Dødløft..


Martin G
 Share

Recommended Posts

Fedt indlæg CTC :smile: Vil overveje det du skriver og prøve de forskellige muligheder af..

De har trods alt indkøbt 2 stk almindelige 20kgs stænger, så måske en vægtskive eller to i korrekt størrelse heller ikke er utænkeligt :smile:

Går det med til det, så mangler der kun de større håndvægte, :laugh: men det er urealistisk

Link to comment
Share on other sites

Fedt indlæg CTC :smile: Vil overveje det du skriver og prøve de forskellige muligheder af..

De har trods alt indkøbt 2 stk almindelige 20kgs stænger, så måske en vægtskive eller to i korrekt størrelse heller ikke er utænkeligt :smile:

Går det med til det, så mangler der kun de større håndvægte, :laugh: men det er urealistisk

Nu ved jeg ikke hvilket FW center i Odense du træner i, men hvis vi nu var flere der lagde lidt pres på, kunne det jo være det hjalp på de skiver.

Jeg træner selv i FW på Vestre Stationsvej, og mangler ligesom dig de store skiver, har dog i mit seneste træningspas klaret mig med stiffleg deadlift, men ville bestemt gerne have nogle ordentlige skiver der muliggjorde et ordentligt dødløft.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share