Løberuter i Skejby


Andy
 Share

Recommended Posts

Ja... Leder efter løberuter i skejby eftersom jeg er flyttet fra trøjborg og herud. Har løbet en enkelt tur, men endte på en vej uden hverken cykelsti eller fortov - meget symptomatisk for Århus synes jeg (?). Nogen der løber i Skejby og omegn der kender nogle gode ruter.

MVH

Andreas

Link to comment
Share on other sites

Bor ved siden af Skejbycenteret og løber mellem 5 og 10 km. Oftest 5. Vil lige se om jeg kan finde Engsø.

Tak for inputtet.

EDIT: Engsøen, er det den der ligger i forlængelse af Brabrand Sø?

Edited by Andy
Link to comment
Share on other sites

Der er en del, der løber på stierne i Mollerup Skov - der er en indgang til skovens (hvis man da kan kalde den det :smile:) sti-system for enden af Skejbygårdsvej ca. overfor busskuret.

Har selv kørt lidt rundt dernede på mountainbike og det er et ganske lækkert område væk fra trafikken med mange stier og mulighed for at variere ruten - derudover er der mulighed for at hilse på en af de mange skotske højlandskøer på vejen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Der er en del, der løber på stierne i Mollerup Skov - der er en indgang til skovens (hvis man da kan kalde den det :smile:) sti-system for enden af Skejbygårdsvej ca. overfor busskuret.

Har selv kørt lidt rundt dernede på mountainbike og det er et ganske lækkert område væk fra trafikken med mange stier og mulighed for at variere ruten - derudover er der mulighed for at hilse på en af de mange skotske højlandskøer på vejen :laugh:

jeg vil også gerne rekommandere dette område, da man hurtigt kan finde nogle dejlige ruter, og variere dem fra gang til gang.

Velkommen til området :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share