FITNESS WORLD aka SHITNESS WORLD -


Dr. Mengele
 Share

Recommended Posts

  • 4 months later...

Jeg forstår sådanset ikke folk bliver forbavsede, fitness world er en pengemaskine der i bund og grund er fuldstændigt ligeglade med om deres medlemmer får noget ud af deres træning.

De ser helst folk kommer og træner så lidt som muligt og at der ikke løftes for tunge vægte så ens muskelmasser bliver på et niveau hvor man ikke bliver for dedikeret, og træner hver dag.

Det er såre simpelt hvis i træner for at opnå muskelmasse så vælg følgende centre, de har ikke noget problem med i træner tungt, larmer, træner hver dag og er dedikerede...:

City Form eller the gym i København

OBBC i Odense

Ny Helse & Motion i Århus

Motions kælderen i Ålborg

Hvor svært kan det være, i vælger de forkerte centre hvis i træner i fitness world, fitness dk, sats osv. det er for motionister og ikke for bodybuildere, styrkeløfter, atleter mv. :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår sådanset ikke folk bliver forbavsede, fitness world er en pengemaskine der i bund og grund er fuldstændigt ligeglade med om deres medlemmer får noget ud af deres træning.

De ser helst folk kommer og træner så lidt som muligt og at der ikke løftes for tunge vægte så ens muskelmasser bliver på et niveau hvor man ikke bliver for dedikeret, og træner hver dag.

Det er såre simpelt hvis i træner for at opnå muskelmasse så vælg følgende centre, de har ikke noget problem med i træner tungt, larmer, træner hver dag og er dedikerede...:

City Form eller the gym i København

OBBC i Odense

Ny Helse & Motion i Århus

Motions kælderen i Ålborg

Hvor svært kan det være, i vælger de forkerte centre hvis i træner i fitness world, fitness dk, sats osv. det er for motionister og ikke for bodybuildere, styrkeløfter, atleter mv. :D

Mon du er igang med at reklamere for dit eget center... Nå men så vil jeg som ansat i Fitnessworld indskyde at det ikke er rigtigt hvad du siger. Medlemsoplevelse er centralt for os -og vi vil gerne have mennesker i centrene. Så simpelt er det!

Link to comment
Share on other sites

Mon du er igang med at reklamere for dit eget center... Nå men så vil jeg som ansat i Fitnessworld indskyde at det ikke er rigtigt hvad du siger. Medlemsoplevelse er centralt for os -og vi vil gerne have mennesker i centrene. Så simpelt er det!

Det ærgrer mig nu noget, at det er simpelt, men at jeg alligevel ikke forstår det...

Hvad er medlemsoplevelse? (er det den, som bliver negativ for nogle mennesker, hvis de skal se på folk, der løfter håndvægte på mere end 32 kg.?)

Link to comment
Share on other sites

Shitnessworld og alle de andre fitnesskæder er noget bras hvis man er seriøs med sin (Styrke)træning..

På den anden side er jeg træt af at høre folk flæbe over at de ikke kan Squatte, Dødløfte osv. og at de små hardcore steder lukker.

Så gør noget ved det! Tag et valg og skift til et af de steder - Vægtløfterforeninger, styrkeløfterforeninger og andre hæderlige jernhuler. På den måde kan i være med til at holde liv i stederne hvor det handler om andet end at tjene penge på kunderne. Steder hvor folk går lige så meget op i deres træning som jer..

Det typiske argument er enten:

1. Jamen der ligger ikke nogle ordentlige steder tæt nok på.

2. Jamen det er for dyrt.

Langt de fleste der klager har et alternativ indenfor rimelighedens grænser de er bare for dovne til at gøre noget ved det.

Langt de fleste klubber og foreninger er faktisk billigere. Tror faktisk kun det er The Gym der har en pris der er lidt over Skodkæderne..

Så gør noget ved det istedet for at sidde og bitche :smile: Jeres træning vil blive så meget mere inspirerende og i vil kunne få den hjælp og opbakning der får jeg videre.

Hej hej

Link to comment
Share on other sites

Shitnessworld og alle de andre fitnesskæder er noget bras hvis man er seriøs med sin (Styrke)træning..

På den anden side er jeg træt af at høre folk flæbe over at de ikke kan Squatte, Dødløfte osv. og at de små hardcore steder lukker.

Så gør noget ved det! Tag et valg og skift til et af de steder - Vægtløfterforeninger, styrkeløfterforeninger og andre hæderlige jernhuler. På den måde kan i være med til at holde liv i stederne hvor det handler om andet end at tjene penge på kunderne. Steder hvor folk går lige så meget op i deres træning som jer..

Det typiske argument er enten:

1. Jamen der ligger ikke nogle ordentlige steder tæt nok på.

2. Jamen det er for dyrt.

Langt de fleste der klager har et alternativ indenfor rimelighedens grænser de er bare for dovne til at gøre noget ved det.

Langt de fleste klubber og foreninger er faktisk billigere. Tror faktisk kun det er The Gym der har en pris der er lidt over Skodkæderne..

Så gør noget ved det istedet for at sidde og bitche :smile: Jeres træning vil blive så meget mere inspirerende og i vil kunne få den hjælp og opbakning der får jeg videre.

Hej hej

Nu bor jeg i Herlev pt. og det eneste der ligger i nærheden er en fitnessworld. Jeg vælger så at cykle 6 km til Gladsaxe for at træne der. Med cykeltur og træning kan jeg snildt bruge 3 timer pr. gang, hvilket jeg gør 4 gange om ugen. Det er sgu langt fra de fleste der har tiden og overskudet til at gøre det. Jeg synes ikke at man behøver give folk dårlig samvittighed over at de ikke bruger 40 minutters transport hver vej.

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Ved ikke med Fitnessworld, men jeg træner selv hos FitnessDK i Vallensbæk, og det er mere end rigeligt for mig. Stedet er ikke for stort, som f.eks. Fitnessdk i valby. Det er okay stort i vallensbæk med alt det, man skal bruge. Jeg er godt tilfreds med FitnessDK. Og jeg får kanon service deroppe af deres medarbejdere.

Jeg tog en prøvedag hos et fitnesscenter her i nærheden af hvor jeg bor - det er kaldt NMI, så vidt jeg ved. De kalder det stedet for rigtige store pumpere. Jeg blev virkelig skuffet. Alt deres udstyr var skodet. Deres håndvægte gjorde fandme ondt at holde i hånden og al det der. Og hele stedet var så tæt på hinanden, at man fik det dårligt af at være derinde.

FitnessDK er lidt langt væk herfra, men jeg er villig til at tage så langt. De får 419 kr. ud af mig hver måned, og jeg synes det er pengene værd.

Fitnessworld har jeg endnu ikke prøvet, og set ud fra første indlæg, så tror jeg sgu hellere ikke jeg vil prøve at træne hos dem.

Link to comment
Share on other sites

Nu bor jeg i Herlev pt. og det eneste der ligger i nærheden er en fitnessworld. Jeg vælger så at cykle 6 km til Gladsaxe for at træne der. Med cykeltur og træning kan jeg snildt bruge 3 timer pr. gang, hvilket jeg gør 4 gange om ugen. Det er sgu langt fra de fleste der har tiden og overskudet til at gøre det. Jeg synes ikke at man behøver give folk dårlig samvittighed over at de ikke bruger 40 minutters transport hver vej.

http://www.new.facebook.com/groups.php?ref...id=190275920560

Jeg kender Paskar - han er en get-it-done-guy, så det skal nok blive godt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ved ikke med Fitnessworld, men jeg træner selv hos FitnessDK i Vallensbæk, og det er mere end rigeligt for mig. Stedet er ikke for stort, som f.eks. Fitnessdk i valby. Det er okay stort i vallensbæk med alt det, man skal bruge. Jeg er godt tilfreds med FitnessDK. Og jeg får kanon service deroppe af deres medarbejdere.

Jeg tog en prøvedag hos et fitnesscenter her i nærheden af hvor jeg bor - det er kaldt NMI, så vidt jeg ved. De kalder det stedet for rigtige store pumpere. Jeg blev virkelig skuffet. Alt deres udstyr var skodet. Deres håndvægte gjorde fandme ondt at holde i hånden og al det der. Og hele stedet var så tæt på hinanden, at man fik det dårligt af at være derinde.

FitnessDK er lidt langt væk herfra, men jeg er villig til at tage så langt. De får 419 kr. ud af mig hver måned, og jeg synes det er pengene værd.

Fitnessworld har jeg endnu ikke prøvet, og set ud fra første indlæg, så tror jeg sgu hellere ikke jeg vil prøve at træne hos dem.

Hvis du synes FitnessDK er skidegodt ville du nok også kunne finde dig til rette i FitnessWorld og spare de knap 200kr... Det er langt henne af vejen det samme.

Link to comment
Share on other sites

Mon du er igang med at reklamere for dit eget center... Nå men så vil jeg som ansat i Fitnessworld indskyde at det ikke er rigtigt hvad du siger. Medlemsoplevelse er centralt for os -og vi vil gerne have mennesker i centrene. Så simpelt er det!

Det er sådanset ikke mig der siger det, det er dem der træner i fitness world som siger det.... og nej jeg reklamere ikke for noget som helst, det var et eksempel på hvor man kunne træne i de store byer i danmark... at jeg så har et af centrene er så noget andet.... men jeg anbefalede også mange andre steder i de store byer i danmark så kan egentlig ikke se hvorfor jeg skal anklages for reklame...

Ville du Johnny bravo ikke også anbefale de steder jeg lige har skrevet ?

Link to comment
Share on other sites

1: Shitnessworld og alle de andre fitnesskæder er noget bras hvis man er seriøs med sin (Styrke)træning..

2: Jeres træning vil blive så meget mere inspirerende og i vil kunne få den hjælp og opbakning der får jeg videre.

1: lol, jeg er ret sikker paa at mange, der traener i FW e.lign. er vil mene de er serioese med deres traening.

2: Fortael lige naermere...

Det er sådanset ikke mig der siger det, det er dem der træner i fitness world som siger det...

Proev lige at overvej hvor mange af FW's medlemmer der egentligt siger det?!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Så røg mit medlemskab af Fitness World.

Jeg har trænet i ca. 5 år nu - først i Sports Club i Gentofte, der siden blev til Fitness World. Det har altid været et godt center: Mulighed for squat, dødløft og håndvægte op til 40 kg. Ok, jeg kunne godt have brugt nogle større håndvægte, men alt i alt et godt sted med en fin stemning.

Så 'renoverede' man centeret. Først røg alle håndvægte over 36 kg. Nå ja, så måtte jeg skifte DB incline ud med BB incline. Irriterende, men jeg fandt mig i det.

Så røg alle det gamle udstyr til 'fordel' for technogym, med det resultat at udstyret nu larmer, når man dødløfter. Hvorefter jeg fik at vide, at jeg ikke måtte dødløfte længere. Jeg kunne få lov til i stedet at lave dem som rows, hvor vægten ikke rørte jorden mellem gentagelser. Så jeg ikke 'skræmte' de andre kunder.

Så hellere opfordrer kunder til at smadre deres rygge end at 'skræmme' nogen væk. Her trækker jeg grænsen.

Det er nu lykkedes fitness world at blive en dårligere udgave af Fitness.dk. Hvilket jo nærmest er en præstation. Derfor har jeg nu meldt mig ud.

Fitness World er naturligvis i deres gode ret til at gøre som de gør. Men jeg er min gode ret til at synes, at det er en forbandet skam.

Edited by Zorn
Link to comment
Share on other sites

Har lige siddet og læst et par sider her, og min umiddelbare reaktion er:

- Er jeg den eneste, der startede med at bruge mindre end 36 kg til, ja, alle DB øvelser (og i øvrigt regner med der går et godt stykke tid før jeg NÅR 36kg)?

- Er jeg den eneste der startede på under 60kg i bænkpres?

Hvis de små centre er så meget bedre, skal de da prise sig lykkelige for at alle 'idioterne' fra Fitness World ikke kommer rendende.

Forstår ikke hvordan man kan have 20 siders diskussion om et holdnings-spørgsmål.

Edited by KarlS
Link to comment
Share on other sites

Har lige siddet og læst et par sider her, og min umiddelbare reaktion er:

- Er jeg den eneste, der startede med at bruge mindre end 36 kg til, ja, alle DB øvelser (og i øvrigt regner med der går et godt stykke tid før jeg NÅR 36kg)?

- Er jeg den eneste der startede på under 60kg i bænkpres?

Hvis de små centre er så meget bedre, skal de da prise sig lykkelige for at alle 'idioterne' fra Fitness World ikke kommer rendende.

Forstår ikke hvordan man kan have 20 siders diskussion om et holdnings-spørgsmål.

Jeg startede heller ikke med 36kg db's, eller 60kg bænk, men hvis man ikke når der op i løbet af de første 20 år af træningen, så er man enten meget lidt målrettet eller idiot, eller måske er man maratonløber?

Man kan bruge 20 sider på at diskutere, fordi folk ikke bliver enige på de første 19!

Link to comment
Share on other sites

Min pointe er, at der ikke er ret meget at være enige om, men lad det nu ligge... en diskussion er altid godt.

Jeg har ikke læst alle 19 sider op og ned, men synes umiddelbart ikke at jeg høre om at det KUN er ældre (i mine øjne er man ældre hvis man har trænet i 20 år) der er problemet.

Ordet disco-pumper bliver brugt i flæng.

Link to comment
Share on other sites

Har lige siddet og læst et par sider her, og min umiddelbare reaktion er:

- Er jeg den eneste, der startede med at bruge mindre end 36 kg til, ja, alle DB øvelser (og i øvrigt regner med der går et godt stykke tid før jeg NÅR 36kg)?

- Er jeg den eneste der startede på under 60kg i bænkpres?

Hvis de små centre er så meget bedre, skal de da prise sig lykkelige for at alle 'idioterne' fra Fitness World ikke kommer rendende.

Forstår ikke hvordan man kan have 20 siders diskussion om et holdnings-spørgsmål.

Good pointé!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share