Bagmanden og den 3 dobbelte


Arne
 Share

Recommended Posts

Bagmanden er igang med en 3 dobbelt ironman i Tyskland. Kom op af vandet som nummer 5 - nu ude på de 540 km på cyklen,

Kan følges her

Ad det lyder fandme ubehageligt, stor respekt herfra... tænk at kunne æde sig selv igennem sådan en omgang også som en af de første... ved du hvad hans bedste disciplin er Arne?

Link to comment
Share on other sites

Ad det lyder fandme ubehageligt, stor respekt herfra... tænk at kunne æde sig selv igennem sådan en omgang også som en af de første... ved du hvad hans bedste disciplin er Arne?

Cyklingen er Kims største styrke - men hans løb er også godt..

Han har jo lavet 10 dobbelt også - sølv ved Vm for et par år siden...

Link to comment
Share on other sites

ÆV - det var dælme en træls omgang for mig :(

Vi var 4 danskere afsted - og jeg var faktisk indstillet på at køre en god tid. Desværre fik jeg diarre i løbet af eftermiddagen og det blev ikke bedre i løbet af cyklingen. Jeg kan absolut ikke anbefale at cykle så mange timer med den slags. Jeg smed en del tid som følge af de mange stop for at komme på WC og til sidst begyndte det at knibe med at forsyne kroppen med energi. Tanken om 3 maratons med racer-mave ville nok ikke gøre mig hurtigere. Jeg valgte derfor at trække mig, så jeg kan nå en anden konkurrence i år. Ikke meget sjov ved at gennemføre med et resultat jeg alligevel ikke ville være tilfreds med.

Michael kæmpede bravt og lavede en afsindig flot debut! Helt sikkert et godt talent - han skal bare have nogle flere år i sporten.

Tom faldt i søvn på cyklen ned ad en bakke, kørte tværs over vejen, ud over rabatten + cykelstien og videre 10m ind i en have - efter at have kørt igennen et plankeværk! Ambulancen kom tilbage med Tom og den defekte cykel. Mens Tom sov fik vi skiftet til en forgaffel fra min reserve-cykel. Så han kom igang igen og gennemførte. Det er en SJOVT sport!

Mogens Steen er en hyggelig jysk herre - i roligt pace og gennem et imponerende flot løb fik han stille og roligt nappet omgangene.

Næste år er der VM i Lensahn, hvis nogen skulle føle sig fristet til en hyggelig weekend i det tyske.

Dobbelt IM i august i år - anyone?

Edited by Bagmanden
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Den gode Bagmand er lige blevet nummer 4 på en dobbelt Iron man i Slovakiet.

1. Peter Sajevec Slovenija 19:40:36

2. Matej Markovič Slovenija 21:23:44

3. Pascal Jolly Francija 21:56:16

4. Kim Greisen Danska 22:04:38

5. Michael Kreis Avstrija 22:10:58

6. Heinz Sabitzer Avstrija 23:16:06

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share