5L mathilde om dagen?


Kasperkt
 Share

Recommended Posts

Dette er bare et spørgsmål jeg har undret mig over:

Kan man godt nøjes med at drikke 5L mathilde kakao hverdag? uden noget andet, hverken mad eller noget.

5L kakao:

160g protein ca.

500g kulhydrat

40g fedt

= 3000kcal ialt.

Eller er fordeling af protein, kulhydrat og fedt, helt forkert fordelt over en hel dag? f.eks mere fedt? mindre kulhydrat?

Link to comment
Share on other sites

Du vil ret hurtigt komme til at mangle vitaminer, essentielle aminosyrer og få tynd mave. Jeg synes klart det er et projekt du skal afprøve, skriv endelig her når du har gjort det i bare én uge.

Tror sq ikk der er nogen der holder en uge på den kur.

Link to comment
Share on other sites

er der ikke rimelig meget sukker i ?? eller er jeg helt forkert på den?

Cirka 250g, og resten af de 500g er så mælkesukker (laktose).

http://www.foodcomp.dk/v7/fvdb_details.asp?FoodId=0735

En umådelige dårlig plan, og jeg glæder mig også til at høre hvordan du har det efter bare én dag på cacao-diæten.

Link to comment
Share on other sites

er det et seriøst indlæg.

uden at være kost, fitness eller ernærings fosrker ville jeg mene det er en utrolig dårlig idé, med mindre formålet er at blive tyk.

kakaomæl indeholder utroligt meget hvidt sukker, jeg tvivler på der er nogle fibre eller vitaminer i og der er udelukkende mættet fedt i.

det anbefales også at spise den meste af sin kost for at få mere mæthed, ved godt at en liter kakaomælk ligger tungt lige med det samme, og under bulk er det sikkert iorden, men under cut tvivler jeg på det er godt.

men som der blev skrevet så kan du da prøve en uges tid, med vitaminpille og nogle sunde fedtsyrere ?!?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share