Clean/drugs?


Eduardo
 Share

Recommended Posts

Tror du misforstår. Jeg siger ikke at det ikke virker, men at meget af det er så nyt at man ikke ved hvordan det reelt skal tages. Nu nævner du selv HGH og Tren. Det er jo ikke ligefrem noget af det nye. At du overhovedet har leget med Methyltrienolone(er du sikker på det over hovedet var Methyltrienolone?) , kan jeg kun ryste på hovedet over. Og det er jo ligesom det der er essensen af hvad jeg prøver at få dig til at forstå. Du snakker om yderst skadelige stoffer og peptider, som man ikke rigtig (endnu) ved hvordan skal tages. Vil du seriøst påstå at der er folk herinde på MOL, der dyrker konkurrencesport(BB undtaget) der leger med den slags?

jeg vil heller ikke påstå at hgh er nyt det er over 30 år gannelt efterhånden så vidt at jeg husker.

jeg er helt sikker på hvad jeg køber og Methyltrienolone er slet ikke til at tage fejl af, det er en helt bestemt fornemmelse, men kan sagtens mærke at det er farligt, men der er del foreholdsregler man skal tage for at sikre sig lidt bedre når man tar den slags.

men ja der er mange forskællige måder at tingene er prøvet på og langtids konsekvenserne er osse ukendte

og endnu engang ja, der er folk herinde som tar store doser af stort set alt i perioder.

MAX POWER

jeg har ikke noget imod at folk doper sig, men de skal bare ikke sidde og pege fingre af andre som gør det, bare fordi at de ikke selv tør stå frem med deres eget misbrug.

jeg tar ikke noget for at hjælpe folk, det er en af mine hobbyer.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 198
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

jeg vil heller ikke påstå at hgh er nyt det er over 30 år gannelt efterhånden så vidt at jeg husker.

jeg er helt sikker på hvad jeg køber og Methyltrienolone er slet ikke til at tage fejl af, det er en helt bestemt fornemmelse, men kan sagtens mærke at det er farligt, men der er del foreholdsregler man skal tage for at sikre sig lidt bedre når man tar den slags.

men ja der er mange forskællige måder at tingene er prøvet på og langtids konsekvenserne er osse ukendte

og endnu engang ja, der er folk herinde som tar store doser af stort set alt i perioder.

MAX POWER

jeg har ikke noget imod at folk doper sig, men de skal bare ikke sidde og pege fingre af andre som gør det, bare fordi at de ikke selv tør stå frem med deres eget misbrug.

jeg tar ikke noget for at hjælpe folk, det er en af mine hobbyer.

Du svarer ikke rigtig på mit spørgsmål. De "folk" du mener der tager store doser af stort set alt, mener du selv at disse deltager i konkurrencesport? Jeg har jo netop hele tiden gjort det klart at jeg ikke medtager BB, da jeg godt er klar over at der er brugere herinde der konkurrerer, som ikke er clean. Men mener du seriøst at der her på boardet findes konkurrerende styrkeløftere, cykelryttere, fodboldspillere osv, som er tanket op?

Jeg tror altså stadig at du ser spøgelser. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du svarer ikke rigtig på mit spørgsmål. De "folk" du mener der tager store doser af stort set alt, mener du selv at disse deltager i konkurrencesport? Jeg har jo netop hele tiden gjort det klart at jeg ikke medtager BB, da jeg godt er klar over at der er brugere herinde der konkurrerer, som ikke er clean. Men mener du seriøst at der her på boardet findes konkurrerende styrkeløftere, cykelryttere, fodboldspillere osv, som er tanket op?

Jeg tror altså stadig at du ser spøgelser. :smile:

jeg mener at jeg svarrer tydeligt JA til dit spørgsmål flere gange, men ja der er flere som deltager i flere forskellige sportsgrene som jeg har hjulpet med vejledning, det ville være svinsk at nævne navne så det undlader jeg.

Link to comment
Share on other sites

jeg vil heller ikke påstå at hgh er nyt det er over 30 år gannelt efterhånden så vidt at jeg husker.

jeg er helt sikker på hvad jeg køber og Methyltrienolone er slet ikke til at tage fejl af, det er en helt bestemt fornemmelse, men kan sagtens mærke at det er farligt, men der er del foreholdsregler man skal tage for at sikre sig lidt bedre når man tar den slags.

men ja der er mange forskællige måder at tingene er prøvet på og langtids konsekvenserne er osse ukendte

og endnu engang ja, der er folk herinde som tar store doser af stort set alt i perioder.

MAX POWER

jeg har ikke noget imod at folk doper sig, men de skal bare ikke sidde og pege fingre af andre som gør det, bare fordi at de ikke selv tør stå frem med deres eget misbrug.

jeg tar ikke noget for at hjælpe folk, det er en af mine hobbyer.

Lige et sidespørgsmål. Hvad fik dig til at overveje at prøve så farligt et produkt som Methyltrienolone? Du skriver du er lykkelig gift. Syntes du ikke det er lidt egoistisk at spille roullette med helbredet, med sådan et produkt? Jeg kan slet ikke sætte mig ind i den tankegang, når du i forvejen skriver at du har prøvet lidt af hvert. En gut som dig burde da vide hvad der virker og hvad man burde holde sig fra. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvor smart synes du selv det er at rådgive folk i at tage stoffer der er skidefarlige for den menneskelige organisme uden du, med egne ord, ikke selv forstår hvordan de virker? - har du overvejet hvad der vil ske hvis nogen kommer til skade // mister livet på baggrund af din eventuelle fejlagtige rådgivning?

Link to comment
Share on other sites

jeg mener at jeg svarrer tydeligt JA til dit spørgsmål flere gange, men ja der er flere som deltager i flere forskellige sportsgrene som jeg har hjulpet med vejledning, det ville være svinsk at nævne navne så det undlader jeg.

Nu er der temmelig mange brugere på MOL og en del af dem er engangsbrugere, så dit postulat kan runge lidt hult. Det er lidt svært at forholde sig til, når du selvfølgelig ikke vil ud med mere information. Jeg tror bare ikke på at der er faste brugere herinde, som deltager i konkurrencesport, der bruger AS.

Link to comment
Share on other sites

Lige et sidespørgsmål. Hvad fik dig til at overveje at prøve så farligt et produkt som Methyltrienolone? Du skriver du er lykkelig gift. Syntes du ikke det er lidt egoistisk at spille roullette med helbredet, med sådan et produkt? Jeg kan slet ikke sætte mig ind i den tankegang, når du i forvejen skriver at du har prøvet lidt af hvert. En gut som dig burde da vide hvad der virker og hvad man burde holde sig fra. :smile:

man kan få en masse ud af det som man simpelt hen ikke kan med andre drugs på så kort tid, og så er det heller ikke så farligt som der påstås hvis at man ved hvordan man gør, det er styrke drug nr 1.

min kone har forståelse for at jeg ønsker at opnå noget her i livet imens at jeg stadig kan nå det,

jeg gider ikke sidde som 85-90 år gammel mand og tænke hvorfor gjorde jeg det ikke da jeg stadig kunne, nu er det for sent.

tænk at være så bange for at dø at man ikke tør at leve, det er ikke mig.

Link to comment
Share on other sites

Nu er der jo forskel på at leve og så lege russisk roulette med sit helbred. :wink:

jeg kender nu ingen som har haft været tæt på at miste livet eller noget i den stil af Methyltrienolone,så og sammenligne det med russisk rulette er nok lidt af overdrive, og det har været fremme i længere tid end folk skriver i diverse forums, det har bare ikke været særligt tilgængeligt for alm folk.

Link to comment
Share on other sites

jeg kender nu ingen som har haft været tæt på at miste livet eller noget i den stil af Methyltrienolone,så og sammenligne det med russisk rulette er nok lidt af overdrive, og det har været fremme i længere tid end folk skriver i diverse forums, det har bare ikke været særligt tilgængeligt for alm folk.

At det har været fremme længe gør det jo ikke mindre farligt. Der er stadig tale om en af de mest giftige produkter for kroppen. Selv med diverse foranstaltninger, aner du ikke hvordan din krop reagerer på det på lang sigt. Så vidt jeg ved har du også leget med DNP eller husker jeg forkert? Der er jo ikke nogen af disse produkter, der ligefrem er ufarlige. Men hvis du er afklaret med hvad du har gang i skal jeg ikke blande mig i det. Jeg forstår bare vitterligt ikke at man vil lege med sådanne produkter når man kan opnå det samme med 2-3 "almindelige" og nærmest gennemtestede former for AS. Forskellen er bare at du skal bruge lidt længere tid. Men okay hvis man vil være et uhyre på 130 kg hakket, skal der vel også drastiske metoder til.

Link to comment
Share on other sites

Hvor smart synes du selv det er at rådgive folk i at tage stoffer der er skidefarlige for den menneskelige organisme uden du, med egne ord, ikke selv forstår hvordan de virker? - har du overvejet hvad der vil ske hvis nogen kommer til skade // mister livet på baggrund af din eventuelle fejlagtige rådgivning?

Dem som komme "til skade" af et fejlagtigt brug pga. ellers suveræn :4thumbup: vejledning fra eftersigende nogle af de bedste i DK tilskrives vel blot at de er trådt uden for planen ved eks. ikke at sove nok timer, spise forsvarligt eller lignende ... det er helt sikkert ikke vejlederens skyld :wink:

Dem som er tæt på at miste livet... hvad kan der ske?? Folk er jo for bange til at forfølge dem som sælger den her slags stoffer og sidder på markedet i DK.... så sker noget...næppe!! OG tror da også at disse personer som har modtaget vejledningen selv føler skyld for deres situation og derfor næppe ville finde det rimeligt at følge op på evt. mén!!

Når nogle "fejlbehandles" tysses det generelt ned i miljøet, folk forsvinder fra træningssalen og de går i glemmebogen! Og da det helt sikker er dårligt for forretningen - så findes de personer officielt heller ikke i "statistikken" ... og dette til trods for at jeg ved selvsyn nu er stødt på godt et lille dusin indlæggelser på OUH i min tid derude som på den ene eller anden måde er AAS relateret :blink:

edit: stavefejl

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

Dem som komme "til skade" af et fejlagtigt brug pga. ellers suveræn :4thumbup: vejledning fra eftersigende nogle af de bedste i DK tilskrives vel blot at de er trådt uden for planen ved eks. ikke at sove nok timer, spise forsvarligt eller lignende ... det er helt sikkert ikke vejlederens skyld :wink:

Dem som er tæt på at miste livet... hvad kan der ske?? Folk er jo for bange til at forfølge dem som sælger den her slags stoffer og sidder på markedet i DK.... så sker noget...næppe!! OG tror da også at disse personer som har modtaget vejledningen selv føler skyld for deres situation og derfor næppe ville finde det rimeligt at følge op på evt. mén!!

Når nogle "fejlbehandles" tysses det generelt ned i miljøet, folk forsvinder fra træningssalen og de går i glemmebogen! Og da det helt sikker er dårligt for forretningen - så findes de personer officielt heller ikke i "statistikken" ... og dette til trods for at jeg ved selvsyn nu er stødt på godt et lille dusin indlæggelser på OUH i min tid derude som på den ene eller anden måde er AAS relateret :blink:

edit: stavefejl

Præcis. Jeg har familie der har arbejdet inden for psykiatrien, afvænning og politi. De kan fortælle nogle forfærdelige historier om AS misbrug.

Link to comment
Share on other sites

Jeg giver op - Sys ikk det lyder til at nogen kan komme med et ordentligt svar på mit egentlige startspørgsmål, hvilket vel må betyde at ingen herinde egentligt ved noget om det..ja, det er måske provokerende, men sys det er lidt trist at min tråd skal køres helt derud hvor den er nu, havde egentligt bar håbet at få et svar eller 2, ikke en hel diskution, som i tydeligvis ikke når nogen vegne med - ærgerligt, så sys jeg sku ikk helt i kan være det bekendt - sys denne diskution hører hjemme i en tråd for sig selv, da den har udviklet sig om et spørgsmål om moral og hvordan man forholder sig til drugs..... :(

Link to comment
Share on other sites

At det har været fremme længe gør det jo ikke mindre farligt. Der er stadig tale om en af de mest giftige produkter for kroppen. Selv med diverse foranstaltninger, aner du ikke hvordan din krop reagerer på det på lang sigt. Så vidt jeg ved har du også leget med DNP eller husker jeg forkert? Der er jo ikke nogen af disse produkter, der ligefrem er ufarlige. Men hvis du er afklaret med hvad du har gang i skal jeg ikke blande mig i det. Jeg forstår bare vitterligt ikke at man vil lege med sådanne produkter når man kan opnå det samme med 2-3 "almindelige" og nærmest gennemtestede former for AS. Forskellen er bare at du skal bruge lidt længere tid. Men okay hvis man vil være et uhyre på 130 kg hakket, skal der vel også drastiske metoder til.

jeg har rimelig styr på hvad jeg laver må jeg sige, jeg har kørt dnp nogle gange før men nu har jeg en størrelse hvor at jeg let smider fedt uden fatburners, så den bliver der ikke brug for mere.

men 2-3 kure med deca og test kan ikke sammenlignes med en kur baserret over R-na, deca og test gir en større muskler,som forsvinder langsomt igen, hvor at hgh,igf-1 giver flere fibre altså permanente gains, desuden styrker det ens sener så man ikke springer ens bicips som er et meget alm problem for stærkmænd.

NORAH

du har helt sikkert ret i at det typisk foregår sådan, derfor prøver jeg at tilråde folk at bruge mindre doser og mere brugbare hormoner korekt pct så de ikke skal begynde påny for hver gang og så satse mere på kost og træning frem for de store doser.

jeg ser det som et kæmpe problem at dem som sælger det gerne er dem som sammen sætter folks kure, de vil typisk gerne tjæne kassen og er ret ligeglade med hvad der sker med folk.

Link to comment
Share on other sites

man kan få en masse ud af det som man simpelt hen ikke kan med andre drugs på så kort tid, og så er det heller ikke så farligt som der påstås hvis at man ved hvordan man gør, det er styrke drug nr 1.

min kone har forståelse for at jeg ønsker at opnå noget her i livet imens at jeg stadig kan nå det,

jeg gider ikke sidde som 85-90 år gammel mand og tænke hvorfor gjorde jeg det ikke da jeg stadig kunne, nu er det for sent.

tænk at være så bange for at dø at man ikke tør at leve, det er ikke mig.

Hvad er det du ønsker at opnå??

Link to comment
Share on other sites

Jeg giver op - Sys ikk det lyder til at nogen kan komme med et ordentligt svar på mit egentlige startspørgsmål, hvilket vel må betyde at ingen herinde egentligt ved noget om det..ja, det er måske provokerende, men sys det er lidt trist at min tråd skal køres helt derud hvor den er nu, havde egentligt bar håbet at få et svar eller 2, ikke en hel diskution, som i tydeligvis ikke når nogen vegne med - ærgerligt, så sys jeg sku ikk helt i kan være det bekendt - sys denne diskution hører hjemme i en tråd for sig selv, da den har udviklet sig om et spørgsmål om moral og hvordan man forholder sig til drugs..... :(

der er meget foreskel på hvilke hormoner man tar,og hvad de gør ved ens restitionstider, CNS ændrer sig kun af R-na

Link to comment
Share on other sites

Hey

Kom til at tænke på følgende:

Vi hører tit, at vi som ikke er på krudt osv. bør sørge for at få ramme hele kroppen flere gange i ugen, og det lyder jo i og for sig fornuftigt nok - kører os selv helst efter det princip. Men men men, så kom jeg til at tænke...

1) Burde en Athlet på krudt ikke ramme hele kroppen flere gange om ugen, da han som følge af steroiderne restituerer hurtigere end os "dødelige" :o))? Hans krop kan bedre holde til det.

2) På den anden side, så behøver man som athlet på drugs måske ikke ramme hver muskel mere ed én gang om ugen da man nemmere opnår masse på drugs...ved da også selv, at dem jeg kender, som er på juice, faktisk alle træner programmer hvor de kun rammer kroppen én gang om ugen, som eks. de typiske programmer fra muscle & fitness osv.

Hvad siger i til det?

3) Så er jeg jo næsten nødt til at følge op med en person som er clean - som clean bør man ramme kroppen flere gange om ugen, da det er for de fleste er det mest effektive, netop fordi de ikke er på krudt, men det passer jo så ikke helt hvis man sammenligner med mit udsagn nr. 1?

Burde man som drug-free så måske ikke kun ramme musklen netop kun 1 gang om ugen, da man jo ikke restituere så hurtigt som en på juice?

Hvad siger i til det hele? Min viden omkring steroider er begrænset, så måske er der nogle ting jeg ikke ved som kan forklare det hele, i så fald håber jeg i smider dem på bordet :o))

Syntes nu egentlig at der er blevet svaret. Jeg har da givet mit besyv med i starten af tråden. Men lad os da tage den en gang til for Prins Knud.

1) Hvis man vil have mest ud af AS, bør det planlægges så at man rammer kroppen så mange gange som muligt i den periode, hvor AS indtages.

2) se 1).

3) Det er individuelt. Der er så mange faktorer der spiller ind. Genetik, arbejdsevne, nuværende form, job, søvn, familie osv. Men for at sige det kort, så ville en clean atlet godt kunne træne ligesom en der er på krudt i kort tid. Det er bare ikke optimalt at fortsætte sådan, men igen det er individuelt hvad folk kan holde til.

Link to comment
Share on other sites

jeg har rimelig styr på hvad jeg laver må jeg sige, jeg har kørt dnp nogle gange før men nu har jeg en størrelse hvor at jeg let smider fedt uden fatburners, så den bliver der ikke brug for mere.

men 2-3 kure med deca og test kan ikke sammenlignes med en kur baserret over R-na, deca og test gir en større muskler,som forsvinder langsomt igen, hvor at hgh,igf-1 giver flere fibre altså permanente gains, desuden styrker det ens sener så man ikke springer ens bicips som er et meget alm problem for stærkmænd.

NORAH

du har helt sikkert ret i at det typisk foregår sådan, derfor prøver jeg at tilråde folk at bruge mindre doser og mere brugbare hormoner korekt pct så de ikke skal begynde påny for hver gang og så satse mere på kost og træning frem for de store doser.

jeg ser det som et kæmpe problem at dem som sælger det gerne er dem som sammen sætter folks kure, de vil typisk gerne tjæne kassen og er ret ligeglade med hvad der sker med folk.

Igor>

Kan sagtens følge din tankegang... men når det så er sagt så er selv små doser HGH (15 enheder som 4) også give en mulighed for pludselig at debutere med en ekstrem hidsig kræftform som ellers ikke ville have udviklet sig i den retning... selv terapeutiske doser har vist sig eks. i forhold til tarmkræft at have en betydning... og de noter jeg har lavet mig bag øret inkludere ikke kun denne type medicin ej heller denne type cancer når det kommer til hurtig sygdomsudvikling! Dertil kommer der et væld af andre sygdomsgrupper som kan være ligeså hvis ikke mere overvældende...

Dine "kontrolleret" doser giver dig måske en nu og her sikkerhed... måske er du også heldig at det ALDRIG får en betydning for dig at du har taget de ting du gør... men omvendt så kan du også let være en af dem som falder meget tidligt og om 15 år ligger i en hospitalsseng med en smertepumpe indopereret i ryggen og din tarm ført ud i pose i siden af maven og skal sige farvel til din familie!

Jeg forstår dig da på slet INGEN måde i forhold til at du har kone og børn?

Normalt så "vokser" man da ud af det, gør en masse dumt i sine unge år, snyder sig til nogle tin-pokaler, har nogle rødmosset år på straden med venner hvorefter man begynder at drosle ud af det når man stifter familie og bliver klogere på livet og hvad det har bringe én med job, familie og ikke mindst kærligheden fra ens børn.... men du synes at tage den bagvendt?

Jeg har meget svært ved at forstå din prioritering og jeg håber ved gud aldrig dine børn som familie må lide under det :unhappy:

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

Igor>

Kan sagtens følge din tankegang... men når det så er sagt så er selv små doser HGH (15 enheder som 4) også give en mulighed for pludselig at debutere med en ekstrem hidsig kræftform som ellers ikke ville have udviklet sig i den retning... selv terapeutiske doser har vist sig eks. i forhold til tarmkræft at have en betydning... og de noter jeg har lavet mig bag øret inkludere ikke kun denne type medicin ej heller denne type cancer når det kommer til hurtig sygdomsudvikling! Dertil kommer der et væld af andre sygdomsgrupper som kan være ligeså vist ikke mere overvældende...

Dine "kontrolleret" doser giver dig måske en nu og her sikkerhed... måske er du også heldig at det ALDRIG får en betydning for dig at du har taget de ting du gør... men omvendt så kan du også let være en af dem som falder meget tidligt og om 15 år ligger i en hospitalsseng med en smertepumpe indopereret i ryggen og din tarm ført ud i pose i siden af maven og skal sige farvel til din familie!

Jeg forstår dig da på slet INGEN måde i forhold til at du har kone og børn?

Normalt så "vokser" man da ud af det, gør en masse dumt i sine unge år, snyder sig til nogle tin-pokaler, har nogle rødmosset år på straden med venner hvorefter man begynder at drosle ud af det når man stifter familie og bliver klogere på livet og hvad det har bringe én med job, familie og ikke mindst kærligheden fra ens børn.... men du synes at tage den bagvendt?

Jeg har meget svært ved at forstå din prioritering og jeg håber ved gud aldrig dine børn som familie må lide under det :unhappy:

jeg vil ikke tilråde folk samme doser som at jeg tar, jeg har gjort mit valg her i livet, og det håber jeg ikke at folk tar som en opfordring, i så fald så hold jer fra de doser.

jeg kender godt de øgede rici der er ved de høje doser hgh igf-1, de kan nemt opstå, men jeg håber nu på at jeg ikke fejler noget.

jeg har tænkt meget over det jeg laver, og jeg har besluttet mig for at det er det som at jeg vil med livet.

jeg har valgt at ikke få børn, og har fundet en dejlig kone som heller ikke vil have børn

Link to comment
Share on other sites

jeg har rimelig styr på hvad jeg laver må jeg sige, jeg har kørt dnp nogle gange før men nu har jeg en størrelse hvor at jeg let smider fedt uden fatburners, så den bliver der ikke brug for mere.

men 2-3 kure med deca og test kan ikke sammenlignes med en kur baserret over R-na, deca og test gir en større muskler,som forsvinder langsomt igen, hvor at hgh,igf-1 giver flere fibre altså permanente gains, desuden styrker det ens sener så man ikke springer ens bicips som er et meget alm problem for stærkmænd.

Så testosteron skulle ifølge dig øge størrelsen af det kontraktile apparat i hver enkelt fiber (også kaldet hypertrofi), og omvendt stimulerer igf-1 og hgh til dannelsen af nye muskelceller - altså hyperplasia ?

Kunne da være interessant at se hvad du baserer dette på. Desuden har jeg stadig ikke HELT forstået hvad du mener når du skriver R-na :blink: ?

Undskyld mig, men sammenhængen mellem din påståede ekspertise inden for rådgivning af disse stoffer, og din viden om pågældendes virkning (ud over "put i krop og se hvad der sker") synes altså at være ikke eksisterende.

Link to comment
Share on other sites

Igor, jeg i princippet enig i at de folk der tager krudt også burde kunne finde ud af at stå ved det og jeg er også enig i at mange af dem der vælger at springe på vognen gør det på en meget dum måde...

Jeg vil dog gerne bede dig om at tænke over hvad du skrev om ADD. Det er ikke ADD's skyld at du skulle pisse i en kop, men dit motionscenter eller den klub du træner i. ADD er bare et organ på samme måde som politiet er det. At ADD's kommunikationstrategi i forhold til motionsmiljøet har været uheldig er en anden historie, som der er flere forklaringer på.

Dog bærer din retorik præg af at du er meget sikker på en masse ting og for flere af dem kan jeg bare sige at du simpelthen ikke ved hvad du taler om. Elvirus er inde på noget af det ovenover, men der er flere ting. Jeg ved ikke om du selv tror at du virkeligt har så godt styr på de ting du skriver om, eller om du gerne vil give indtryk af det, men under alle omstændigheder synes jeg at du skal tænke lidt over det. Mange af de ting i roder med er virkeligt gråzone viden, i et omfang så selve mange af de hårdeste fagfolk er tvunget til at udtale sig meget, meget moderat. Så finder jeg det interessant at du, som med al respekt, ikke når dem til sokkeholderne vidensmæssigt, kan udtale dig så sikkert....

Desudne tilslutter jeg mig med stor interesse spørgsmålet om hvad det her RNA stads er for noget...

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share