BB curls hver dag?


LurifaX
 Share

Recommended Posts

Hey MOL-drenge

Vil hører om nogen af jer kloge hoveder herinde kan hjælpe mig med om det er skadeligt for ens muskelvækst hvis jeg går og tager 3-4 BB curls hver dag ved siden af mit fullbody træningsprogram som jeg kører 3 gange i ugen.. Her tænker jeg om det måske kan hindrer at min biceps ikke får lov at restituere fuldt ud da den hele tiden blive stimuleret/nedbrudt pga de mange curls?

Link to comment
Share on other sites

Hey MOL-drenge

Vil hører om nogen af jer kloge hoveder herinde kan hjælpe mig med om det er skadeligt for ens muskelvækst hvis jeg går og tager 3-4 BB curls hver dag ved siden af mit fullbody træningsprogram som jeg kører 3 gange i ugen.. Her tænker jeg om det måske kan hindrer at min biceps ikke får lov at restituere fuldt ud da den hele tiden blive stimuleret/nedbrudt pga de mange curls?

HVad mener du med 3-4 curls? Er det 3-4 set? eller 3-4 reps? Og hvad hvilken RM?

Link to comment
Share on other sites

Vil det hæmme din vækst at træne fullbody hver dag?

Biceps er jo også en muskel

Lame answer.,..

selvfølgelig kan du træne Cruls hver dag!

det vil bare gå ud over intensiteten, du vil ikke kunne træne med 100% hver´dag, og om dette er en fordel for netop dig må du prøve dig frem med...

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ikke føler du får dine biceps nok med i det program du træner, kan du eventuelt sætte antallet af sæt en smule op, så du føler det passer lidt bedre. Men medmindre du træner utrolig let styrketræning i dit fullbodyprogram, vil du overtræne dine biceps ved at træne dem på dine fridage også.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil men Armada er clean og har lede guns og overall massiw.

Jeg kunne nævne andre der har ganske gode guns clean.

Din definition af Massiw er måske en anden :smile:

True, men folk med superior genetik kan ikke bruges som eksempler, f.eks. går man ikke til Lee Priest, hvis man vil vide hvordan man skal træne underarme.

Hvis man er nået dertil, hvor en kropsdel/muskelgruppe decideret halter efter andre, på trods af lige så "god" træning, så må man begynde at overveje alternative vinkler på problemet.

Link to comment
Share on other sites

True, men folk med superior genetik kan ikke bruges som eksempler, f.eks. går man ikke til Lee Priest, hvis man vil vide hvordan man skal træne underarme.

Hvis man er nået dertil, hvor en kropsdel/muskelgruppe decideret halter efter andre, på trods af lige så "god" træning, så må man begynde at overveje alternative vinkler på problemet.

Jeg vil ikke mene Simon har god genetik. Han gainede ikke en skid det første lange stykke tid han trænede. På trods af hans maniske dedikation til BB

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share