FCK tæt på konkurs?


JernHenrik
 Share

Recommended Posts

Da fitness.dk overtog finform blev alle gamle medlemmer lovet LIVSLANGT medlemskab til samme kontingent som på overdragelsestidspunktet. Dette gjorde man selvfølgelig for at holde på medlemmerne, hvilket sikkert var en rigtig god ide.

Imellemtiden er priserne på fitness jo faldet meget, men alligevel er rigtig mange blevet ved med at træne i fitness.dk. I mandags læste jeg så i mit center, at man ikke ville overholde denne forpligtigelse, hvilket jeg blev sur over.

Jeg snakkede med den stakkels receptionist, som bad mig om at bevise at jeg havde denne klausul på mit medlemskab. Det kunne jeg jo af gode grunde ikke, udover at de selv havde skrevet det på opslaget.

Jeg opsagde selvfølgelig mit medlemskab med det samme.

Jeg har spekuleret over hvorfor fitness.dk har opsagt aftalen, og kan kun komme i tanke om 3 forskellige mulige forklaringer

1. FCK (der ejer fikness.dk) mangler penge i kassen fordi de er ved at gå konkurs

2. Don Ø mangler penge til rødvin i vinkælderen

3. Fitness.dk skal overtages af en anden fitness-kæde, og som ikke vil hænge på denne forpligtigelse.

Jeg håber det første

Jeg er i hvert fald færdig med alt jeg ved Don Ø beskæftiger sig med. Lalandia og den slags................

Link to comment
Share on other sites

Dette livslange medlemsskab til samme pris - er det det samme som det loyalitetsprogram jeg har fået stillet som garanti for at mit kontingent ikke ville stige nogensinde??

Du kan evt. læse mit indlæg af dd. om loyalitetsprogram i Fitnessdk.

Jeg har en informationsskrivelse hvor det klart er beskrevet - hvis du kan bruge den til noget. Det er ihvertfald ikke rigemeligt at de løber fra deres løfter eller laver falsk markedsføring.

Link to comment
Share on other sites

Dette livslange medlemsskab til samme pris - er det det samme som det loyalitetsprogram jeg har fået stillet som garanti for at mit kontingent ikke ville stige nogensinde??

Du kan evt. læse mit indlæg af dd. om loyalitetsprogram i Fitnessdk.

Jeg har en informationsskrivelse hvor det klart er beskrevet - hvis du kan bruge den til noget. Det er ihvertfald ikke rigemeligt at de løber fra deres løfter eller laver falsk markedsføring.

Det minder meget om det du beskriver. Men jeg blev lovet det allerede tilbage i 2004 tror jeg det var, at så længe jeg var medlem ville jeg ikke opleve kontingentstigning. Jeg har her til aften talt med afdelingschefen, og han var meget meget lille i melet, og kunne kun sige at "det er jo dem ovre i Parken der har besluttet det". Hvis alle (som du) har fået lovning på at kontingentet ikke vil stige, kan jeg godt se de har problemer, for så er det ikke bare den lille flok som er tilbage fra dengang finform overgik til fitness.dk, men det gør det bestemt ikke til et mindre svineri - føj Don Ø, sådan kan man faneme ikke opføre sig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share