Klage til F&F


Ethan Hunt
 Share

Recommended Posts

Hej alle!

Nu fik jeg mig endeligt taget sammen til at klage over mit F&F centers bænkpres stang! :evillaughter:

Men det leder mig videre til mit spørgsmål:

Hvilken stang skal jeg bede om i stedet?

(som helst sku passe til hullet på Technogym vægte... siger det ikke nogen noget derude... så nevermid dette krav)

Mvh Ethan

Link to comment
Share on other sites

GRunden til at jeg får spat af den stang de har i forvejen, er at den er for let(10kg) og viker for kort... Men det der irriterer mig allermest, er en grund jeg ikke kan bevise... så hvis der er nogen der kan komme med en forklaring ville jeg blive glad :D . Det virker som om at den har en dårlig vægtfordeling... :huh: Når man sænker den virker det som om man kunne have 20 kg mere på, men når man skal skubbe den op, virker den helt akaev (eller hvordan det nu staves... men mærkelig) så man har MEGET sværere ved at få den op. Nogen der har en forklaring på fænomenet??

Mvh Ethan

Link to comment
Share on other sites

Hej

Johnny B> Ha ha ha :tongue: Seriously... Den virker mystisk... har bare prøvet andre stænger det ikke har dette akave problem...

Dines> Jeg kender faktisk ikke målet :unsure: de er vel en 4 cm vil jeg skyde på...

Men hvad stangen angår, så er det metal hele vejen igennem, det eneste der ikke er af metal, er sådan nogle ringe der forhindrer at man kan skubbe vægtende ind midt på f.eks.

Mvh Ethan

Link to comment
Share on other sites

Så kender jeg ikke den type af stænger... Desværre

Men du skriver at den er tungere at presse op end andre stænger, det giver altså ikke meget mening. Det sted jeg startede med at træne havde vi også kun 10 kg stang, det var pisse irriterende at fylde vægte på den, for hvis der kom for meget i den ene side, ville hele lortet vælte ned. Udover det, så virkede den altså efter hensigten...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share