Clean/drugs?


Eduardo
 Share

Recommended Posts

Du skal rette dig efter hvad jeg ønsker, fordi jeg spørger og forventer et ærligt svar.

Du skriver, at du ikke har i sinde at blotte folks brug af doping. Fair nok, men hvorfor så starte med at smide brødkrummerne ved at skrive:

Kunne sagtens udpege flere herinde, som jeg ved med sikkerhed ikke har ryggen fri. Se, det uanstængdigt.

Og alligevel vil du ikke følge det til dørs. Næ, du. Dét er uanstændigt. Først at anklage folk for ikke at have ryggen fri, men ikke modet til at stå ved sine anklager. Den første der burde feje for egen dør er dig. For enten vil du noget med dine indlæg, eller også vil du ikke.

Du valgte dør nummer 3. Helt som forventet. :smile:

Det din mening hehe. Den skal du skam have lov og have, intet ondt i det. Men det ville for mig selv være moralsk forkert og udgive navne på roids brugere, da det kan have konsekvenser for den/de gængse brugere. De må selv stille sig frem, det ikke mit ansvar. Jeg ytre bare min mening om jeg synes der ligger noget moralsk forkert i og prøve og puste ilden ud, mens man så smider brænde på når andre kigger den anden vej.

Iøvrigt, såfrem en skuille smide et navn på boardet og personen så benægter, hvor vidt er vi så nået i den her nok så famøse snik snak? NO WHERE :tongue:

Vi kan jo kun håbe folk selv med tiden kommer frem med kortene....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 198
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

kongkent dine agumenter er totalt langt ude i skoven, jeg eller kenneth har på intet tidspunkt truet med at sladre om nogen som helst, så ville man da være en spasser af en anden verden.

jeg opfordrer dog folk til at stå frem, da jeg kender dem, og vi handler samme sted gerne.

og så er der en som antyder at jeg sælger drugs, det er sku for langt ude, det gør jeg ikke. og har aldrig gjort det.

det indlæg burde slettes i en fart, det er totalt langt ude

Link to comment
Share on other sites

BTW

jeg tilråder ting som virker, jeg gider ikke lave den slags kursammensætninger som incocnito laver på BH, de holder ikke i længden, derfor laver jeg bla osse kur opsætninger for folk, jeg har medlidenhed med folk som tar en masse hormoner og udsætter deres kroppe for den enorme belastning og så ikke får noget videre ud af det.

Link to comment
Share on other sites

Hvornår har Igor ik opført sig anstændigt? Manden bliver sablet ned, men forsætter og skrive i en høflig tone. Er man nu uanstændig, fordi man er på roids? Meget muligt at MOL er helligt, men så helligt er det nu heller ikke. Kunne sagtens udpege flere herinde, som jeg ved med sikkerhed ikke har ryggen fri. Se, det uanstængdigt. Og deltgae i en debat og sable en person ned, uden selv og have ryggen fri ...

Selvom jeg er en klassisk anti-AS MOL-bruger så vil jeg sgu også lige anerkende at Igor trods alt har bevaret en god tone igennem debatten. Selvom jeg helt sikkert ikke er enig med Igor omkring en hel del, så er det forfriskende at have en AS-bruger i debatten uden at der går totalt Amagerknægt i den.... Jeg er sikkert ikke den eneste der har siddet og læst indlæg på BH imens jeg har tænkt for mig selv at debat med AS-brugere er som at snakke med et utilpasset, hidsigt barn.(og JA .. beklager for generaliseringen som jo selvfølgelig ikke holder for alle).

Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt, hvis du er interesseret i at stille op i stærkmand, burde du nok overveje at begynde at træne som en styrkeatlet, i stedet for som en BB'er...

jeg syntes nu ikke at farmers walk, athelas stones, loglift, tire flip, dødsløft, og 1 max er noget som at man ser tit i BB.

oplever du tit det der hvor at du træner?

Link to comment
Share on other sites

EDIT: Citat slettet.

Og hvorfor gør de så ikke det?

Igor kan du ikke se at det runger meget hult, når du skriver sådan i en tråd, hvor du mere eller mindre har bevist at du ikke har styr på dine sager og du så samtidig kritiserer en uddannet molekylærbiolog?

Edited by T
Link to comment
Share on other sites

Er det ikke tæt på at være én og samme person :wink:

Ang. vejledning... så kommer det da helt an på vejlederens basal viden?? Og selv med denne er der jo på ingen måde en garanti at stille... eks. har jeg da aldrig hørt om en vejelder der tager blodprøver for eks. at tjekke lever status, tager ens blodtryk løbende, tjekke blodsukker med henblik på udvikling af sukkersyge osv....

For mig at se kan det stort set være et fedt .... vejledning eller ej... det er og bliver et lotteri! Nogle kan tolerere ekstreme doser uden bivirkningern mens andre knækker nakken på noget nær terapeutiske doser af AAS og HGH... det er tæt på at blive kvaksalveri af værste slags :mad:

det er tit at der dukker 14årige drenge op på bodyhouse som har købt en masse test af en lokal dealer, så skriver de typisk jeg har købt 50 test e og dem vil jeg gerne tage over de næste 5-6 uger hvor mange oxy skal jeg købe til min test kur, jeg vejer 65kg og er 190cm høj og har trænet i snart 2 uger.

dem fraråder jeg altid at tage hormoner og træne rigtigt og æde rigtigt.

det er så tit at folk vil tage sindsyge overdoser pga deres dealere gerne vil sælge stort og tjæne penge, derfor er det godt at der er en som ikke har penge eller noget andet i klemme til at tilråde folk.

jeg hørrer osse alt for tit om folk på under 90kg som har kørt 5-10kure og stadig ikke her opnået det som at de ønskede sig at den første kur, hvis at man bare vil opnå det som at de fleste hormon misbrugere vil opnå så kan det gøres med en enkelt kur, så hvorfor ikke tilråde folk til at tage det så de får de gains som at de vil have frem for at de tar kure igennem resten af livet uden at nogensinde opnå hvad de vil?

jeg tror afligevel ikke at man kan holde de fleste fra at gøre hvad de vil, de fortier det bare over for dem som bedømmer dem.

Link to comment
Share on other sites

Og hvorfor gør de så ikke det?

Igor kan du ikke se at det runger meget hult, når du skriver sådan i en tråd, hvor du mere eller mindre har bevist at du ikke har styr på dine sager og du så samtidig kritiserer en uddannet molekylærbiolog?

har du læst hans kur sammensætninger?

det er den sikre vej til at hoppe op og ned i vægt

og hvad mener du med at jeg ikke har styr på mine sager, jeg har vist ikke sammensat nogen kure i mange år som ikke gav rigtigt gode og blivene gains.

jeg er dog ikke kemiker hvis at det er det som at du mener, men jeg er heller ikke sports læge eller uddannet diatist og det har jeg heller aldrig påstået

Edited by -igor-
Link to comment
Share on other sites

kongkent dine agumenter er totalt langt ude i skoven, jeg eller kenneth har på intet tidspunkt truet med at sladre om nogen som helst, så ville man da være en spasser af en anden verden.

jeg opfordrer dog folk til at stå frem, da jeg kender dem, og vi handler samme sted gerne.

Det er fint nok hvis du mener du har opfordret folk til at stå frem. Men så længe du og Kenneth blot insinuerer ting, uden at bakke det op med fakta, kan jeg ikke tage det som andet end løse rygter uden fundament; det vi i daglig tale kalder løgne.

Det er egentlig også fint nok. Det er bare rart nok lige at få tingene sat på plads, så man ikke går og tror du udelukkende øser ud af sandhedens ukrænkelige bæger.

Som Mayol vil jeg dog også gerne have lov til at pointere, at jeg respekterer den tone du holder her i tråden, også selvom vi går dig på klingen. Men jeg giver ikke meget for, at du kommer med en påstand om at halvdelen af MOL skulle være dopet, og at nogle af disse både har spurgt dig til råds på BH og derefter fører det hellige banner her på MOL. Påstanden er sådan set fin nok. Filmen knækker bare for mig, når du så nægter at føre den til dørs når du bliver udfordret til at bakke den op.

I så fald kunne jeg jo bare sige: Jeg ved hvem der skød JFK. Hvis ingen udfordrede mig på det, så kunne vi alle hurtigt krone os selv som orakler. :wink:

Link to comment
Share on other sites

BTW

jeg tilråder ting som virker, jeg gider ikke lave den slags kursammensætninger som incocnito laver på BH, de holder ikke i længden, derfor laver jeg bla osse kur opsætninger for folk, jeg har medlidenhed med folk som tar en masse hormoner og udsætter deres kroppe for den enorme belastning og så ikke får noget videre ud af det.

Edit. post rettet mens jeg skrev min

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

iøvrigt så findes der ikke rigtige "blivende" gains....

Muskelmassen vedligeholdes i en ligevægt af ens kost og træning og øvrige vaner... Den ligevægt kan forskydes når man tager krudt, men når krudtet er ude af systemet, skal der findes en ny ligevægt, igen betinget af kost og træning... Dette ændrer krudt ikke på. Kroppen vil altid justere sig ind til lige præcis den muskelmasse der er brug for. Det er muligt at der findes en form for muscle memory, så man med tiden holder bedre på musklerne, men det sætter kun farten ned.... Man vil altid falde tilbage

Der er forskelle på hvor stor væskeretention krudt giver og nogle ting kan øge bindevævsmængden som forsvinder langsommere på grund af en langsommere proteinomsætning i bindevæv end i muskelvæv, men der findes altså stadig ikke "blivende" gains.... Det er simpelthen en myte i krudtmiljøet at den slags findes...

Link to comment
Share on other sites

Sjov tråd om ASS der selvfølgelig ligesom alle andre er løbet heeelt af sporet.

- Igor:

Kredit for at have holdt en hæderlig tone tråden ud. Du roder dig ud i noget på et tidspunkt i biologiens verden, hvor du selv når at opdage at du er på dybt vand over for en molekylærbiolog, og redder den næsten hæderligt i land. Der hvor det går galt er når du påstår at halvdelen af MOL er krudtet af eller har været? Helt galt postulat - der er givetvis en procentdel der har været/eller er misbruger, men det er kun spekulationer og gisninger. Også selv om du har fået en del PM's fra brugere herinde... Så er der jo stadig et stykke vej til 50% ikk? Kom nu bare clean med den udtalelse - den var forkert!

Hvad jeg ikke forstår er hvad du egentligt laver på MOL? Provokerer? Pisser folk af? Eller tester grænser? Jeg er herinde for at søge nyttige informationer, vedr. CLEAN træning, udstyr, instruktører og lignende emner som MOL har som formål at hjælpe folk til at finde rundt i. BH har et andet formål - derfor har jeg IKKE profil der, og hvis jeg havde så valgte jeg nok ikke at skrive om clean træning derinde, for så ville jeg nok være lige så meget malplaceret som du er på dette board.

- Elvirus og Incognito:

Det er så VIGTIGT at i gennembomber alle fysiologiske, biologiske, kemiske, etc fejlpostulater herinde! I mit center er der MANGE unge der har nogle helt forkerte rollemodeller! Jeg bruger ofte jeres indlæg til at rette deres opfattelse af verden! Bliv ved med det!

- Kongkent:

Jeg er næsten altid enig med dig. Men jeg kender også en person på boardet der har sagt at han var clean uden at være det. Hvad så nu? Kan jeg også kun vælge mellem de tre døre? Dit indlæg bunder selvfølgelig i den sædvanlige frustration over de mange indlæg der klinger hult her på boardet - kender fornemmelsen - men ro på. At påstå man kender een gør jo ikke en til notorisk ammestue-røver-historie-fortæller. At påstå halvdelen af boardet er misbruger er selvfølgelig en anden sag....

- Trådstarter:

Håber du egentligt har fået svar. Der har været enkelte rigtige gode svar på dit oprindelige topic - selv om det hele nu er mudret til i det sædvanlige MOL-drama. Kun på MOL sådan en tråd kan bliver til over 10 sider.. Og ja - nu har jeg selv bidraget..

Link to comment
Share on other sites

Hvad jeg ikke forstår er hvad du egentligt laver på MOL? Provokerer? Pisser folk af? Eller tester grænser? Jeg er herinde for at søge nyttige informationer, vedr. CLEAN træning, udstyr, instruktører og lignende emner som MOL har som formål at hjælpe folk til at finde rundt i. BH har et andet formål - derfor har jeg IKKE profil der, og hvis jeg havde så valgte jeg nok ikke at skrive om clean træning derinde, for så ville jeg nok være lige så meget malplaceret som du er på dette board.

Hvorfor skulle Igor ikke kunne bidrage til MOL eller få et udbytte her, bare fordi han er på krudt :blink: ? Det er muligt jeg tager fejl, men mener MOL er det site hvor forskellige vinkler på træning bliver bedst belyst og der foregår da en del spas i off topic... Jeg håber da for ham at han dropper krudtet, hellere før end for sent, men tilstedeværelsen på boardet er da naturlig. Det gælder for alle som savner inspiration, syntes det er sjovt at udveklse synspunkter osv.

i øvrigt fin opsummering af tråden :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

jeg syntes nu ikke at farmers walk, athelas stones, loglift, tire flip, dødsløft, og 1 max er noget som at man ser tit i BB.

oplever du tit det der hvor at du træner?

det var nu også mere det med splittræning jeg refererede til... Vægttræning for styrke bør altid være baseret på bevægekæder og rotere primært omkring ben, bug og bagkæde. Desuden hører dynamisk træning også hjemme og det ser man nu sjældent nogle af de danske stærkmænd lave...

for the record er det jo også være at bemærke at de fleste af de rigtigt gode stærkmænd har baggrund i styrkesport og ikke BB. Krudt eller ej, så får man en bedre styrketræningsmæssigt baggrund til stærkmand i styrkeløft, atletik eller vægtløftning end hvad man kan hente i BB-miljøet...

Link to comment
Share on other sites

det var nu også mere det med splittræning jeg refererede til... Vægttræning for styrke bør altid være baseret på bevægekæder og rotere primært omkring ben, bug og bagkæde. Desuden hører dynamisk træning også hjemme og det ser man nu sjældent nogle af de danske stærkmænd lave...

for the record er det jo også være at bemærke at de fleste af de rigtigt gode stærkmænd har baggrund i styrkesport og ikke BB. Krudt eller ej, så får man en bedre styrketræningsmæssigt baggrund til stærkmand i styrkeløft, atletik eller vægtløftning end hvad man kan hente i BB-miljøet...

jeg startede med at træne BB engang da jeg syntes at jeg gerne ville ligne en selv, men med tiden så opdagede jeg at jeg kunne løfte tungere end de andre hvor at jeg trænede, så gik der lidt sport i at løfte mere, min træning er formet efter hvad der gir bedst styrke fremgang for mig her for tiden, og det får jeg med 4 split, det kan godt være at jeg ville træne anderledes clean, men jeg vælger det som passer bedst til mig, jeh har ikke ret meget træning i alm styrkeløft, jeg har kun gennemgået teknikkerne nogle uger sammen med en gammel mand fra slagelse, men ja teknikken fra styrkeløft er et godt sted at starte.

omkring blivene gains

så skal en kur for mig være krudt, kost, træning, hvil, og så skal det efterhånden tilpasses efter ens gains og bf%,og en passene progration, det giver blivene gains, når jeg skriver blivene gains så mener jeg bestemt ikke at man tar 20kg på og derefter holder op med og træne og forventer at have musklerne resten af livet.

coachmichael

jeg har en del bekendte herinde som jeg snakker godt med, og så syntes jeg at det kun kan være en foredel at have så mange forskellige mennesker at snakke med om træning osv, man kan altid lare noget nyt, og jeg håber på at lære meget og osse at kunne give meget af den slags.

og endnu engang til KONGKENT

jeg vil ikke hænge folk ud på nogen måde det må du da kunne forstå, det er personer som at jeg kender personligt og folk som jeg mailer med, de fleste af dem har god grund til at ikke stå frem da det vil skade deres karrierre og de vil miste deres sponsorre, jeg skrev i tråden til dem at de ikke burde pege fingre selv når de selv er on, så hellere bare lade som ingen ting.

Link to comment
Share on other sites

og endnu engang til KONGKENT

jeg vil ikke hænge folk ud på nogen måde det må du da kunne forstå, det er personer som at jeg kender personligt og folk som jeg mailer med, de fleste af dem har god grund til at ikke stå frem da det vil skade deres karrierre og de vil miste deres sponsorre, jeg skrev i tråden til dem at de ikke burde pege fingre selv når de selv er on, så hellere bare lade som ingen ting.

Så var det nok bare det du skulle have gjort fra starten. :wink:

For åbner man først døren på klem, så vil folk stille spørgsmål.

Jeg ved i øvrigt hvem der stjal Lindbergh-babyen. Og hvad der skete i Roswell '47. Kan bl.a. drille lidt ved at sige, at begge hændelser involverer omkring 50% af brugerne på MOL.

Edited by KongKent
Link to comment
Share on other sites

Så var det nok bare det du skulle have gjort fra starten. :wink:

For åbner man først døren på klem, så vil folk stille spørgsmål.

Jeg ved i øvrigt hvem der stjal Lindbergh-babyen. Og hvad der skete i Roswell '47. Kan bl.a. drille lidt ved at sige, at begge hændelser involverer omkring 50% af brugerne på MOL.

nu var det til mine venner at jeg skrev og opfordrede, og bestemt ikke til dig efter som at jeg slet ikke kender noget til dig.

hvordan kan du tage det personligt?

Link to comment
Share on other sites

nu var det til mine venner at jeg skrev og opfordrede, og bestemt ikke til dig efter som at jeg slet ikke kender noget til dig.

hvordan kan du tage det personligt?

Jeg tager det skam heller ikke personligt. :smile:

Det kunne bare være rart med 100% ærlighed og oprigtighed i de her evigt tilbagevendende tråde omkring doping. Der bliver altid antydet, at nogle på MOL har bidt af den forbudne frugt, men ingen vil bakke deres påstande op med fakta. Det er bare ved at være trættende at høre på, og jeg tog chancen og forsøgte at se og høre om du var den der turde åbne Pandoras æske. Helt som forventet, er der dog ingen der er villige til at bakke det op, da emnet åbenbart stadig er for kildent til at blive taget i fuld offentlighed. Jeg forstår godt hvorfor det er sådan. Jeg anerkender det bare ikke. Jeg synes det er sølle, at man ikke kan/vil være fuldstændig ærlig.

Men lad os blot lade sagen falde her. Jeg har som sagt intet personligt investeret i det her. Gjorde det udelukkende for at holde folk en smule op på hvad de påstår.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tager det skam heller ikke personligt. :smile:

Det kunne bare være rart med 100% ærlighed og oprigtighed i de her evigt tilbagevendende tråde omkring doping. Der bliver altid antydet, at nogle på MOL har bidt af den forbudne frugt, men ingen vil bakke deres påstande op med fakta. Det er bare ved at være trættende at høre på, og jeg tog chancen og forsøgte at se og høre om du var den der turde åbne Pandoras æske. Helt som forventet, er der dog ingen der er villige til at bakke det op, da emnet åbenbart stadig er for kildent til at blive taget i fuld offentlighed. Jeg forstår godt hvorfor det er sådan. Jeg anerkender det bare ikke. Jeg synes det er sølle, at man ikke kan/vil være fuldstændig ærlig.

Men lad os blot lade sagen falde her. Jeg har som sagt intet personligt investeret i det her. Gjorde det udelukkende for at holde folk en smule op på hvad de påstår.

problemet ved at stå frem med det er at det er ens venner og bekendte mange af dem, og man vil selvfølgelig ikke være led over for dem, men man syntes nu heller ikke at de gantagne gange skal være lede imod andre pga noget som at de selv gør.

Link to comment
Share on other sites

Man kan sikkert også få fif til krudtet træning på MOL

Jo der er andre spilleregler på krudt, men de grundlæggende principper er de samme :smile:

Lige strækmænd er der nu ikke vildt mange af. Mikkel Leicht (det kage uhyre) holder sig vist til bb.dk nu :smile:

Strækmand? Det lyder da ikke så meget som et kage uhyre... Tænker mere på mr fantastic.

post-143-1203439709_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share