Lise´s log...


Ibex
 Share

Recommended Posts

  • Replies 319
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heh... Husk at få trænet også :innocent:

Ville lige ønske dig en Happy 1st. advent.. Og spis nu ikke alt for mange marcipangrise og pebernødder :w00t:

Klem Nille

candle1.jpg

-Cardio :innocent::tongue: Heh :devil:

Og marcipanen er selvfølgelig sukkerfri... Også en rigtig go 1st advent til dig :bigsmile:

Krammer

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

Så blev det tid til at ta hjem fra Aalborg igen, sidder i toget og skal direkte på arbejde :blink:

Næsten fem timer i fut fut... gaaaab, men hva faen det har sku været en fantastisk weekend. Lørdag nat stod den på seriøs party n rock :smilerock: med de gamle gutter på Rene Ib.. . Fuck et hus vi fik lavet, dansede på bordene til de bragede sammen, Ups...he he :laugh: Jeg fik indtaget mere alkohol, end på hele året samlet - dvs 2 glas rødvin og 3 sommersby :wink: :4drunk: :laugh: Min krop var heller ikke helt glad for mig, da jeg kl 05.45 sad på køkkenbordet og kørte kvark ned men det gik...

Håber på at kunne komme ned at træne i aften efter work, meeen er sku noget smadret i kroppen :wink: heh... Så nu må vi se hva det blir til.

Ses senere...

Have a nice one

Link to comment
Share on other sites

Ellers var der jo ingen grund til at tage til Aalborg.

Glæder mig til at se om de kan mønstre nogenlunde samme sobre tilgang til tingene i Århus.

Druk og hor, tjaa i har ret, hvorfor ellers ta til Aalborg :tongue:

Hahaa...Det skal sku nok blive godt d 13, hvis der samme grundlag for at ta til Århus :devil: :4drunk:

Fik ikke trænet idag :hmmm:

Det trak ud i butikken, så nåede det ikke-ÆV!! Så den skal ha max gas i morgen :gun2:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning :4flex:

Rear Lat Raise

4x10x6

Lat Raise

4x10x4

Skulder pres

4x10x7

DB Biceps curl

5x6x11

DB Incline bryst

2x10x12

2x8x12

Dips

2x4xBW

3x2xBW

5x1xBW

Chins - Hmf.... svagt idag :dry:

2x3xBW

3x2xBW

5x1xBW

Pull Down

2x10x35

2x8x42

Low Row

4x10x35

OG en go omgang mave...KAPOW...

Det med 3 split program fungerede jo slet ikke for mig, men synes jeg har svært ved at nå et full body hver gang, så har overvejet at dele min træning i 2.

Overkrop/underkrop..???

Food :4mewantfood:

Det blev noget rodet med maden idag.

Havde meget travlt i butikken, så det blev til lidt hist og her...

Havregryn

2 x shake

2 x banan

2 x rugknæk

1 mandarin

1 sandwich med salat, tomat, kylling og skinke

4-5 gulerødder

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

Det med 3 split program fungerede jo slet ikke for mig, men synes jeg har svært ved at nå et full body hver gang, så har overvejet at dele min træning i 2.

Overkrop/underkrop..???

Food :4mewantfood:

Det blev noget rodet med maden idag.

Havde meget travlt i butikken, så det blev til lidt hist og her...

Havregryn

2 x shake

2 x banan

2 x rugknæk

1 mandarin

1 sandwich med salat, tomat, kylling og skinke

4-5 gulerødder

Da jeg kørte 2 split kørte jeg både over og under krop hver gang selvfølig ikke de samme øvelser, jeg tror at man bliver ret smadret hvis man kun køre over eller underkrop, men du kan vel bare prøve dig frem.

Damm det var ikke ret meget mad :nonono: hvor mange kalc giveer det?

Edit : Du kan se i Millemaries log, hun har nogle gode programmer.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Da jeg kørte 2 split kørte jeg både over og under krop hver gang selvfølig ikke de samme øvelser, jeg tror at man bliver ret smadret hvis man kun køre over eller underkrop, men du kan vel bare prøve dig frem.

Damm det var ikke ret meget mad :nonono: hvor mange kalc giveer det?

Edit : Du kan se i Millemaries log, hun har nogle gode programmer.

Jeg har tidligere kørt 2 spilt Front/back, det fungerede egentlig fint nok - men ville bare prøve noget nyt :smile: Men jeg prøver mig lidt frem og ser hva der fungerer bedst... Vil lige lure Millemarie og se hva hun kan byde på, tak.

Hmm... ved godt at der ikke røg så meget mad ned igår, men har svært ved at nå det pga juleræs i butikken -synes egentlig det virkede som ok mængde i løbet af dagen, men kan godt se at det ikke er så meget når det kommer på skrift - men der røg også 250ml kvark og 25g mandler ned inden sengetid :bigsmile: Hvor mange kcal, har jeg ikke lige regnet på :blush:

Link to comment
Share on other sites

1 Times workout :weight_lift:

Squat

1x10x30

2x10x35

1x10x40

2x3x50

Død

1x10x40

3x10x50

1x6x55

1x6x60

DB Lunges

3x10x20

Horizontal Calf

3x15x125

2x30x85 - syyyyyyre... :devil:

Chins - BW

2x3

3x2,5

3x2

2x1

Dips - BW

3x4

Food :4mewantfood:

Igen fordelt tilfældigt ud over dagen...

125g Havregryn

1 shake

2 gulerødder

100g kylling m 2 tomater og en halv agurk

1 æble

1 banan og 250g fedtfattig hytteost - Efter træning

2 gulerødder

Godnat kvark og 50g pistiace nødder - Blev til 100g :blush:

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

:4flex: Dagens træning - 1 1/2 time :showoff:

Rigtig go træning idag :devil::bigsmile:

Men har sku godt nok doms i lår og røv...KAPOOOW...

Det lykkedes mig så også lige at kvase halvdelen af min hånd mellem squat stativ og 15kg skive...

Resultat - Blålig og meget øm...FLOT!!

Chins

2x3

2x2,5

6x1xstatisk a 20 sec

Lat Raise

4x10x4

Rear Lat Raise

4x10x6

DB Skulder

4x10x7

Bænk - Prøvede forsigtig med meget lette kilo, min skulder tog det rimeligt pænt - skal dog stadig passe på :dry:

4x10x25

Incline DB Bryst

2x10x12

1x8x12

1x6x12 - muhaa, den var tung til sidst :4whip:

BOW UH

1x10x25

1x10x30

2x10x35

Lat Pull Down

1x10x35

1x10x42

2x8x42

Low Row

4x10x35

Push Down

1x10x20

1x10x25

3x10x30

Leg Raise - BW

4x15

Crunch

4x15x mig+5

Mad :4mewantfood:

Morgen - 125g Havregryn

Der var gratis morgen brød i træneren, så ned med en skive carbs før og efter træning

+ 1 banan og shake efter træning

Frokost - 100g kylling, 1 halv agurk, 2 gulerødder

1 æble

Aften - min livret... GRATIS mad :4thumbup: En ordentlig røvfuld spareribs, fra Rib House ved siden af mit arb... nam!!

Godnat - kvark, mandler og hamp olie

Der er også røget lidt appelsinjuice ned i løbet af dagen :blush:

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

:4flex: Dagens træning - 1 1/2 time :showoff:

Rigtig go træning idag :devil::bigsmile:

Men har sku godt nok doms i lår og røv...KAPOOOW...

Det lykkedes mig så også lige at kvase halvdelen af min hånd mellem squat stativ og 15kg skive...

Resultat - Blålig og meget øm...FLOT!!

Chins

2x3

2x2,5

6x1xstatisk a 20 sec

Lat Raise

4x10x4

Rear Lat Raise

4x10x6

DB Skulder

4x10x7

Bænk - Prøvede forsigtig med meget lette kilo, min skulder tog det rimeligt pænt - skal dog stadig passe på :dry:

4x10x25

Incline DB Bryst

2x10x12

1x8x12

1x6x12 - muhaa, den var tung til sidst :4whip:

BOW UH

1x10x25

1x10x30

2x10x35

Lat Pull Down

1x10x35

1x10x42

2x8x42

Low Row

4x10x35

Push Down

1x10x20

1x10x25

3x10x30

Leg Raise - BW

4x15

Crunch

4x15x mig+5

Mad :4mewantfood:

Morgen - 125g Havregryn

Der var gratis morgen brød i træneren, så ned med en skive carbs før og efter træning

+ 1 banan og shake efter træning

Frokost - 100g kylling, 1 halv agurk, 2 gulerødder

1 æble

Aften - min livret... GRATIS mad :4thumbup: En ordentlig røvfuld spareribs, fra Rib House ved siden af mit arb... nam!!

Godnat - kvark, mandler og hamp olie

Der er også røget lidt appelsinjuice ned i løbet af dagen :blush:

Godt med doms, så ved man at man har lavet noget :4thumbup:

Surt med hånden, man skal passer på med de store vægte, god bedring :smile: det værste er når man tabe vægtene på gulvet, så er det med at flytte fødderne eller :crazy:

Spareribs er godt en gang i mellem, men det er noget svineri :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Godt med doms, så ved man at man har lavet noget :4thumbup:

Surt med hånden, man skal passer på med de store vægte, god bedring :smile: det værste er når man tabe vægtene på gulvet, så er det med at flytte fødderne eller :crazy:

Spareribs er godt en gang i mellem, men det er noget svineri :laugh:

Det går allerede meget bedre med min hånd og den er næsten ikke blå mere :wink: he he...

Ja spareribs er fantastisk og skal helst spises med hele fjæset og uden bestik :w00t: Haps...

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag d 5 dec

Træningen foregik i Fdk på Vesterport - Disco center :dry:

Ingen Squat stativ, kun smith :nonono: Grrr... Det var jeg bestem ikke tilfreds med, så det er nok sidste gang jeg sætter mine ben der...Hmf! Stængerne var 10,5kg - hva skal det nu til for??

Anyway, det blev til ok træning og så havde jeg skønt selvskab af min skønne veninde Ditte

- skal lige siges at hun blir pænt ond til bænk... hun er lige startet op efter graviditet og barsel og så smider hun da lige 40kg på og fyrer den af... Klasse :4thumbup:

:dumbbell_lift: :4flex:

Død

1x10x40,5

2x10x50,5

3x6x60,5

Squat - i Smith :mad: Er ikke glad for den!

3x10x50,5

2x10x60,5

DB Lunges

4x10x20

BB Biceps Curl

4x12x15

2x6x20

Two Arm Cable Curl

3x10x10

3x6x15

Roll Out på BB 15kg

4x10x BW

Crunch

3x15x BW + 5

Jack Knife

6x15x BW

"læg press" - læg på ben press.

5x20x130

Mad :4mewantfood:

Havregryn

2 skiver rugbrød, 2 tomater, halv agurk, 150g kylling

2stk power kage

70g ris chips m chilli - kan købes i Rema og er faktisk ret gode :wink:

100g kylling m salat

250ml kvark

Fandt også lige at målebånd hos Ditte og gik lidt amok... he he... men så kan jeg jo ta en måler igen om et par måneder og se hva der er sket.

Sådan ser jeg ud nu, i cm - heh.. Alt for mange tal, men det var ret fun... Ik Ditte :laugh:

Læg ..................36 - plejer at ha et par tændstikker, så det går fremad

Lår ....................52

Talje .................66

Hofte/balle .........92, er målt midt på ballerne

Under bryst ........79

Bryst .................83

Over bryst .........90

Gunz .................30 - hmm... de skal nok komme :4flex:

Skuldre .............97

Vejer stadig 58kg, fedt% 22 - Hmf :dry:

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

Hej Lise..

Din træning ser jo kanon ud.. og din kost er sku også ret flot i forhold til dec (måske er der en grund til du er en perfekt str. S) :innocent:

Og god bedring med din hånd, det lød da ubehageligt.. :unhappy:

Tak skal du ha sweets :bigsmile: Synes også det kører ret godt for tiden :dumbbell_lift:

Jeg prøver så godt jeg kan med kosten, men får desværre ikke altid nok :nonono:

Igår var en kanon mad-dag, men så idag(lørdag) har jeg kun fået 2 portioner havregryn, 2 gulerødder og 3 spsk kvark :blush:

Skal selvfølgelig lige ha lidt inden sengetid, meeen det er jo ikke helt optimal BB mad :dry::wink: Men igen, der er heldigvis en dag igen i morgen, så må der ryge lidt ekstra ned :4mewantfood:

Min hånd har det meget bedre, men det er typisk mig... den anden dag bankede jeg hovedet op i squat stangen- den flytter sig altså ikke lige :dry: Dumme stang :blink: he he...

Min veninde og jeg gik lige amok med et måle bånd igår, så nu kan jeg også følge lidt med i om der sker noget cm mæssigt :laugh:

KAPOOOW :4flex: heh

Glæder mig til vi ses... ha en rigtig go weekend :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens workout

Stille og rolig træning idag...

Havde min lille Ida-pus med idag (tidligere praktikant på mit arb, nu som en lille søster for mig)

- hun skulle lige se hva det der træning er for noget :wink:

Og må sige at hun gjorde det godt :4thumbup:

Vi gennemgik nogle gode basis øvelser, hvor hun kørte med body-bar i død, squat og bent over row i stedet for Olympia.

Hun havde lidt svært ved teknik på død, men til sidst gik det rigtig godt og det lykkedes hende at lave ét løft med olympia dvs PR m 20kg... FLOT Ida :bigsmile:

Lunges BW og mave klarede hun også flot og go teknik med 21kg i pull down...

Så min træning kom til at se sådan ud...

Squat

3x10x30

BOR UH

2x10x30

1x10x35

DØD

2x10x40

2x10x50

Lunges

3x10x20

Pull Down

1x10x35

2x10x42

Rear Lat DB

2x10x6

1x10x7

Leg Raise BW

3x15

Ville ikke køre Ida for hårdt når det nu var første gang, så vi stoppede her og gik ned og svømmede i 20min og derefter en slapper i saunaen... Ahhh :bigsmile:

Træner resten af mit "program" i morgen tidlig og på tirsdag skal jeg ind og gi den gas med Mette og Maria :4whip::dumbbell_lift: :4sport: :yahoo:

Glæder mig satme til at se jer tøser! :smile:

Så får nok mulighed for at få indhentet det der manglede idag :wink:

Ædelse :4mewantfood:

Havregryn

1 shake

3stk rugknæk

4 gulerødder

3stk powerkage

1 dåse tun med 100g tomat, 100g agurg og lidt 0,5% 1000 øer

Og så selvfølgelig min vanlige godnat kvark og nødder... he he

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

Ville ikke køre Ida for hårdt når det nu var første gang, så vi stoppede her og gik ned og svømmede i 20min og derefter en slapper i saunaen... Ahhh :bigsmile:

Har i sømmebad i dit center, det er snyd :smile: vi har 7 bruser med lav tryk :laugh:

Kan du træne uden problemer med din hånd?

Link to comment
Share on other sites

Har i sømmebad i dit center, det er snyd :smile: vi har 7 bruser med lav tryk :laugh:

Kan du træne uden problemer med din hånd?

Ja, i den Fdk der ligger i Roskilde er der bassin og spa område, med dampbad ,sauna og bobblebad... ahhh... Så det er bare at SØMME derud af... sømme sømme sømme... he he.. :tongue:

Bassinet er nu ikke så stort, men det passer fint til lidt hygge svømning :bigsmile:

Det går fint med min hånd igen, mærkede ikke rigtig noget til den under træning idag... skønt... Den er næsten heller ikke blå mere :wink:

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

Ja, i den Fdk der ligger i Roskilde er der bassin og spa område, med dampbad ,sauna og bobblebad... ahhh... Så det er bare at SØMME derud af... sømme sømme sømme... he he.. :tongue:

Bassinet er nu ikke så stort, men det passer fint til lidt hygge svømning :bigsmile:

Det går fint med min hånd igen, mærkede ikke rigtig noget til den under træning idag... skønt... Den er næsten heller ikke blå mere :wink:

Provo :laugh: og godt set, men det bliver hævnet :smile: så pas på hvor du siddder på lørdag :w00t:

Det kunne være fedt med et svømmebad i mit center, men det i ligger i Århuc C, så det sker nok ikke, men vi får snart spa og aroma terapi jubii :crazy:

Vi gide alså ikke have dig med til julefrokost hvis du har en blå hånd :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Provo :laugh: og godt set, men det bliver hævnet :smile: så pas på hvor du siddder på lørdag :w00t:

Det kunne være fedt med et svømmebad i mit center, men det i ligger i Århuc C, så det sker nok ikke, men vi får snart spa og aroma terapi jubii :crazy:

Vi gide alså ikke have dig med til julefrokost hvis du har en blå hånd :tongue:

He he he... lidt provo er man vel altid :tongue:

Det er også skønt at jeg lige kan gå derned og koble fra efter træning el arb en gang i mellem - fedt at i får spa og aroma :4thumbup:

Hvof' må jeg ike komme med hvis jeg har blå hånd!? :crybaby: piv... Det gør det da bare lidt mere farverigt :laugh:

Meeen den skulle også nok være tip top på lørdag..

Link to comment
Share on other sites

He he he... lidt provo er man vel altid :tongue:

Det er også skønt at jeg lige kan gå derned og koble fra efter træning el arb en gang i mellem - fedt at i får spa og aroma :4thumbup:

Hvof' må jeg ike komme med hvis jeg har blå hånd!? :crybaby: piv... Det gør det da bare lidt mere farverigt :laugh:

Meeen den skulle også nok være tip top på lørdag..

Jeg går også ind for at drille så meget så muligt :bigsmile:

Ok, du må godt komme med, men så skal du også farve den anden blå :laugh:

Jeg kom lige i tanke om at der burde sættes nogle mål for træningen før jule frokosten, eks. hvad man vil tage i squat osv.

Link to comment
Share on other sites

Jeg går også ind for at drille så meget så muligt :bigsmile:

Ok, du må godt komme med, men så skal du også farve den anden blå :laugh:

Jeg kom lige i tanke om at der burde sættes nogle mål for træningen før jule frokosten, eks. hvad man vil tage i squat osv.

Ha ha ha... jeg skal nok male den anden blå også, hvs det er :laugh:

Hm, tjaa... det kan da godt være man skulle sætte sig et mål, men har været ret uheldig både med venstre skulder og knæ på det sidste, har dog hjulpet at jeg er gået ned i kg. Men tør ikke rigtig fyre for meget på :blink:

Men men ku være fedt hvis jeg ku lave PR i død :4thumbup:

Hva ku dit mål være??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share