120 armstrækning på 5 min.


JernHenrik
 Share

Recommended Posts

Gad ikke lige at se videon færdig stoppede da han nåede 60 og jeg ser ikke umiddelbart nogen grund til at tro at der er tale om snyd som sådan. Flot klaret af den lille mand i øvrigt. Teknikken i den slags løft er temmelig afgørende for hvor hårdt det er at udføre armstrækkere. Knægtern her er ganske dygtig rent teknisk med god udnyttelse af rebound effekten i bunden samt lockout i toppen af hvert løft. Derudover så er han virkelig dygtig til at flytte vægten frem og tilbage mellem hans hænder og fødder hvilket hjælper pænt meget. Har aldrig set hvordan det ser ud til rekordforsøg men tror at verdenrekorden sikkert er ca 40 tusinde eller mere inden for en 24 timers periode så selvom hans teknik ville blive godkendt så er der stykke vej endnu. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kunne selv tage over 100 i den alder. Dog i en mere traditionel stil. Hans er meget langsomme og med god pause, hvilket er imponerende. Til gengæld hviler han på gulvet og presser bagud, hvilket giver en langt større tricep aktivering. Kan ikke overskue det 100 %, men tror det gør han kan tage flere (ikke for at tage noget fra knægten. Det er super flot)

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

De kunne godt gøre opmærksom på at det er rekorden for børn han har slået. Der er sikkert nogen der tro at det er overall.

Her er iøvrigt forskellige rekorder:

http://www.recordholders.org/

Sikkert ikke engang for børn - bare for ekstrabladets lille gøglerpris, som de så ydmygt har valgt at kalde Danmarksrekorden.

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Det er jo altid sjovt at sammenligne sin egen praestation, med andre. Men nar jeg ser disse armbojningsklip, som denne her feks.

; http://ekstrabladet.dk/nationentv/klip/?cl...=armb%F8jninger

opstar flere sporgsmal. Hvorlangt skal man ned ? nar jeg kun gar til lige under 90 o i albuen, kan jeg nemt tage 50, men nar jeg skal have brystet helt ned, bliver det til noget faerrere. Og kan dem i klippet ovenfor taelle ? han bojer i ryggen, og skulle det blive svaerere p[ taerne ? hvad skulle man iovrigt ellers sta pa ?

Link to comment
Share on other sites

Det er jo altid sjovt at sammenligne sin egen praestation, med andre. Men nar jeg ser disse armbojningsklip, som denne her feks.

; http://ekstrabladet.dk/nationentv/klip/?cl...=armb%F8jninger

opstar flere sporgsmal. Hvorlangt skal man ned ? nar jeg kun gar til lige under 90 o i albuen, kan jeg nemt tage 50, men nar jeg skal have brystet helt ned, bliver det til noget faerrere. Og kan dem i klippet ovenfor taelle ? han bojer i ryggen, og skulle det blive svaerere p[ taerne ? hvad skulle man iovrigt ellers sta pa ?

Tekst til ovenstående billede: Kampsportsatleten Søren Madsen tager 42,5 armbøjninger i træk, på tæerne! ...flere end vi hidtil har set Ole Henriksen fra konkurrencen tage på film... Kan du slå den? Upload din video til nationen.tv

:laugh::laugh::wink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share