træningsbøger til salg


Triple T
 Share

Recommended Posts

Hey jeg ligger inde med en masse bøger omkring træning, som jeg egentlig ikke bruger. Jeg synes det er lidt synd, for det er gode bøger, hvor der står en masse information vedrørende træning/livsstil af forskellig art. Bøgerne er:

-Enter the kettlebell! af Pavel Tsatsouline (engelsk bog om kettlebelltræning for begynder til øvet)

-Bullet-proof ABS, 2nd edition of beyond crunches af Pavel Tsatsouline (engelsk bog om træning mave og "core'en")

-Strength ball training, full range of stability and medicine ball exercises af Lorne Goldenberg og Peter Twist (BOGEN om stort set alle tænkelige øvelser der indebærer brug af træningsbold/medicinbolde, funktionel træning, engelsk, CD tilhører - jeg har dog aldrig fået cd'en til at virke:P)

-Build Muscle, lose fat, look great af Stuart McRobert (engelsk træningsbog, der indeholder stort set al nødvendig viden for den begyndende styrketrænings-/fitnessperson)

-Awesome ABS! af Paul Chek (bog om mavetræning, den bedste jeg nogensinde har læst, engelsk)

-The Cheat to lose diet af Joel Marion (engelsk vægttabsbog, der gør brug af ny videnskab)

-Politikens fitnessbog af Terje Nordberg, Mads Andreasen og Janne Risbjerg Nielsen (træningsbog for den begyndende person inde for træningsverdenen, dansk)

Dette var bøgerne, og de koster hver for sig 50kr. Alle bøgerne er i god stand. skriv hvis du er interesseret!

Edited by Triple T
Link to comment
Share on other sites

Hej Triple T, jeg er interesseret i enter the kettlebell-bogen. Nogle af de andre vil jeg lige google og se lidt mere om, kender dem ikke rigtig..

Går ud fra du kan sende?? Bor i hovedstadsområdet.

Mvh

Junker

Jeg kan vel godt sende bogen/bøgerne, men fragten må du selv betale :innocent:. Jeg kan kun anbefale at søge lidt om bøgerne, da mange af dem er værd at få læst.

-TTT

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share