VibraShape TvSHOP


miemaj
 Share

Recommended Posts

Hej

Er der nogen af Jer der kender virkningen af massage/stimulations apparater, bl.a. bæltet VibraShape fra TvSHOP?

Jeg tænkte på om det kunne have en positiv effekt som ekstra middel ved siden af konditionstræning og styrketræning, eller er vikningen fra disse apparater mon ikke andet end snyd og bedrag? Det lader jo trods alt til at være lidt for godt til at være sandt, at testpersoner taber flere cm på kun 10 min.

Link to comment
Share on other sites

Hej

Er der nogen af Jer der kender virkningen af massage/stimulations apparater, bl.a. bæltet VibraShape fra TvSHOP?

Jeg tænkte på om det kunne have en positiv effekt som ekstra middel ved siden af konditionstræning og styrketræning, eller er vikningen fra disse apparater mon ikke andet end snyd og bedrag? Det lader jo trods alt til at være lidt for godt til at være sandt, at testpersoner taber flere cm på kun 10 min.

prøv nu at søg herinde, der bliver spurgt tit om den slags apparater og NEJ de virker ikke som lovet

Link to comment
Share on other sites

Jeg har den holdning, at hvis man er nødt til at sælge noget på TV-shop for at få det solgt, så er det nok fordi det lyder rigtig godt, men virkeligheden kommer sjældent i nærheden.

Samtlige reklamer for fitness-dimser på TV-shop skulle bryde indtil flere af fysikkens/kemiens/biologiens love, hvis de skulle kunne opnå det de påstår. :bigsmile:

Elektrisk muskelstimulation er cirka ubrugeligt med mindre du er sengeliggende, og så har den det fundamentale problem at jo tykkere du er, så mere spænding skal der på signalet for at nå ind til musklen = mere smerte. :wink:

Massage er da meget rart, og øget blodcirkulation kan være godt for restitutionen, men dels så kræver det jo at du har lavet noget i første omgang og dels, så er det spørgsmålet hvor effektiv massage sådan en dims kan give.

At testpersonerne i visse sammenhænge, f.eks. diverse varmebælter, kan tabe indtil flere cm på meget kort tid bør få alle alarmklokker til at ringe. Enten er det bare total fake eller også så er resultaterne tydeligvis blot kommet af at svede. Så når du har drukket et glas vand og ventet en halv time, så har kroppen lige så pænt fordelt det hele ligesom før.

PS: Jeg må vist se for meget TVshop. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har den holdning, at hvis man er nødt til at sælge noget på TV-shop for at få det solgt, så er det nok fordi det lyder rigtig godt, men virkeligheden kommer sjældent i nærheden.

Enig - måske lige bortset fra AB-wheel.. At de så viser teknikken forkert (ihvertfald iflg. Pavel T), er så en anden sag. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share