MOL Dogme cykel sommer cup


Arne
 Share

Recommended Posts

- FREDAG AFTEN ?? Mener I virkeligt det? - I er godt nok dedikerede! Er jeg virkeligt den eneste der går i rødvinsmode fredag kl. 17.00 ?

- Nå, men da cykelturen utvivlsomt er bedre for mig end rødvinen, må jeg hellere melde mig under fanerne. Trænger i den grad til træning...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 299
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

- FREDAG AFTEN ?? Mener I virkeligt det? - I er godt nok dedikerede! Er jeg virkeligt den eneste der går i rødvinsmode fredag kl. 17.00 ?

- Nå, men da cykelturen utvivlsomt er bedre for mig end rødvinen, må jeg hellere melde mig under fanerne. Trænger i den grad til træning...

Rødvin smager endnu bedre efter træning! Hmm ulemben ved fredag er self. at Bagmanden har time 17.30...

Link to comment
Share on other sites

Ser først rigtigt på ruten nu... kort og hård... VIL BARE IKKE HENTES MED EN OMGANG!!! I kommer ikke forbi nej nej :devil:

Der er små 32 km fra Svanemøllen til startstedet - så regn med at skulle køre 80 km. Så Candy - du bedes styre din fartlyst på udturen! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ramte Strandvejen ved Nivå (første efter Kokkedal/mikkelborg) 17:43 (i hvert fald efter mit pulsur) og regnede med at ville møde Jer hvis jeg kørte mod syd men I er åbenbart lige akkurat smuttet forbi - I har nok kørt lidt "for hurtigt" pga. medvinden. Da jeg erkendte at I ikke var sent på den pga. punktering eller andet var der for langt at køre tilbage - kunne i hvert fald ikke nå at være med så jeg kørte i stedet en træningstur for mig selv. Da jeg holdt mig på Strandvejen håbede jeg at kunne hilse på Jer på tilbagevejen men der synes jeg heller ikke at jeg så en bunke MOL-lere.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Jeg ramte Strandvejen ved Nivå (første efter Kokkedal/mikkelborg) 17:43 (i hvert fald efter mit pulsur) og regnede med at ville møde Jer hvis jeg kørte mod syd men I er åbenbart lige akkurat smuttet forbi - I har nok kørt lidt "for hurtigt" pga. medvinden. Da jeg erkendte at I ikke var sent på den pga. punktering eller andet var der for langt at køre tilbage - kunne i hvert fald ikke nå at være med så jeg kørte i stedet en træningstur for mig selv. Da jeg holdt mig på Strandvejen håbede jeg at kunne hilse på Jer på tilbagevejen men der synes jeg heller ikke at jeg så en bunke MOL-lere.

Måske vi næste gang skal aftale lidt nærmere mødetidspunkter og -steder, når folk kommer flere steder fra. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Arne, jeg tror bestemt du har masser af troværdighed at trække på endnu - det skal i hvert fald ikke være dét, der afholder dig fra at tage et nyt initiativ...

Du kan godt se, at vi andre er blevet lidt afhængige af dig som initiativtager og trådholder i det her dogmecykling, ikke? ;o)

- Øv, i hvert fald hvis der ikke blir flere ture, for jeg var liiiige ved at komme i form ... (- nåh, det kan enhver jo komme og sige...)

Nu tager jeg godt nok til Filippinerne et par uger (men det skal selvsagt ikke afholde jer andre fra at dogme lidt mens jeg er væk!) mens ellers håber jeg stadigt på, at der sker noget når jeg er hjemme igen der engang midt i september.

Knus

Vandelay

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Tak for en fed omgang i 2008!

Så snart vi starter op i 2009, så er jeg allerede klar med en rute der byder på lidt modbydeligt :laugh: Det er en rute Gregers og jeg snakkede om i går til et klubmøde.

MOLCup.jpg

Starter i Høsterkøb, ud til Kongevejen hvor man drejer til højre, og kører igennem Rude Skov med alle dens dejlige knolde, til højre ved krydset og mod Birkerød. Herefter drejer man til højre af Ravngårdsvej, og kører mod Hørsholm, hvorefter man drejer til højre af Åsebakken.

Man kan enten vælge at køre den som enkeltstart som vi kender det fra 2008, med én omgang hvor man lærer ruten at kende, og så 2 omgange alene mod uret. Ellers kan man gøre det mere cup agtigt, og køre 3 omgange hvor den første er neutral, og derefter går der løb i den, som man kender det fra almindelige cykelløb.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Den tager vi Kermit. Og det er nok en god ide at være en lille smule mere planlægningsorienterede i år - med det forbehold at vejret i DK ikke er forudsigeligt...

Man kan godt køre det som løb... MEN der kommer folk med meget forskelligt niveau... er det en knoldet rute vil nogen af os sikkert allerede være pressede på den "neutrale omgang" og vi vil komme ind 10 min efter de første som så er ved at være kolde og vil hjem mens vi ligger i kanten og hyperventilere :bigsmile: I enkeltstartsformen kommer vi hjem mere samtidigt og vi har alle mulighed for en sejr... for mig handler det om at holde så mange af jer andre bag mig så længe som muligt - og hænge på så læneg som muligt når jeg bliver hentet - og så synes jeg kampen mod uret er fed... Men det er så mit synspunkt!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hvad siger i alle til at tage en fællestur her på Søndag? 7-8 grader, og forholdsvis pænt vejr? Det kunne være en god måde lige at få sagt hej og hep til hinanden inden vi for alvor tørner ud på landevejene til en omgang MOL Dogme Cykel Sommer Cup?

Link to comment
Share on other sites

Hvad siger i alle til at tage en fællestur her på Søndag? 7-8 grader, og forholdsvis pænt vejr? Det kunne være en god måde lige at få sagt hej og hep til hinanden inden vi for alvor tørner ud på landevejene til en omgang MOL Dogme Cykel Sommer Cup?

Må desværre melde pas, og hvis det ikke var fordi jeg havde en anden aftale, så ville jeg sige det stadig er for koldt. :tongue:

Ud over det er jeg total klar på at rive Tyren og andre lede ruter rundt i år. :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share