Lise´s log...


Ibex
 Share

Recommended Posts

  • Replies 319
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg vil gerne op over 100 kg i bænk, det er lang tid siden jeg har været der oppe :blush:

Hvad er din PR i død?

85kg, men min grebsstyrke kan ikke helt følge med resten, så har ikke forsøgt mig med mere... endnu :wink:

Arh, mon ikke vi kan få banket dig op på 100...

Link to comment
Share on other sites

85kg, men min grebsstyrke kan ikke helt følge med resten, så har ikke forsøgt mig med mere... endnu :wink:

Arh, mon ikke vi kan få banket dig op på 100...

Jeg kender godt til problemer med grebsstyrken i død, det er pisse træls når man føler at kan lyfte mere hvis man bare kunne holde fast i den fu***** stang, det er til at blive sindsyg over.

Jeg ved nu ikke jeg gik død på 90 kg for 14 dage siden og låg bare der med en stang der ikke ville op :blush: der kom hurtig en og hjalp men det er sku pinligt :laugh: men i dag var der ikke nogle problemer, gad vide om det er pga. at jeg fik en masse og spise i går?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kender godt til problemer med grebsstyrken i død, det er pisse træls når man føler at kan lyfte mere hvis man bare kunne holde fast i den fu***** stang, det er til at blive sindsyg over.

Jeg ved nu ikke jeg gik død på 90 kg for 14 dage siden og låg bare der med en stang der ikke ville op :blush: der kom hurtig en og hjalp men det er sku pinligt :laugh: men i dag var der ikke nogle problemer, gad vide om det er pga. at jeg fik en masse og spise i går?

Ja der er møg irreterende, men har lidt mixed følelser omkring straps, vil egentlig hellere ha grebsstyrken med 100%... Det er bare lige det med tålmodigheden :blink::wink: og da jeg ca har håndled og fingre på størrelse med tandstikkere, så er jeg også lidt itvivl om min grebsstyrke nogensinde vil ku klare mere end 100kg - men det vil tiden jo vise :bigsmile:

Ku godt tænke mig at komme over 100kg inden for et par måneder - kan jo altid gøre et forsøg!

Tror helt sikkert din styrke har noget at gøre med din mad, kan også tydeligt mærke hvis jeg er i energi underskud... Så kan jeg bare ikke presse den max...

Og sorry,ka ik la vær... men synes altså det er lidt synd for dig at du ligger der med en stang der ikke vil op... he he :blink::laugh::wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja der er møg irreterende, men har lidt mixed følelser omkring straps, vil egentlig hellere ha grebsstyrken med 100%... Det er bare lige det med tålmodigheden :blink::wink: og da jeg ca har håndled og fingre på størrelse med tandstikkere, så er jeg også lidt itvivl om min grebsstyrke nogensinde vil ku klare mere end 100kg - men det vil tiden jo vise :bigsmile:

Ku godt tænke mig at komme over 100kg inden for et par måneder - kan jo altid gøre et forsøg!

Tror helt sikkert din styrke har noget at gøre med din mad, kan også tydeligt mærke hvis jeg er i energi underskud... Så kan jeg bare ikke presse den max...

Og sorry,ka ik la vær... men synes altså det er lidt synd for dig at du ligger der med en stang der ikke vil op... he he :blink::laugh::wink:

:4slap::lolabove::laugh:

Nu er det hvis på tide jeg begynder at læse hvad jeg skriver :blush:

Link to comment
Share on other sites

Ha ha ha... syntes det var skægt - Det er sådan noget flerbetydningsvrøvl jeg også nemt ku finde på at srkive :rofl2:

På at hvad??? srkive :tongue: jubii jeg fandt en lille fejl :4thumbup:

Ja den var ret sjov jeg fik et godt grin der :bigsmile:

Jeg må hellere gå i seng nu inden jeg dummere mig mere :laugh: sov godt.

Link to comment
Share on other sites

På at hvad??? srkive :tongue: jubii jeg fandt en lille fejl :4thumbup:

Ja den var ret sjov jeg fik et godt grin der :bigsmile:

Jeg må hellere gå i seng nu inden jeg dummere mig mere :laugh: sov godt.

Ja ok, der fik du mig sku! Ha ha ha...

Du må også sove rigtig godt :bigsmile:

Nat nat

Link to comment
Share on other sites

Heeey pige.... :bigsmile:

Glæder mig til tirsdag.... Skal brændes igennem... Og så er lørdag jo lige om hjørnet... blir så skægt.... (Indsæt masser af glade dansende smileys.. Er for træt til selv at gide... :-) )

Har lige haft 4 dage med mellem 11 og 14 timers arb.. Med mest vægt på de 14 timer... Gaaab........

Men håber du har haft en dejlig weekend.. Ses tirsdag... :-)

Link to comment
Share on other sites

Heeey pige.... :bigsmile:

Glæder mig til tirsdag.... Skal brændes igennem... Og så er lørdag jo lige om hjørnet... blir så skægt.... (Indsæt masser af glade dansende smileys.. Er for træt til selv at gide... :-) )

Har lige haft 4 dage med mellem 11 og 14 timers arb.. Med mest vægt på de 14 timer... Gaaab........

Men håber du har haft en dejlig weekend.. Ses tirsdag... :-)

Halløjsa smukkesen :bigsmile:

Jeg har har også arbejdet hele weekenden og er på vej ud af døren igen nu, så der er run på... men ellers har weekendwn været go :smile:

Glæder mig også heeeelt vildt til ve ses i morgen... Weee :4thumbup:

Ha en rigtig go dag

See ya girl

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag d 5 dec

Læg ..................36 - plejer at ha et par tændstikker, så det går fremad

Lår ....................52

Talje .................66

Hofte/balle .........92, er målt midt på ballerne

Under bryst ........79

Bryst .................83

Over bryst .........90

Gunz .................30 - hmm... de skal nok komme :4flex:

Skuldre .............97

Vejer stadig 58kg, fedt% 22 - Hmf :dry:

Vildt nok at dine lår og din talje næsten har samme størrelse :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hm... Det kan godt være at jeg bare ikke lige tænker mig om, men hvordan faen indsætter jeg et billede???? :blink::dry:

Hjælp...!?

Klik på den grå knap og vælg det billed du vil uploade og derefter klik på upload, derefter klikker du på administrer aktuelle attachments også har du indsat billed.

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile:Idag stod den på meget blandet træning, da jeg lige skulle ha indhentet lidt fra igår - og det gjorde jeg!!

Fik sat PR i Død og facepull :4thumbup:

Har haft sindsygt travlt på jobbet, så nu er der ikke meget energi tilbage, er lige kommet hjem og er godt begravet i sofaen :wink:

Squat rack'et i Fdk i Roskilde, har i al den tid jeg har trænet der vendt forkert og efter gentagne opfordringer, var det stadig ikke blevet vendt :dry: Det er det nu!!! Hev fat i en tilfældig forbi passerende Fdk-medarbejder og fik ham til at hjælpe mig med at vende det... Så kom der styr på det! :laugh:

Blandet workout fra Bon Bon :laugh::dumbbell_lift::weight_lift:

Død

10X20 - opvarmning - plejer ikke at starte med den, så var koldt i ben og ryg

1x5x50

1x5x70

1x1x90 PR Min hånd gled, men fik alligevel overvundet den :devil: Prøvede yderligere 2 gange men min hånd gled af- det er kun den venstre der er et problem, så det skal nok komme, håber jeg :blink:

2x1x85

1x10x70

2 arm cable curl

3x10x15

3x6x20

Face Pull - da det er en forholdsvis ny øvelse for mig, skulle jeg lige afprøve kg

1x10x30

1x10x35

1x10x40

2x10x45 - Her passer den bedst til 10 reps

1x6x50 PR

1x6x55 PR

DB Skulder pres

4x10x8

2x6x9

Lat Raise

4x10x4

Rear Lat Raise

4x10x7

2x10x8

DB incline bryst

4x10x12

Bænk - kører stadig meget forsigtigt...

1x10x20

3x10x25

DB biceps curl

2x10x11

3x6x11

Low Row

4x10x42

Pull Down

3x10x42

1x8x42

Push Down

2x10x25

3x10x30

Dips BW - Synes det går rigtig godt med de banditter :wink:

3x5

2x3

Leg Raise

3x15

Crunch

3x15x BW + 5

Mad... Nam nam :tongue:

Havregryn

Powerkage - efter træning

1 banan

1 pære

100g 72% choko

100g kylling på 3 stk rugknæk

1 tomat, 100g agurk

1 dåse tun m 100g tomat og 100g broccoli og lidt dressing

Igår var der jo ikke liiiige plads til go'nat kvark pga varm kakao :blush:

Så prøver om der ikke skulle være plads iaften :bigsmile:

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

Klik på den grå knap og vælg det billed du vil uploade og derefter klik på upload, derefter klikker du på administrer aktuelle attachments også har du indsat billed.

Ok, tak :bigsmile: Prøver lige...

Øh... he he - ja det er vist mig der ikke har set ordentlig efter, for den kæmpe knap med UPLOAD er sørme svær at få øje på :blink::blush:

post-20311-1228765469_thumb.jpg

Det virker...Jæii :wink:

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

Hold da op du går til den.. 15 forskellige øvelser i Onsdags :devil:

Og ja flot billede ... Går du også efter DM i bodyfitness i 2009 :cool:

(pauli må lære dig at sprede de vinger) :bigsmile:

Tak tak... bukker og nejer :wink::blush: Meeeen der skulle jo gerne lige liiiiidt mere på og lidt fedt af... he he... men det kommer. Det blir nok ikke til konkurrence i 09, men hvem ved måske i 10 sammen med Mette :4flex:

Ja jeg går til den når jeg træner :devil: kan ikke la vær, med mindre jeg virkelig har en off dag :sleepy:

Blev også enig med Maria om at det egentli er ret ok at jeg løftede 90kg i død, igår - når man tænker på at jeg faktisk kun har trænet død i ca 3 måneder :raisebrow::blink::showoff:

Hmm... Skal man ikke ha nogle vinger for at man kan sprede dem??? :crybaby:

Men om ikke andet er han ihvertfald den rigtige læremester når det er - det er han sq hård til... BOOOM!

Ses på lørdag sweets :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Grrr... sku og fanden :devil: Har lige siddet i 20 min og skrevet dagens indlæg og så gør min puter ligepludselig mærkelig og så forsvandt det hele :dry: Så jeg starter da bare lige forfra...

Jeg er lige kommet hjem, ja dvs jo så sige for en halv time siden... Har smidt et par kg kylling i ovnen, så har jeg lige til et par dage.. he he :4mewantfood:

Dagen startede på Østerbrønx, sammen med de skønne tøser Mette og Maria. Det blev til 2,5 timers go træning :blahblah::dumbbell_lift:

Hvor kan man dog opleve mange sjove ting og mennesker i sådan et center- og nej! det er ikke nok at jeg bare kigger mig selv i spejlet, selvom det til tider kan være en meget go griner :laugh:

Anyway, vi så bla en neger lave en nærmest svævende-gyngende fra side til side form for pull ups :blink: Lidt imponerende faktisk... Og så var der den stønnende kæmpe der lignede en der havde bestemt sig for at "nu vender jeg da lige min squat på hovedet" " så jeg ligger på gulvet med fødderne under stangen i stedet for at stå op". Vi stod alle 3 lettere måbende og ventede på hva der ville ske og ikke mindst hvordan det ville se ud hvis han ikke kunne strække benene, med alle de kg han havde på fødderne :blink::tongue: Det skete dog ikke og vi vendte tilbage til vores - hva vi nu havde gang i :weight_lift:

Det blev en go træning, som altid, sammen med de seje tøser :4thumbup:

Derefter mødtes jeg med en kammerat til frokost, hvor vi snakkede om tilblivelsen af et 24 timersløb i Valbyparken d 23-24 maj 09... Det gik resten af dagen med og vi fik styr på det meste...

Så skulle vi jo også lige ha noget aftensmad - det blev til pizza buffet, tror jeg har spist mere idag end jeg har på en hel uge. Så man må sige at mine depoter er blevet fyldt godt op :blink::blush:

Dagens træning

Chins

2x næsten 5 - kom kun lige op og røre stangen med hagen i den sidste, men alligevel PR :4sport: :yahoo:

1x11 med spot på de sidste

Bænk

1x10x21

1x10x26

2x10x31

One arm row

3x10x20

Lat raise

3x10x5

Rear lat raise

2x10x7,5

Siddende rear lat raise

3x10x5

Ground Base High Pull Shrug - sikke et langt udtryk... Ny for mig, go øvelse!

1x10x50

3x10x70

2 arm cable curl

1x10x15

3x10x20

Push down

3x10x20

Face pull

1x10x35

1x10x40

2x10x45

Low Row - Bredt greb

3x10x35

Rotary Calf

1x10x62,5

3x10x67,5 - ja så var der sq ikke flere kg på maskinen :dry:

:4mewantfood: He he...

Havregryn

Powekage

En eller anden form for udenlandsk buffet - 2 tallerkner med kylling, grøntsager og en smule ris og kartoffel.

Pizza buffet med salat - tror der blev fortæret hva der svarer til en stor pizza :blush:

Er stadig mæt, så der blir IKKE plads til kvark i aften :laugh:

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share