Hver dag er hver dag!


salt
 Share

Recommended Posts

Styrkeløft:


Træning af muskler og cns i dag. Det var tung dag og nogenlunde tungt blev det da også. Det blev til en PR i squatten, med film og jeg ved ikke hvad. Jeg er helt fint tilfreds med squatten, selvom det kun blev til 2 reps. Især fordi jeg er ganske sikker på at dybden var meget bedre, end da jeg lavede 3 på 170 kg. Bænken var nogenlunde. Det føles altså stadig lidt underligt, men der fint med tryk/sovs i pecs.


Squat:


Opvarmning op til en single på 160 kg

2 @ 175 kg PR

4 x 3 @ 145 kg


Bænkpres:


8 @ 70 kg

8 @ 83,5 kg

5 @ 103,5 kg

5 @ 113,5 kg

8 @ 123,5 kg


Platz hack squat:


10 @ 30 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

godt med tempo og supersættet med pushups på håndtag.


GHR:


8

8

10

Supersættet med seated db presses.


Leg curls:


3 x 8 @ 30

supersættet med lateral raises.



Link to comment
Share on other sites

Bodybuilding:


I dag var dagen hvor der igen skulle trænes. Jeg har endnu engang været nede med elendighed og sygdom i homoseksuelle mængder. Jeg måtte fredag gå tidligt fra vores salgsmøde og gik derved også glip af julefrokosten på arbejdet. En julefrokost jeg ellers havde set frem til.

Det positive ved de gange jeg har været syg, er at det ikke er manfluenza. Så jeg går ikke helt ned med flaget, hvilket også betyder at det ikke går voldsomt udover træningen.

Der er ved at være lige koldt nok i The Gym. Gulvet i omklædningen er også ved at være krampe-inducerende, når man kommer ud fra badet. En 3-4 grader ekstra i træningsrummet ville gøre det noget mere behageligt at træne.

Ellers har vi det jo godt og der var fyldt med hyggelige personer i dag, som fx. Simon, Bodyman-Frederik (der ikke må forveksles med Bodylab-Frederik), Andreas O, Karim, Emil og hvem der nu ellers var der.

Træningen var stille og rolig. Mest af alt var det er forsøg på at få svedt det sidste sygdom ud og så få rørt sig lidt. Jeg cleanede 80 kg ret nemt, hvorefter Simon forsøgte at gruppepresse mig til at gå på 100 kg. Det er utroligt gennemtænkt at maxe i øvelser man aldrig har lavet før, samtidig med at man syg - derfor lod jeg være. Emil laved en fin rep-PR i bænken, som Simon og jeg fik råbt op.


I morgen skal jeg bl.a. bænke og squatte. Jeg ved ikke lige helt hvordan det kommer til at foregå. Men jeg ved at det kommer til at foregår omkring kl. 16:45.

Link to comment
Share on other sites

Styrkeløft:


På vej til træning mødte jeg Mambomads, hahahahahaha. Mambomads. Andreas O var uden venner til træning, så jeg beordrede ham til at give mig udløft i bænk, for at han ikke skulle føle sig helt alene. MakkerMark er begyndt på nogle drabelige squatsessioner og skulle have spot et par gange.

The Juice og jeg talte længe og seriøst om vores mulige deltagelse til Copenhell. Der er allerede flere bands jeg gerne vil se og min Master of Puppets tshirt lufter ikke sig selv. Der mangler lige et hovednavn og et par mediumnavne før jeg vil garantere min deltagelse.

Jeg mødte også Xax aka. Henning Friis i omklædningen.


Squat:


4 x 3 @ 145 kg


Bænkpres:


8 @ 60 kg

5 @ 90 kg

5 @ 100 kg

3 @ 110 kg

3 @ 120 kg

3 @ 130 kg


Platz hack squat:


3 x 6 @ 30 kg

Massere af tempo koncentrisk og excentrisk.


GHR:


3 x 8


Supersættet med db presses.


Leg curls + lateral raises + leg raises

Det var ren crossfit.

Link to comment
Share on other sites

Ser ud til at patværket er helt fint igen:-)

Mja, der mangler lige 6+ reps oveni før at jeg er back on track. Det irriterer mig virkeligt at jeg blev skadet. Jeg bruger som udgangspunkt opvarmning som et pejlemærke på dagsformen og den generelle styrke. Inden skaden havde jeg en træning, hvor 100 kg føltes som tom stang i opvarmningen. Jeg kunne have lavet en 10er på 100 kg med klap på alle reps. :nissetunge:

Copenhell er fint. Cannibal Corpse = win. Vi ses i juni!

Black Stone Cherry, Gojira, Rise Against, The Sword og At the Gates er dem pt. godt vil se.

Link to comment
Share on other sites

Styrkeløft:


Styrkeløft efter luk med Marc'O, Andreas O, Tordentvillingerne (Mazzy og Bestwr96), Mauren (Philip), Sarah og Kasper. Big Boi trænede for anden dag i træk i The Gym......... Nå nå, men det var hyggeligt nok lige at få rørt kroppen. Mine 4-5 dages sygdom har lige taget toppen af squatstyrken, hvilket må være forventeligt. Bænken blev lidt fjollet, grundet fejlberegning af antal kg.


Squat:


Opvarmning: 60, 80, 100, 120, 140, 160, 170

1 @ 180 kg tangering af PR. Et teknisk dårligt løft, men fin styrke.

4 x 3 @ 150 kg


Bænkpres:


5 @ 87,5 kg

5 @ 97,5 kg

3 @ 107,5 kg

3 @ 117,5 kg

1 @ 137,5 kg skulle have været 127,5 kg. Den virkede også ret tung.

1 @ 137,5 kg

3 @ 127,5 kg


Platz hack squat:


3 x 6 @ 30 kg

tempo hele vejen.


Supersættet med inc. db presses.


GHR supersættet med lateral raises.

Link to comment
Share on other sites

Styrkløft:


Jeg løftede vist nok nogle vægte i forgårs. Noget med brysterne og noget med benene. Bænken var nem, men squatten var tung, hvilket også var forventet.

I dag trænede jeg også, og der var mange bro's tilstede. Marc'O er blevet tungere end mig, det er fanme de der store fede træstammer han render rundt med der gør det. Og de bliver ikke mindre med Supertrainers program. Så var der også gensyn med Jess. Ham har jeg ikke set i et stykke tid. Andreas O var i udstyr i squat og bænk. Det blev til en omgang ryg og arme i dag. Sådan rigtigt bodybuildingsagtigt med god kontakt til lats, biceps og triceps. Dagsformen er ved at være fornuftig og kropsvægten ligeledes - hold kæft jeg er porrmed.


Squat:


Op til 140 kg

3 x 3 @ 150 kg


Squat:


til høj box.

3 @ 170 kg

3 x 3 @ 180 kg


Bænkpres:


10 @ 112,5 kg

6 @ 112,5 kg

6 @ 100 kg

6 @ 100 kg

6 @ 100 kg

Jeg fik gang i opspændet igen. Det bliver bare en helt anden øvelse med et ordentligt opspænd. Det er desværre utroligt hårdt for mine traps med det opspænd jeg gerne vil have.


Derefter:


GHR supersættet med Seated db presses.


Og


Leg curls supersættet med lateral raises supersættet med incline leg raises.


Lidt musik skal I heller ikke snydes for.



Link to comment
Share on other sites

Fredagstræninger er de bedste træninger. I dag var ingen undtagelse. T-pain havde meldt fredagspump og var lige på grænsen til at baile, men levede heldigvis op forventningerne og dukkede op alligevel. Martin Slange var månedens gæst, Big Jess, Marc'O, Bodyman-Frederik, Sarah, Jens Parbo, Andreas O var også deltagende under muskuleringen.

Jeg gik retardo i snatch grip dødløft. I morgen er off og derfor gik jeg, med god samvittighed, efter en ny PR. Resten af træningen var det sædvanlige bodybuildingspump af ryg og arme - mange sæt, mange reps og langsomt tempo.

Efter træning stod den på Kösk med Manse_O.


bb rows.

Seated cable rows.


Snatch grip dødløft:


5 @ 60 kg

3 @ 100 kg

1 @ 130 kg

1 @ 150 kg

1 @ 165 kg

1 @ 180 kg PR.

1 @ 190 kg PR.

2 x 3 @ 130 kg


Pulldowns


Pushdowns med lige stang supersættet med bb curls.


Pushdowns med reb supersættet med incline db curls.


På søndag påbegynder jeg en ny blok grundtræning.

Link to comment
Share on other sites

Powerlifting:


Søndagstræning med Søren O, Mågens, Vitus, Barbellz, Big Boi, Cornelia, Frederik, Bodylab-Frederik. Tilbage til grundtræning. Squatten er sat til 1rm på 190 kg og Bænken til 150 kg..


Squat:


6 @ 142,5 kg

6 x 6 @ 123,5 kg


Bænkpres:


6 @ 120 kg

6 x 6 @ 105 kg


Platz Hack squat:


3 x 10 @ 30 kg

supersættet med:


Inc. db presses:


8 @ 31 kg

8 @ 36 kg

8 @ 41 kg


GHR:


8

2 x 6

supersættet med:


Seated db presses:


3 x 10 @ 21 kg

Non lockout og 85 grader vinkel.


Leg curls:


3 x 10 @ 25

supersættet med:


Lateral raises:


12 @ 7 kg

12 @ 7 kg

18 @ 7 kg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share