Hver dag er hver dag!


salt
 Share

Recommended Posts

... Selvom det også er en smule homoseksuelt :-)

No homo taken. Det er altså ikke mere seriøst end lige at vurdere hvad programmet dikterer. Jeg tillemper vægtene så vidt muligt efter hvad excel får det til. Et eksempel på dette, er udrepperne i denne 3 ugers blok, der i følge excel hedder: 124 kg, 127,88 og 131,75. De bliver så korrigeret til 125 kg, 128,5 kg og 132,5 kg, hvilket gør det en smule mere linært, end fx. 125, 127,5 og 132,5.

Link to comment
Share on other sites

Styrkeløft:


Dagens træning trak ud pga. de tunge sæt, så delts og en enkelt baglårsøvelse blev skippet. Nogenlunde gik det da. Særling squattede 130 kg. Det har jeg vist aldrig set ham squatte før. Jeg delte rundhåndet ud med spots, hvilket blev betalt tilbage med hjælp til mine boardpresses. Bøgse-Michel aka. The Juice squattede og havde sin mobil godt placeret mellem balderne. Jeg sendte derfor en sms til ham, for at teste om den stod vibration.


Bænkpres:


4 x 6 @ 108,5 kg


Bænkpres:


5 x 3 @ 147,5 kg

til klods


Squat:


4 x 6 @ 117,5 kg


Squat:


5 x 3 @ 170 kg

til høj box


RDL med DBs:


3 x 10 @ 41 kg

Link to comment
Share on other sites

Styrkeløft:


Der var helt fyldt i dag og utroligt meget larm. For meget larm vil jeg faktisk sige. Især fra Big Lenny, ups, jeg mener Manse_O. Det var en omgang gettin' it done træning. Hverken mere eller mindre.

Mit ansigt da Søren O fortalte om sine 5x10@115 kg squat:

mckayla.jpg


Bænkpres:


3 x 6 @ 108,5 kg


Bænkpres:


tempo: 52X1

5 x 3 @ 80 kg


Squat:


3 x 6 @ 117,5 kg


Hack squat:


3 x 12 @ 50 kg platz style

15 @ 50 kg alm. stil.


GHR:


3 x 8 @ bw


Leg curls:


3 x 10 @ 30


Lateral raises:


6 x 10 @ 10 kg

Link to comment
Share on other sites

I dag trænede jeg mine muskler i Fitnessdk på Nygårdsvej. Det er faktisk slet ikke et tosset center, og slet ikke når man tænker på at det er et popsmart metervare kommercielt center. Det var egentlig bare for at tjekke det ud og for lidt afveksling til The Gym. Eleiko vl-stænger, bumperplates og kridt var der rigelige mængder af i "crossfitområdet", ja, faktisk stod der også en kridtspand i den anden ende af centeret. Musikken var pivringe, mine muskler var store og lyset var helt vildt godt. Altså, sådan helt åndsvagt godt lys i næsten hele centeret - på grænsen til Martin Slange Fotostudie lys™.


I morgen bliver det tungt og ubehageligt @ The Gym.


Lidt musik til at hygge sig med en fredag aften:



Link to comment
Share on other sites

Styrkeløft:


FUCK SørenD, den bøsse. Han trollede mig for hårdt i dag. Nå nå, men træningen var en blandet landhandel. Bænken kørte ikke godt og squatten kun nogenlunde. Jeg kan selvfølgelig også bare lade være med at træne arme og køre 140 kg snatch grip dødløft dagen før en tung træning. Jeg brugte også en anden bænk, da den sædvanlige blev brugt til brutale 70 kg.


Bænkpres:


6 @ 127,5 kg flere reps i tanken.

5 x 6 @ 112,5 kg


Squat:


6 @ 140 kg

5 x 6 @ 121 kg


Hacksquat:


3 x 10 @ 60 kg

platz style


Seated db presses:


3 x 10 @ 21 kg

ss med:


RDL DB:


3 x 8 @ 43,5 kg


Leg curls:


3 x 8 @ 30

ss med:


Lateral raises:


3 x 10 @ 11 kg


En masse SMR af romboids og traps, med en lacrossebold.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er ikke altid helt nemt med pump i pecs. Der er 2 ting i det: 1. Problemet er ikke helt så udtalt fordi jeg kører highbar. 2. Jeg bruger forholdsvis lang tid på at varme op og har fint med opvarmningssæt inden worksæt, så det værste pump fortager sig. I dag hed opvarmningssættene 20 kg, 50 kg, 60 kg, 80 kg, 100 kg og 120 kg.

Link to comment
Share on other sites

Styrkeløft:


Hvis jeg nu fik styr på min pressemekanisme, så ville træningen jo køre skide godt. Der var helt og aldeles proppet i dag. På et tidspunkt var de røde metalskiver, nærmest de eneste der ikke blev brugt.


Bænkpres:


4 x 6 @ 112,5 kg


Bænkpres:


2 x 3 @ 150 kg

Sprang 2 sæt over. Af dovenskab.

Til board.


Squat:


4 x 6 @ 121 kg


Squat til pins:


3 @ 175 kg

3 @ 180 kg

Sænkede højden herfra

3 @ 170 kg

3 @ 170 kg


DB RDL:


3 x 8 @ 43,5 kg

ss med:


Seated db presses:


3 x 12 @ 21 kg non lockout


Leg curls:


3 x 8 @ 30

ss med:


Lateral raises:


3 x 10 @ 11 kg

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Styrkeløft:


3 dages off og så var det tid til træning igen. Jeg er lidt off på øvelser til mine pecs, da jeg prøver at blive skadesfri. Så det blev kun til lidt ganske let bænk for at få lidt blod igennem.

Jeg kom i øvrigt ganske sent til træning, da DSB drillede. Jeg fik lige lov til at sidde 50 minutter i toget og vente på at et nedbrudt tog kunne rangeres væk. Rimeligt nice når man er 2/3 gennem sin PWO-shake og efter 20 minutter skal pisse.


Bænkpres:


Op til 15 reps op 60 kg

Ingen problemer eller smerte, men føltes alligevel lidt underligt.


Squat:


Opvarmningssæt, 60, 60, 80, 100, 120, 132,5.

6 @ 145 kg

3 @ 160 kg

4 x 6 @ 125 kg

Så fik jeg lige ødelagt hele mit program med den 3er på 160 kg. Nu begynder jeg forfra.


Platz hack squat:


3 sæt @ 50 kg

Talte ikke rigtigt reps og havde godt med excentrisk fase på. Manse_O approved.


GHR:


6

8

6 med buk i hoften.

Link to comment
Share on other sites

Styrkeløft:


Noget med noget trænings med Søren O i dag. Bentøjet skulle lige luftes og der skulle en smule blod gennem pectoralis. Det blev ikke til mere end 70 kg i bænken. Der sidder stadig nogle fibre der ikke helt vil som jeg vil. Jeg forsøgte mig lidt med forskellig grebsbredde og fandt ud af at langemanden på ringen, som jeg altid gør, fungerede bedst.

Jeg fik i øvrigt lige en sending træningsnarko tilsendt i dag. Billige protbarer fyldt med gainz (The Juice Approved), prodeinpulver, beeeeecaaaas og dansepulver til når Andreas O sætter hardstyle på anlægget.


Bænkpres:


Op til nogle 8ere på 70 kg


Squat:


Opvarmning: 60, 60, 80, 100, 120, 125

4 x 6 @ 125 kg


Squat til pins:


1 @ 125 kg

1 @ 150 kg

1 @ 170 kg

2 @ 180 kg

2 @ 180 kg

3 @ 180 kg

Pins sidder lige midt imellem min navle og bunden af mine pecs.


GHR:


6 av mine quads

8

8

supersættet med smith presses til deltoiderne.


Leg curls:


10 @ 25

8 @ 30

8 @ 30

supersættet med lateral raises.

Link to comment
Share on other sites

Styrkeløft:


Jeg var til, den forhåbentligt sidste, behandling hos Fardan i går. Min pec har det bedre og trænger til at få tilført lidt blod - dat pump. Planen har været at de næste 3 uger skal være en form for peaking blok. Jeg havde egentlig glemt det inden træning, eftersom at der ikke skal peakes noget som helst i bænken, men derfor kan squatten sgu da godt peake. Så det blev til en omgang tung squat, der blevet trukket op af hat. Heldigvis er jeg ikke idiot, så det fungerede faktisk fremragende og jeg ser mulighed for yderligere progression henover de næste 3 uger.


Bænkpres:


8 @ 60 kg

8 @ 70 kg

5 @ 80 kg

5 @ 90 kg

5 @ 100 kg

5 @ 100 kg

5 @ 100 kg

5 @ 100 kg

Føltes lidt underligt, men ingen smerter eller riv så - OKAY USA!


Squat:


opvarmning: 60, 60, 80, 100, 120, 140, 160

3 @ 170 kg PR

5 x 3 @ 140 kg film af et workset.


Platz hack squat:


10 @ 30 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

15 @ 40 kg


DB RDL:


3 x 8 @ 41 kg

supersættet med seated db presses.


Leg curls:


3 x 12 @ 25

supersættet med lateral raises.


FIlm:



Link to comment
Share on other sites

Styrkeløft:


Lidt blod til pecs ikke noget vildt. Lidt low incline db presses og nogle pushups på håndtag for øget rom. Squatten føles god for tiden og der var intet at udsætte på de almindelige worksæts i dag.

Jeg fik også sagt hej til Henning Friis. Henning har lige meldt sig ind og det ser ud til at han nok skal falde godt til.


Squat:


4 x 3 @ 140 kg


Squat til pins:


1 @ 140 kg

1 @ 160 kg

1 @ 180 kg

1 @ 190 kg

2 @ 200 kg

1,5 @ 200 kg mistede spændet i bunden og måtte lade den ligge på pins.


GHR:


6

8

10


Leg curls:


sæt @ 25 kg

supersættet med lateral raises.

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Styrkeløft:


Bum bum bum. Tid til lidt styrkeløft/bodybuilding. Makker kørte squat/goodmornings og fik et spot på sin udrepper. Jeg gav bænkpressen et skud i dag og det gik ganske fint.


Bænkpres:


8 @ 60 kg

8 @ 70 kg

8 @ 80 kg

5 @ 90 kg

5 @ 100 kg

5 @ 110 kg

8 @ 120 kg


Squat:


4 x 3 @ 140 kg


Hacksquat:


EXTREME TEMPO

3 x 6 @ 50 kg

supersættet med langsomme pushups på håndtag


GHR:


3 x 8 @ bw

supersættet med seated db presses.


Leg curls:


3 x 10 @ 25

supersættet lateral raises.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share