Optur med vægttab.


Nat
 Share

Recommended Posts

Bare en lille go-go-go-opmuntring til dem der kunne finde det relevant herinde :smile:

Har været igang med at smide overflødige kilo i løbet af det sidste år....og er nu tættere på mål end jeg havde troet muligt.

I starten virkede det som en umulig opgave....fuldkommen uopnåeligt. En milliard gange har jeg udskudt det med "på mandag starter jeg" eller "den første i næste måned, så giver jeg den gas" bla bla bla!!!

Er 158 høj og havde nået helt op på 79kg..... :unhappy: !!! Havde ikke rigtig overskudet til at tage kampen op. Var alene om det og det skulle helst ske hurtigt.....meget hurtigt. Har dog aldrig været til diverse kål-kure og andet pulverbras. Heldigvis da.

Kom endelig igang stille og roligt, begyndte at tænke over hva jeg spiste og dyrkede mere og mere motion, efterhånden som min krop kunne følge med. Har aldrig talt kcal...bare husket på hva der er godt og skidt og så spist mindre protioner.

Er nu nede på omkring 61 kg.....har stadig lidt vej, mit første mål er 58 kg, og så må jeg se til den tid om jeg er tilfreds eller ej.

Men fandt ud af en vigtig ting - for mig i hvert fald - jeg kunne aldrig have gjort det uden den støtte jeg fik. Nogle gange havde jeg brug for et spark bagi til at komme afsted ud og træne, andre gange skete det helt af sig selv, fordi det bare er rart at få det gjort.

Så alle jer der er igang med samme projekt, stort eller småt. Bare klø på.....det kan godt lade sig gøre.....men det tager lidt tid. Jeg havde opgivet at komme ned på den vægt jeg så gerne ville...og det tog lidt tid fra jeg begyndte, til jeg begyndte at se nogle resultater, men de kommer henad vejen....og jeg nærmer mig.

Ved ik om det var relevant, går bare i min egen lille optur over det lige pt....og ved det har hjulpet mig at høre om andre der havde klaret sig godt.....så tænkte det måske kunne inspirere andre :smile:

Link to comment
Share on other sites

Bare en lille go-go-go-opmuntring til dem der kunne finde det relevant herinde :smile:

Har været igang med at smide overflødige kilo i løbet af det sidste år....

Er nu nede på omkring 61 kg..... :smile: (snip: en solstrålehistorie)

Det er super godt gået!! :4thumbup:

Keep up the good work! :smile:

Venligst

Pinstripe.

Edited by Pinstripe
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil tilslutte mig pøblen og sige Godt gået!

jeg er selv igennem samm forvandling, jeg er fyr, 183 cm høj, og vejede 120 kilo, jeg ved ikke hvad jeg vejer, men det er helt sikkert under 80 kg, men mangler stadig et par kilo, før jeg kommer ned på maks 12% fedtprocent.

Link to comment
Share on other sites

Mange tak til jer alle. Det er lige præcis den slags der motiverer :smile:

Så håbede jeg med mit indslag kunne motivere et par stykker til.

Lige så vel som at man jævnligt må købe nye bukser, fordi de bliver for store. Langt bedre fornemmelse end dengang de blev for små :tongue:

jeg er selv igennem samm forvandling, jeg er fyr, 183 cm høj, og vejede 120 kilo, jeg ved ikke hvad jeg vejer, men det er helt sikkert under 80 kg, men mangler stadig et par kilo, før jeg kommer ned på maks 12% fedtprocent.

Og i lige måde da.....det er sgu da super flot.

Har du oplevet at det blev sværere jo længere ned i vægt du kom? Føler lidt jeg står i stampe på de ca 61 (svinger + - 0,5kg) Men det gjorde jeg også da jeg skulle under de 70 kg....da gik der også et godt stykke tid hvor der ik rigtig skete så meget. Så håber at der snart sker noget igen.

Link to comment
Share on other sites

Mange tak til jer alle. Det er lige præcis den slags der motiverer :smile:

Så håbede jeg med mit indslag kunne motivere et par stykker til.

Lige så vel som at man jævnligt må købe nye bukser, fordi de bliver for store. Langt bedre fornemmelse end dengang de blev for små :tongue:

Og i lige måde da.....det er sgu da super flot.

Har du oplevet at det blev sværere jo længere ned i vægt du kom? Føler lidt jeg står i stampe på de ca 61 (svinger + - 0,5kg) Men det gjorde jeg også da jeg skulle under de 70 kg....da gik der også et godt stykke tid hvor der ik rigtig skete så meget. Så håber at der snart sker noget igen.

For at være ærlig, så har jeg ikke vejet mig selv de sidste halve års tid, da jeg ikke synes jeg kan bruge tallene til noget, nu handler det bare om at være tilfreds, lieggodt hvad vægten siger.

Men jeg oplevede selv at det gik klart hurtigst i starten, og det bliver sværer og sværer at smide resten.

Prøv at tænke på det sådan her : Du tog ikke alle de kilo på over en uge eller et par måneder, det er sket over længere tid, og det kommer også til at tage længere tid at smide dem igen. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share