Jøgge


Jørgen L
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:4thumbup: Topklasse underholdning - så godt linket på MA..

Han har vist været på flere træningsophold i brasilien, så måske kan han lidt BJJ - måske ligefrem på bølleniveau? :wink:

Hvis jeg ruller ham skal det ikke stå upåtalt i denne log - det lover jeg! :cool:

Hvis du laver en triangle fra mount giver jeg en stor fad :beerchug:

Link to comment
Share on other sites

Deal - jeg prøver sq.. :cool:

Idag en lille løbetur - og lidt chins.

Jeg var ude og lufte mit nye Polar S410 ur, og teste funktionerne:

20m.50sek, gennemsnitspuls 156, max 174.

Jeg ville have uploadet et træningsskema, hvis det havde været muligt. Men min mikrofon kan ikke opfange de svage signaler fra uret????

Jeg overvejer at købe en ordentlig mikrofon i morgen :dry:

Link to comment
Share on other sites

I denne uge er det blevet til:

4,5 km mandag

Lidt løften jern tirsdag

Godt to timers wrestling onsdag: Vi kørte på puder, og rullede. Kæmpede med Zap til vi begge var udmattede - der blev ikke fundet en vinder.. Efterfulgt af 3 kampe med Jan - tabte to og vandt een.. Var helt kvæstet til sidst.. :crazy:

Idag 4,5 km. Anklen er stadigt lidt hævet. Turen tog godt 21 minutter, med en middelpuls på 146 og max på 167.

Kan stadigt ikke få det s..... upload til pc'en til at funke :mad:

Link to comment
Share on other sites

Idag en løbetur i højt tempo - tangerede min PR på 19 min. og 8 sek.. Men ingen ny rekord :dry:

Nåmmen helt skidt er det ikke.. :devil:

Min rekord i 21 minutters hurtigcykling på monarkcykel står for fald.. To kolleger + en fysstuderende har forsøgt sig, men har måttet opgive. Det er lidt fedt - specielt når de to af dem løber maraton :tongue:

Jeg lurer lidt på hvilken egenskab der kræves for at køre så hurtigt - og hvorfor mine to trænede kolleger har svært ved det.. Det kan ikke (kun) være kondition, for så ville jeg være sat. Men der er helt sikkert et moment af koordination og evne til selvpineri i det..

Der kommer et nyt angreb på mandag, har de svoret.. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Submission:

Der var en del nye - og i Claus' fravær viste jeg lidt af ,it foretrukne game: Gulvkamp..

Jeg viste lidt kontrol i guard, mount og sidamount, og vi sluttede af med at rulle lidt kampe..

Jeg fik en revanche mod Jan, så det var lidt rart :wink:

Viste du slet ikke håndledslåse??

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Jeg viste dem selvf. ikke de dybeste hemmeligheder i MMA den første gang..

Lærte Frank Dux sit deathtouch i første træningstime? Lærte Steven Segal at rynke brynene den første dag? Lærer WT folkene kædeslag som nybegyndere? Lærer Krav Maga folkene at losse løg fra dag eet?

I THINK NOT!!!

De må vente til de er fysisk og mentalt klar til den byrde det er at bære hemmeligheden videre.. :ninja:

Træning...

I går tog min ærede kollega rekorden tilbage: 22,6 kilometer på 21 minutter :dry: Gennemsnitshastighed på monarkcyklen: ca. 155 rpm eller sagt på en anden måde - godt 60 kilometer i timen..

Jeg har lovet mig selv at tage den tilbage.

Idag fik jeg løftet lidt jern..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Der er blevet trænet.

Iaften submission... Bryderne trænede på det andet måtteareal, og de havde hentet en polak op, som modstand til Zap.. Fedt at se to så dygtige brydere gå løs :4thumbup:

Rullede lidt med forskellige.. På lørdag er der grappling seminar - jeg regner med at kunne levitere bagefter :laugh:

Fed chickfight:

http://www.youtube.com/watch?v=CWpr_A-AtmE

Link to comment
Share on other sites

Så er seminaret overstået. Jeg er s.... øm efter to dages rullen og kasten. Kamp var der ikke meget af - kun på eget initiativ.

Underviseren er jo en kontroversiel figur på MA/MMA scenen, og han kom da også ind på emnet - herunder tråden på MA.dk, hvor der var en del personligt imod ham.

En meget sympatisk og afslappet fyr, som jo ikke gør nogen skade.

Vi fik også et par ki demonstrationer, som igen understregede den kolossale forskel på dette princip/teori, og praktisk anvendelighed. Men interessant var det da.

Han er med jævne mellemrum i Brasilien og træne (hans mester er en eller anden eks VM'er som jeg har glemt navnet på), og skal derned igen til næste år.

Træningen var meget basal BJJ og grappling - ikke meget nyt for mig dér. Dog fik jeg to-tre nye teknikker, som skal afprøves i SFA. Jeg har for nemheds skyld døbt teknikkerne: Buttplug, sit on my face og go down biatch..

Nu vil jeg nuppe et stykke kage og en cola, og se lidt mma :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nåmmen jeg træner da.. Og det faktisk hver dag.

Er begyndt at køre lidt boxing i klubben igen.

Men i aften var det rulning, og der var ny modstand = mulen..

Man kan godt mærke at han træner med nogle gode grapplere til daglig (Iran og Frodi)!

Men jeg nuppede ham da nogle gange på mit judokast med efterfølgende lås :devil:

Det blev han vist lidt træt af, og tilsidst havde vi da også en laaaang kamp, hvor han tilsidst vandt..

Ialt ca. 2½ times rulning :strat:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Grappling i SFA..

Iran Mascarenas er på besøg, sammen med Mulen.. Fik rullet et par runder med ham, og blev pwned bigtime :4thumbup:

Men det er OK, når det er en fighter af den kaliber :cool: Måske klarede han sig ikke så godt i sin MMA debut i DK, men hans grappling fejler bestemt ikke noget.

I morgen ruller vi igen.

Nårh ja - den første teknik han fik mig på var.... EN HÅNDLEDSLÅS :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share