South Beach kuren


lbkh
 Share

Recommended Posts

Jeg ville høre med jer der er eller har været på South Beach kuren om man behøver at følge den kostplan der er i bogen? Kan man ikke bare lave sin egen kostplan efter de ting man godt må spise i de forskellige faser? :)

Om så vil jeg da også gerne høre om jeres oplevelse med kuren :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville høre med jer der er eller har været på South Beach kuren om man behøver at følge den kostplan der er i bogen? Kan man ikke bare lave sin egen kostplan efter de ting man godt må spise i de forskellige faser? :)

Om så vil jeg da også gerne høre om jeres oplevelse med kuren :)

Mit bedste råd:

Lad være med at gå på kur!

Få lavet en kostomlægning... Kure er noget som man benytter i perioder. Man bør have en rød tråd i sin kost, så man kan holde sig i en ret snor med forbehold.

Link to comment
Share on other sites

mit råd er gå på "kur" til du er hvor du vil være vægtmæssigt, og hold så samme kost, men bare med muligheden for at "synde" lidt og bytte lidt ud.. og får du spist lidt for meget, eller lidt forkert, så dyrker du bare lidt ekstra cardio :smile:

Fanatisme holder kun i korte perioder, men en fornuftig, velovervejet og seriøs kostplan med dertilhørende træning, det er en livsstil man kan holde :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mange af de kure der findes er bestemt ikke beregnet til at man holder + lidt synd. Så bliver man da først rigtig syg.

En kur kan gøre at man taber sig lidt hurtigere, men det bedste råd er altid at ændre sin kost (for evigt). Det behøver ikke være ret meget, men de små ændringer kan føre til store tab over lang tid. Så kan man næsten spise som man plejer og som man kan li', men man skærer bare nogle små ting som batter væk. Kan være den daglige cola, kage til kaffepausen osv. osv. Eller også cykler man i stedet for at tage bussen. Ofte er det ikke meget der skal til.

Kur er til at kickstarte, men man skal passe på. Langt de fleste tager det hele på og lidt mere til i løbet af 1-2 år.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Istedet for at s0ge en magisk genvej til vaegttab i et kuponhaefte eller en tarvelig pop diaet bog, saa kan jeg anbefale at du fors0ger at dreje din kost i en sund retning, hvor maalet er udelukkende, at proppe kvalitets produkter i l0gneren.

Dvs kernen i din kost vil vaere tonsvis af gr0nt og frugt samt fornuftige maengder af magert k0d/fed fisk samt nogle sunde fedtkilder. Hvis du kan opnaa at faa din kost drejet bare nogetnlunde i den retning, vil du sandsynligvis opnaa et bedre velvaere og have mere energi til at dyrke motion mv. samt tabe noget spaek. Du vil ogsaa finde ud af, at selvom der sniger sig et stykke chokolade, lidt sukker/fl0de i kaffen, eller et par bajere ned i maskinen indimellem, saa har det minimal betydning, hvis du overordnet set spiser fornuftigt!

Link to comment
Share on other sites

Mange af de kure der findes er bestemt ikke beregnet til at man holder + lidt synd. Så bliver man da først rigtig syg.

En kur kan gøre at man taber sig lidt hurtigere, men det bedste råd er altid at ændre sin kost (for evigt). Det behøver ikke være ret meget, men de små ændringer kan føre til store tab over lang tid. Så kan man næsten spise som man plejer og som man kan li', men man skærer bare nogle små ting som batter væk. Kan være den daglige cola, kage til kaffepausen osv. osv. Eller også cykler man i stedet for at tage bussen. Ofte er det ikke meget der skal til.

Kur er til at kickstarte, men man skal passe på. Langt de fleste tager det hele på og lidt mere til i løbet af 1-2 år.

Enig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share