Jøgge


Jørgen L
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

En ægte Jørgen L update :cool:

Yep! :nissegrin:

Igår: A night at the subs...

En aften lige efter min smag - ikke for meget af det hersens tekniktræning, men masser af wrestling kampe :devil:

Vandt dog ikke rigtigt nowet.. Vi kørte specifikt efter kun at submitte med een teknik (eks: kneebar højre ben) Giver et lidt andet perspektiv på kampene..

Edited by Jørgen L
Link to comment
Share on other sites

GSP er lidt hurtigere og lidt bedre teknisk end de andre i vægtklassen. (Måske fraset ham den lille buttede fra hawai :nissegrin: )

Hughes har været en stor mester - han har virkelig domineret vægtklassen, men der var brug for et friskt pust, som ikke kom fra Militech campen..

Nu skal vi bare have Arlovski tilbage på heavyweighttronen :cool:

Tito/Liddell bliver (forhåbentligt) med samme udgang som GSP/Hughes - nemlig en ny mester! Tito er en provocateur af format, men en fed kæmper imo. Jeg sidder ihvertfald klar :4mewantfood:

Mandag: Wrestling med focus på armbars - jeg tror sq jeg har den nu - langt om længe :blush: Det skal vise sig fredag - så skal jeg forsøge at lægge Claus i en :nissetunge:

Wrestlede lidt med Buc her fra sitet - damn han er stærk. Men derfor kan han jo godt pakkes sammen :wink:

Igår: Amok i jernhulen. Armern' er lidt lange idag :devil:

Link to comment
Share on other sites

GSP er lidt hurtigere og lidt bedre teknisk end de andre i vægtklassen. (Måske fraset ham den lille buttede fra hawai :nissegrin: )

Hughes har været en stor mester - han har virkelig domineret vægtklassen, men der var brug for et friskt pust, som ikke kom fra Militech campen..

Nu skal vi bare have Arlovski tilbage på heavyweighttronen :cool:

Tito/Liddell bliver (forhåbentligt) med samme udgang som GSP/Hughes - nemlig en ny mester! Tito er en provocateur af format, men en fed kæmper imo. Jeg sidder ihvertfald klar :4mewantfood:

Mandag: Wrestling med focus på armbars - jeg tror sq jeg har den nu - langt om længe :blush: Det skal vise sig fredag - så skal jeg forsøge at lægge Claus i en :nissetunge:

Wrestlede lidt med Buc her fra sitet - damn han er stærk. Men derfor kan han jo godt pakkes sammen :wink:

Igår: Amok i jernhulen. Armern' er lidt lange idag :devil:

Det burde være forbudt at skrive så meget vrøvl i et indlæg, den buttede fra hawai, aldrig har jeg hørt mage :annoyed:

Silvia beholder det bælte, det passer så godt til ham, tak!

Tito bliver pakket sammen, og slået i stykker, lige som sidst.

Jeg nægter at tro du har fanget armbarne

Bedste julehilsner :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: Du har sq nok ret i det med armbars'ne..

Jeg KAN dog ikke tro at du mener den store kødklump skal blive siddende på tronen, der må være tale om et øjebliks forvirring :4slap:

Jeg tror Tito er så sulten nu, at det nok skal lykkes. Men igen - Chuck er nok ligeså stædig.. Og så er han jo nærmest umulig at tage ned.

Hvis BJ gad at cardiotræne lidt mere, kunne der sq nok blive en helt habil MMA'er ud af ham :nissetunge:

Har du planer om at stille op snart igen? :4boxing:

Der starter forresten snart en lille grappling afdeling på Vesterkæret skole - måske man lige skulle tage ud og snuse..

Edited by Jørgen L
Link to comment
Share on other sites

timvespa.jpg

Tim for president :inlove: :nissetunge:

febuar - CC9

marts-FG 4

April - har fået mig en kamp i graugarts underlige stævne :nissegrin:

Skal nok blive et godt år :xmas:

Hva det for noget grappling noget, er der nogen noobs der skal pwds eller hvordan? :santa2:

(haha de julesmilieys passer til alt)

Edited by Svendsen
Link to comment
Share on other sites

I ved det sikkert ikke endnu, men håndledslåse bliver "the next big thing" i MMA! Og jeg vil stå klar til at vise dem :nissegrin:

Jeg har desuden også engang vundet en kamp til OM ved en neckcrank - nemlig ja! :pimp:

Og så synes jeg at vi alle skal mødes den første gang til det der grappling - og tale kærligt om tingene over en kop the :gun2::nissecool:

Tim for president
Ja, jeg kan se det nu - han er ubercool den mand..

BBRulez:

Vidste ik der var andre der wrestlede herinde er det seriøs træning oder was ?. Er du god ?

Det er ikke samme slags wrestling som din.. Jeg træner submissionwrestling... Og jeg er god - til håndledslåse :nissegrin:

Fandt lige lidt om MMA på MA.dk - se DET er seriøs journalistik! :xmas:

http://www.dailymotion.com/swf/zONioGNEZzqp45vXz

Edited by Jørgen L
Link to comment
Share on other sites

:nissegrin: Får jeg så en tur på hans scooter?

Jeg tror det er Morten som vist har gæstetrænet i xgym, som skal undervise.. De holder et seminar d. 17-18/2 med Nicolai Visti (mener jeg). Kender ham ikke - gør du?

Det kan der være noget om, Jørgen er vist stadig en vægtklasse eller tre for meget, før jeg kan gøre mig gældende.

Det er ikke mig som er tung - det er alle i andre som er små :nissetunge:

Igår: Wæssling..

Underviste et par dørmænd i - håndledslåse..

Der er vist noget med at man ikke må slå på kunderne, og de her to gutter trængte til at få lidt tips til at kontrollere urolige kunder, på en diskret måde. (Jeg overvejede at vise dem et shoot med efterfølgende GNP, men det vil nok stadigt vække opsigt på Crazy Daisy) :santa2:

Så det blive til "tage ved næsen" teknikken, "gå til alters" og "taking out the trash" :nissecool:

De var vældigt tilfredse, og den ene havde anvendt en teknik jeg viste sidste gang, til at kontrollere en voldelig kunde med. Det var lidt sjovt at høre om.

Så trængte de til at se mig komme ned med nakken, så jeg wrestlede lidt med Claus :devil: Han dominerede som sædvanligt, og vandt selvfølgelig. To gange havde jeg ham dog i problemer, bl.a. i min "nedadvendte triangle". Men han har arbejdet på sit defence over for den, og han ålede sig ud :annoyed:

Nåmmen så fik eleverne også lidt underholdning :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldrig hørt om ham. Jeg vil google ham om lidt.

Februar er allerede fuld af BJJ for mig - Der er Shooterkursus i BJJ, hvilket vist er fire dage x seks timer :eek

---edit

Internettet kender ham ikke, det første link er netop til invitationen . Regne, regne - 9 Dan og sikkert hvidbælte i BJJ :nissegrin:

Hvis datoen passer skal jeg helt sikkert med - for at pwne Morten thihi

Edited by Svendsen
Link to comment
Share on other sites

Skulle lige tjekke hvad den gamle skriver og så blir man omtalt :santa2:

Problemet med at wrestle med dig Jørgen, er at jeg ikke lige kan ligge dig ihjel og arbejde derfra. Kan jeg med de fleste af de små i klubben efterhånden. Hvem har brug for teknik når man har vægten og styrken på sin side :nissegrin:

Hvornår skal vi tage på Vesterkæret?

Edited by Buc
Link to comment
Share on other sites

Anoplogaster:

Hvis datoen passer skal jeg helt sikkert med
Jeg har meldt mig til nu... Har en kammi som træner aikiiiiiiiiiido derovre, og han skal også med.

Har hørt at Baroni kommer og viser lidt fra base??? :nissegrin:

Holdet starter vist ganske rigtigt der.

pwned :nissetunge: :

Hvem har brug for teknik når man har vægten og styrken på sin side

Så sandt. Jeg nedværdiger mig heller aldrig til at bruge teknik - kun hvis jeg absolut SKAL, eller når de andre mobber mig med at jeg ikke kan andet end sideposition :annoyed:

Iaften i Hill street blues:

Det var en skummel aften, og vinduerne var duggede af mange mænds tunge åndedræt. Og pludselig stod hun i døren. Nys ankommet fra London, på gæstevisit i gamle DK. Det er første gang i 2 år at jeg har set en kvinde i klubben (de bliver altid mobbet/skræmt væk.. :santa2: )

Nåmmen hun var nu egentlig ganske fornuftig ved øjnene, så hun fik lidt modvilligt lov til at træne med. (Jeg er SIKKER på at hun ikke følte sig velkommen - og det er nok heller ikke et sted for piger.. Hvis de er bare lidt sarte på den ene eller den anden måde..)

Nåmmen jeg fik rullet lidt med hende, og hun var faktisk OK rent teknisk. Indtil jeg hørte at det var BJJ hun havde trænet derovre. Men bortset fra det var hun flink. :Mrs_Claus:

Jeg lod hende mounte mig, og så blev jeg ellers ved med at bridge, indtil det var ved at være pinligt :santa2:

Så ville hun ikke rulle med mig mere :nissecool:

Hun kæmpede lidt med de andre, men alle tog hensyn til hende. Hvorfor forstår jeg ikke.

Dette fortsatte indtil Claus sagde: "Jeg havde engang en kæreste som trænede med, og hun var pissetræt af at alle tog hensyn...."

Så var det slut med føle føle, og hun måtte i kanvassen.

Alt i alt en fornøjelig aften - jeg giver den 5 ud af 6 :eusa_think: for et blødt og feminint indslag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share