hvornår på dagen?


JerrilD
 Share

Recommended Posts

JA det er nok ikke nogen hemmelighed at jeg godt kunne bruge at smide 10-15kg....

Men da jeg arbejder skiftehold på mit arbejde, ville jeg lige høre om det er dumt at træne lige efter arbejde når jeg arbejder aften? Har fri fra arbejde kl 2230... Normalt tager jeg bare hjem om aftnen og ser TV til kl 1-2 om natten....

Men er der nogen som har erfaringer på dette område??

Selvfølgelig er jeg begyndt at sætte mit mad forbrug ned....

Skal også siges at jeg er diabetiker.... (insulin krævende)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg træner ofte lidt sent om aftenen. 21-22, men så skal træningspasset helst være færdigt før kl.23! Men jeg syntes ikke det ville være noget problem hvis du træner sendt om aftenen f.eks 1-2 gange om ugen.

tjr:

Jeg føler det modsatte. Jeg falder ofte hurtigere i søvn da jeg træner sendt, men det er ikke ofte jeg træner sendt om aftenen måske 1 gang om ugen normalt.

Link to comment
Share on other sites

Af hensyn til den "efter-forbrænding" man opnår efter træning er det vel mest hensigtsmæssigt at træne om morgenen. Eller er det bare en skrøne jeg har læst om på et tidspunkt?

Jeg har det selv bedst med at træne om morgenen, det giver en fed følelse i kroppen resten af dagen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share