over 40 kg. med et meget smalt håndtag, ihvertfald i forhold til min store hånd, så vil det give et bedre greb med fat gripz?

Og hvad med det at det skulle give bedre styrke i armene? Er det bare et dårligt salgsargument?

Selvfølgelig er det ikke et salgstrick, jo tykkere greb, jo mere udfodrende bliver det jo.

Link to comment
Share on other sites

isometrisk styrke træning som det et tykkere håndtag, giver. giver stort set kun styrke i den helt specifike position/ledvinkel, som den trænes i(+/- 10grader ca.) og hypertrofi elementet er ret ringe.

Hmm, jeg ved godt hvad der lige blev skrevet i den anden tråd om isometrisk træning. Men jeg tror altså der er langt mere carry-over!!

Link to comment
Share on other sites

isometrisk styrke træning som det et tykkere håndtag, giver. giver stort set kun styrke i den helt specifike position/ledvinkel, som den trænes i(+/- 10grader ca.) og hypertrofi elementet er ret ringe.

Hvilken sammenhæng er der imellem Fat Gripz og isometrisk træning?

Ved du overhovedet hvordan og hvorfor de bruges?

Link to comment
Share on other sites

Hvilken sammenhæng er der imellem Fat Gripz og isometrisk træning?

Ved du overhovedet hvordan og hvorfor de bruges?

Jeg tror han mener, at det er isometrisk træning af de af underarmens muskler, der styrer fingrene. Det kan så blive et værre målearbejde at vurdere, hvilken vinkel bevægudslaget mellem 50 mm og 25 mm vil svare til.

Link to comment
Share on other sites

Fatgripz sender fra uk, så der er nul told. : )

Min vudering er, at man skal holde grepstræningen til en gang om ugen, ihvertfald hvis man løfter tungt på andre dage også.

Synes de har givet en markant vækst på ret kort tid, tester snart mine grippers og ser om der er sket noget overførbart.

Link to comment
Share on other sites

Kan de anbefales?

Der hvor jeg træner, der er alle håndvægte over 40 kg. med et meget smalt håndtag, ihvertfald i forhold til min store hånd, så vil det give et bedre greb med fat gripz?

Og hvad med det at det skulle give bedre styrke i armene? Er det bare et dårligt salgsargument?

Jeg har solgt mine igen. Jeg fik aldrig brugt dem. Der er ingen tvivl om de virker, men de virker "så godt" at du er nød til at træne med signifikant mindre vægt.

Det bliver en tidsrøver for mig, at skulle træne først med vægt der passer til fat gripz, og så senere uden. Så det droppede jeg

Link to comment
Share on other sites

Jeg har solgt mine igen. Jeg fik aldrig brugt dem. Der er ingen tvivl om de virker, men de virker "så godt" at du er nød til at træne med signifikant mindre vægt.

Det bliver en tidsrøver for mig, at skulle træne først med vægt der passer til fat gripz, og så senere uden. Så det droppede jeg

Der er masser af muligheder her ellers:

http://articles.elitefts.com/articles/products-reviews/new-innovative-ways-to-use-your-fat-gripz/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share