Jøgge


Jørgen L
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

.....og så trænger du vist til at blive sat på plads af en BJJ bølle! :cool:

Det gør jeg.. Det sker alt for sjældent :nissetunge:

Idag: Julehygge..

Vi var 5.. Ingen kvinder idag.. Eller heste..

Mandal, Muulen, "Buc", Troels og jeg..

Ingen under 90 kg..

Vi rullede 2 mins hver, og kørte med "handicaps". Vandt lidt og tabte lidt - og fandt ud af en ny teknik jeg kan lave fra min favoritposition :nissecool:

Nu står den på nogle dage med løb, og så er der wæsling igen næste fredag..

Link to comment
Share on other sites

Svendsen:

Til gengæld kan jeg informere at aalborgjijz ikke bliver de første til at tilbyde BJJ i Aalborg-omegn
Hmm.. Er der et CSA chapter Nord på vej?
Jeg er ved at være klar igen :devil:

:nissegrin: Det var godt.. Var lige ved at være bekymret, da du lå der og sprællede med det hvide ud af øjnene (og halsen) :nissetunge:

Ses vi på fredag igen?

Link to comment
Share on other sites

Igår:

1½ times grappling. Tilstede var: Mulen, Mandal, Mads, Zap, Jonas og undertegnede..

Det gik rigtigt fint, og jeg vandt faktisk en del kampe på håndledslås fra forskellige positioner. Og så selvf. triangle fra mount. :devil:

Det lykkes også (for første gang?) at kaste Zap, han må have snorksovet :laugh:

En rigtigt god træning, med lidt længere kampe end vi har trænet igennem efteråret: 2 min.

Link to comment
Share on other sites

Igår:

1½ times grappling. Tilstede var: Mulen, Mandal, Mads, Zap, Jonas og undertegnede..

Det gik rigtigt fint, og jeg vandt faktisk en del kampe på håndledslås fra forskellige positioner. Og så selvf. triangle fra mount. :devil:

Det lykkes også (for første gang?) at kaste Zap, han må have snorksovet :laugh:

En rigtigt god træning, med lidt længere kampe end vi har trænet igennem efteråret: 2 min.

Du får da rullet en del? Jeg synes triangle fra mount er pissesvært; Få armen isoleret, benet under nakken osv. - men okay jeg sux også til alt fra mount! :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

DBM: Det er også det eneste jeg træner i klubben.. Det med at slå og sparke er lagt lidt på hylden, men hvem ved - en dag :cool:

Det er ikke den mest ligetil måde at angribe på, men har du først fået foden bag nakken på modstanderen, er den faktisk meget svær at forsvare sig imod. Du er selvf. udsat mht. balancen, men ofte tror folk jo at man opgiver en god position for en mindre god, og det bliver så hurtigt et chok for dem :devil:

Svendsen: Den er smukt udført den der! hmm.. Overførbarhed til hvad? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hrmpf :sneaky2: Nåmmen så vil jeg bare heppe på den næste champ i 205 i UFC (HVIS han cutter lidt): Den Kroatiske strisser :cool:

Eller måske Rampage.. Men han er imo ikke så teknisk som crocop.

Eet er sikkert: Chuck er ikke mester ret længe endnu :devil:

Edit: Kan enhver komme og træne med på jeres hold, eller er der en øvre vægtgrænse? :innocent: (Kunne godt finde på at kigge ind en dag, det ligger jo nærmest i min baghave..)

Filipovic2.JPG

Edited by Jørgen L
Link to comment
Share on other sites

Subway...

Det var "strikers night" i går, men jeg holdt mig til hvad jeg kan :cool: Vi trænede shoot-sprawl i een uendelighed - med lidt spark og slag koblet på.

Bagefter rullede jeg med Buc, hvor vi øvede lidt positioner.

Glenn var tilbage efter en pause, og vi rullede lidt. Det var hyggeligt, og han fik mig i en guillotine :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share