Lise´s log...


Ibex
 Share

Recommended Posts

Godmorgen :nissecool:

Havde besøg af min "lille søster! Ida igår, så nåede ikke lige at opdatere - Men det kommer her...

Da jeg skulle hente nogle varer i Body Shop ude i city2 - blev dagens træning nødt til at forgå i tøsecenteret :blink:

Så her er hva jeg fik ud af en pump stang og lidt DB...

Workout fre d 19 dec 08 :4flex:

Millitary

3x10x18 - eksplosiv

3x10x28 - eksplosiv

Bent over row

5x10x33 - 33kg er hva der max kunne læsses på pump stangen!

BB Biceps curl

3x10x18

3x10x23

2x8x23

BB skulder press bag nakke

3x10x18

3x6x23

Floor bench

3x10x23 - eksplosiv

2x10x28 - eksplosiv

Rear lat stående

3x10x7

2x10x8

Lat raise stående

3x10x4

Push Crunch

4x10x13

Smal push up

3x8xBW

Og så havde de fået sådan en fancy disco vægt der kan måle ens "metabolic age" he he... jeg er 21 :rudolph:

Den kunne selfølgelig også måle alt muligt andet - og resultatet af jule stress og forkert madindtag har ikke vist sig positivt :blush::devil: Hmf... En lættere steget fedt%, men ingen tab af muskelmasse :4thumbup: :dumbbell_lift:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 319
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Og så havde de fået sådan en fancy disco vægt der kan måle ens "metabolic age" he he... jeg er 21 :rudolph:

Den kunne selfølgelig også måle alt muligt andet - og resultatet af jule stress og forkert madindtag har ikke vist sig positivt :blush::devil: Hmf... En lættere steget fedt%, men ingen tab af muskelmasse :4thumbup: :dumbbell_lift:

and you look like your 21 to.. :Mrs_Claus:

Pyt med det andet.. din lille nips du kan tåle det.. :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning bar tydelige præg af jule-stress-træthed :blink:

Og nøøøj hvor er det træls når folk snakker og blander sig ALT for meget :annoyed:

Nu er der heldigvis kun 3 dages arbejde tilbage og så drager jeg til det jyske :nissegrin:

Ferie, afslapning, ingen stress... ahhh :nissecool:

1 times workout

Chins

1x5

1x4

2x3

DØD

1x10x50

1x10x60

1x10x70

1x8x80 - straps PR i reps

Dips

2x5

DB Pull over

3x10x18

Pushdown - reb

4x10x25

1x7x30

Push Crunch

4x15x12

Godnat!!! :dribble2::sleepy::sleeping::rudolph:

See ya :roflmao:

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

Mornings all :nissecool:

Efter megen overvejelse, snak med mig selv og en løftet pegefinger fra Pauli - er jeg kommet frem til, at jeg nok har godt af en lille træningspause... Det bliver til en pause på 8 dage :blink: hmmm...

Min krop er stresset af for meget arbejde, træning og dårlig/ikke tilstrækkelig kost :blush::dry: og jeg har faktisk ondt i det meste af kroppen og leddene - ÆV!!

Så når jeg drager mod det mørke nord efter work, d 23 kl 15.02, står den på TOTAL jule-afslapnings-hygge :nissegrin: Ahhh....

Kan i alle ha en rigtig dejlig og fantastisk jul :4winkkiss:

Meeen kan jo nok ikke lige lade være med at kigge forbi... he he... man er vel lidt moloholic :nissetunge:

Kram

Link to comment
Share on other sites

God jul, det lyder som en god ide med en pause selv om det er svært, 8 dage lyder som lang tid, bareden 25 og 26 uden træning syntes jeg er træls.

Jeg sidder på en bærbar med et 3 modem i et sommerhus på djævleøen, damm det går langsomt.

Ja, er også spændt på hvordan det kommer til at gå psykisk... Altså i sammenhæng med træningspausen... he he... :tease:

Sidder i det mørke nord hos min far ude i Vildmosen - også med et 3 modem, men faktisk med forbavsende go forbindelse :bigsmile:

Håber du har haft en go aften

Link to comment
Share on other sites

Tjaa... Så kom træningspausen HELT af sig selv :blink:

Er røget ned med er ornli' syg omgang influenza... ÆV! :ill: Troede ellers lige at jeg ku slippe, meeen nej nej :mad:

Så den står på masser af glögg og varme foran brændeovnen, så jeg kan komme ovenpå igen - snart tak!! Skal da også lige love for at der er røget "lidt" ekstra kcal ned i juletiden...host host :blush: Hwaaa skidt... min krop har nok meget godt af lidt ekstra energi til at komme på toppen igen, har sku noget ondt i skroget!! - men den kommer til at stå på cut/diæt efter nytår, for lidt ekstra kg er der da røget på :blink:

Damn, jeg ville godt nok ha svært ved at bulke, synes det er svært bare med det der er røget på over julen - hatten af for dem der kan :clap:

Glæder mig til at blive frisk og træningspausen er slut, så jeg kan komme igang igen :showoff:

Varme julehilsner til alle

Link to comment
Share on other sites

Tjaa... Så kom træningspausen HELT af sig selv :blink:

Er røget ned med er ornli' syg omgang influenza... ÆV! :ill: Troede ellers lige at jeg ku slippe, meeen nej nej :mad:

Så den står på masser af glögg og varme foran brændeovnen, så jeg kan komme ovenpå igen - snart tak!! Skal da også lige love for at der er røget "lidt" ekstra kcal ned i juletiden...host host :blush: Hwaaa skidt... min krop har nok meget godt af lidt ekstra energi til at komme på toppen igen, har sku noget ondt i skroget!! - men den kommer til at stå på cut/diæt efter nytår, for lidt ekstra kg er der da røget på :blink:

Damn, jeg ville godt nok ha svært ved at bulke, synes det er svært bare med det der er røget på over julen - hatten af for dem der kan :clap:

Glæder mig til at blive frisk og træningspausen er slut, så jeg kan komme igang igen :showoff:

Varme julehilsner til alle

Hej søde pige!!

ØV ØV at du også skulle få en ornli' omgang influenza. :4ranting:

Skynd dig at komme på toppen igen. Jeg sender i hvert tilfæle en masse positive og gode tanker i din retning. :4winkkiss:

Kram Maria

Link to comment
Share on other sites

Hej søde pige!!

ØV ØV at du også skulle få en ornli' omgang influenza. :4ranting:

Skynd dig at komme på toppen igen. Jeg sender i hvert tilfæle en masse positive og gode tanker i din retning. :4winkkiss:

Kram Maria

Ja det er dælme skidt... Men synes allerede at jeg kan mærke dine positive tanker :bigsmile:

Tak pus :4winkkiss:

Go hygger med manden din...

Kram kram

Link to comment
Share on other sites

GLÆDELIG JUL SEJE PIGE!!!

Hvor er det træls for dig at du skal ligge syg i julen. Men håber da du får lov til at blive passet lidt... :inlove: Men om ikke andet, så en masse helbredende tanker herfra. Har jo arb denne jul, så føler ikke det har været helt rigtigt... :wink: Min træning har os været på standby og glæder mig satme til at få startet op i januar igen!!! Vi kan jo bruge hinanden til at holde os lidt i ørene med den sunde stil... Nu når Maria har valgt at forlade os for en stund. :4goodbye:

Skal vi ikke se om det var muligt at finde en dag vi kunne træne sammen??? Ved ikke hvordan tingene kommer til at se ud med hensyn til odense ture, men det burde være muligt.... Økonomien sætter desværre sine begrænsninger... :annoyed: Men så er det jo dejligt at jeg kan bruge tiden på træning istedet....

Rigtig god bedring smukke....

Masser af varme jule kram... :newyear:

Link to comment
Share on other sites

GLÆDELIG JUL SEJE PIGE!!!

Hvor er det træls for dig at du skal ligge syg i julen. Men håber da du får lov til at blive passet lidt... :inlove: Men om ikke andet, så en masse helbredende tanker herfra. Har jo arb denne jul, så føler ikke det har været helt rigtigt... :wink: Min træning har os været på standby og glæder mig satme til at få startet op i januar igen!!! Vi kan jo bruge hinanden til at holde os lidt i ørene med den sunde stil... Nu når Maria har valgt at forlade os for en stund. :4goodbye:

Skal vi ikke se om det var muligt at finde en dag vi kunne træne sammen??? Ved ikke hvordan tingene kommer til at se ud med hensyn til odense ture, men det burde være muligt.... Økonomien sætter desværre sine begrænsninger... :annoyed: Men så er det jo dejligt at jeg kan bruge tiden på træning istedet....

Rigtig god bedring smukke....

Masser af varme jule kram... :newyear:

Heeeey smukke

Tak for din hilsen :4winkkiss:

Ja det er satme træls at være syg, men det er nu også ok hygge at slappe af foran min fars brændeovn, herude midt i vildmosen... ahh...

Selvfølgelig skal vi finde nogle dage at træne sammen!! :4flex: Også selvom Maria forlader os :4goodbye: men heldigvis kun for en tid...

Jeg tar ind til Aalborg senere idag og får lidt julehygge, he he :santa2: og drager så mod øen igen d 28 - skal arbejde d 29..

Vi snakkes ved super-girl :cool:

Glæder mig til vi ses!!

Kram til dig

Link to comment
Share on other sites

Øv hvor surt, god bedring :nissegrin: men det gør det letter at holde trænings pause :nissetunge:

Tak tak... Ja træningspausen kom helt af sig selv :blink: ÆV ÆV.. men det er nok min krop der på en "pæn" måde siger fra :wink:

Håber du er ved at være på toppen igen :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg tilbage fra jydeland....

Den står stadig på et par dage med træningspause, da jeg ikke er helt på toppen efter influenza. Min ryg brokker sig også stadig, så det var direkte hjem på sofaen :4crutches::dry:

Julen har stået på masser af hygge og mad, så der er forhåbentlig godt med energi til træningen begynder igen... :4mewantfood: :dumbbell_lift: Hvor meget der er røget på efter julebulk vil tiden vise når jeg står på vægten nede i træneren :4whistling: :blush:

Håber alle har haft en rigtig go jul :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

30 dec 08 - Stadig syg...Grrrr :4ranting: :blink::ill:

Så blev det træningspause dag nr 9... Æv, det ser ud til at jeg først kommer igang igen efter nytår! :crybaby:

Men skulle der også gerne være en go omgang fornyet energi :cooldance: :4flex: Håber jeg... :dry:

Anyway... Kan i alle ha en fantastisk nytårsaften :4thumbup:

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

12836.gif

Hej Lise

Håber også du kommer helt og RASK ind i det nye år... :nissetunge: Glæder mig super meget til at se dig igen i år 2009 og til at følge med i din seje log herinde.. :4thumbup:

STORT STORT KRAM

Nilletøsen

Hey smukke Nille

Tak for din hilsen...

Jeg er desværre ikke blevet rask endnu, tvertimod er det blevet meget værre, lidt bange for at det er lungebetændelse :ill:

Så det blir ikke til så meget festivitas i aften... Heldigvis skal jeg ned til min underbo, så der er ikke så langt op i seng hvis det er :smile:

Håber du får en fantastisk aften og kommer godt ind i det nye år :4winkkiss:

STORT Knus

Link to comment
Share on other sites

I kan tro at jeg gerne snart vil igang med træningen igen, ligger jo nærmest og raller med abstinenser! :4ranting: :annoyed: :blink:

Det lykkedes mig endelig at komme igennem til en læge idag, de fleste har ferie så det var sku ikke liiige så nemt...

Jeg har bihulebetændelse og en smule betændelse på lungerne... SÅDAN!! Har sku da gjort det ordentlig :wink: he he..

Men får penicillin, så nu skulle det gerne gå den rigtige vej :4thumbup: Er ved at været NOGET kun træt af at ligge her og føle mig som noget der er blevet kørt over et par gange eller fire... frem og tilbage, wrooom, kvas, mas :4crutches:

Men jeg vender forhåbentlig snart tilbage med nye opdates og historier fra træneren..BOOOOOM! :4flex: :4whip::dumbbell_lift::showoff:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share