Clean/drugs?


Eduardo
 Share

Recommended Posts

Hey

Kom til at tænke på følgende:

Vi hører tit, at vi som ikke er på krudt osv. bør sørge for at få ramme hele kroppen flere gange i ugen, og det lyder jo i og for sig fornuftigt nok - kører os selv helst efter det princip. Men men men, så kom jeg til at tænke...

1) Burde en Athlet på krudt ikke ramme hele kroppen flere gange om ugen, da han som følge af steroiderne restituerer hurtigere end os "dødelige" :o))? Hans krop kan bedre holde til det.

2) På den anden side, så behøver man som athlet på drugs måske ikke ramme hver muskel mere ed én gang om ugen da man nemmere opnår masse på drugs...ved da også selv, at dem jeg kender, som er på juice, faktisk alle træner programmer hvor de kun rammer kroppen én gang om ugen, som eks. de typiske programmer fra muscle & fitness osv.

Hvad siger i til det?

3) Så er jeg jo næsten nødt til at følge op med en person som er clean - som clean bør man ramme kroppen flere gange om ugen, da det er for de fleste er det mest effektive, netop fordi de ikke er på krudt, men det passer jo så ikke helt hvis man sammenligner med mit udsagn nr. 1?

Burde man som drug-free så måske ikke kun ramme musklen netop kun 1 gang om ugen, da man jo ikke restituere så hurtigt som en på juice?

Hvad siger i til det hele? Min viden omkring steroider er begrænset, så måske er der nogle ting jeg ikke ved som kan forklare det hele, i så fald håber jeg i smider dem på bordet :o))

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 198
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jo størrere man bliver, jo mere stimuli behøves der for at stimulere vækst. 50 sæt til ryg giver mere stimulering end 15 sæt til ryg.

Det er vist lidt for firkantet stillet op.

Din problemstilling er vel ikke kun begrænset til en clean/krudtet sammenligning, men generelt for alle uanset. Netop manglen på eksakt viden om emnet er vel grunden til at alle ikke træner efter det samme perfekte program. Nogen tror på det ene, nogen på det andet, for nogen virker det ene, for nogen det andet. Jeg ved ikke meget om den forøgede restitution på krudt, men umiddelbart vil jeg mene at en dopet person ville skulle træne efter samme princip som den ikke-dopede, dog ville vedkommende kunne klare større volumen, intensitet og frekvens. Når de fleste på krudt træner oldschool FLEX/Ironman split hænger det nok mere sammen med mangel på viden end effektivitet.

Link to comment
Share on other sites

Er man på krudt afhænger man vel i endnu højere grad af korrekt kost (og massere af det) og nok restitution for at få de resultater man sikkert tager krudtet for = at vokse (her snakker vi masse og ikke dæller eller væske (steroider binder væske)).

Det er muligt at krudt-tønderne vokser med et hit per muskelgruppe om ugen, men havde de fulgt et ordentligt program havde slutresultatet nok også været derefter.

Det er generel holdning at man ikke behøves gøre det store arbejde når man er på krudt, hvilke også afspejler sig tydeligt når man kigger på en stor del af dem der tager lortet.

Resultatet er sq tit sørgeligt når man tænker på hvad der er de propper sig med.

Link to comment
Share on other sites

muskeltilvækst kræver jo et stimuli til proteinsyntese i muskulaturen og at de anabolske processer owner de katabolske + det løse (bare for at være dækket ind :tongue: ).

På krudt forskydes balancen, så det ville være mærkeligt hvis det var de samme principper som man byggede programmer efter. Eftersom AAS osv. opretholder den anabolske process i længere tid og forøger restitutionen, kan krudt-uglerne bedre tillade sig at træne de enkelte muskler i bund og mindske frekvensen.

Hvad der er optimalt er så en helt anden sag...

Søren W: Hvilke profesioneller coaches anbefaler steroider?

Link to comment
Share on other sites

Lidt offtopic.. men denne artikel - der i øvrigt at ganske interessant generelt - viser, at det ikke kræver nogen vild indsats, at vokse på AAS.. i hvert fald ikke som relativt utrænet. Testpersonen, der tog Deca, tog 6 kg. muskler på uden at styrketræne overhovedet.

Men fatter godt nok stadig ikke, at nogen vil udsætte sig for den slags crap :nonono:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

muskeltilvækst kræver jo et stimuli til proteinsyntese i muskulaturen og at de anabolske processer owner de katabolske + det løse (bare for at være dækket ind :tongue: ).

På krudt forskydes balancen, så det ville være mærkeligt hvis det var de samme principper som man byggede programmer efter. Eftersom AAS osv. opretholder den anabolske process i længere tid og forøger restitutionen, kan krudt-uglerne bedre tillade sig at træne de enkelte muskler i bund og mindske frekvensen.

Hvad der er optimalt er så en helt anden sag...

Søren W: Hvilke profesioneller coaches anbefaler steroider?

De kunne jo også vælge at planlægge træning og kost og træne igennem og ØGE frekvensen. Det kan de jo netop tillade sig pga. AS. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Lidt offtopic.. men denne artikel - der i øvrigt at ganske interessant generelt - viser, at det ikke kræver nogen vild indsats, at vokse på AAS.. i hvert fald ikke som relativt utrænet. Testpersonen, der tog Deca, tog 6 kg. muskler på uden at styrketræne overhovedet.

Men fatter godt nok stadig ikke, at nogen vil udsætte sig for den slags crap :nonono:

6kg muskler? Det er der mange der ville gøre tossede ting for at opnå

Så en fyr oppe i et center hvor jeg træner forleden.

Skuldre op om ørerne. Store delts, arme, bryst lats. Set fra siden af var han ca 5cm dyb. Storke ben, MASSIV pec tear på den ene side.

Lignede det største fjols i verden :laugh:

Link to comment
Share on other sites

6kg muskler? Det er der mange der ville gøre tossede ting for at opnå

Så en fyr oppe i et center hvor jeg træner forleden.

Skuldre op om ørerne. Store delts, arme, bryst lats. Set fra siden af var han ca 5cm dyb. Storke ben, MASSIV pec tear på den ene side.

Lignede det største fjols i verden :laugh:

Nu skal du snakke pænt om AndersL Polle

Link to comment
Share on other sites

Det er jo der jeg startede min tråd??

Tager man AS ville det da helt sikkert være smartest at få noget for pengene og give den gas til træning. Det vil sige med intensitet og volumen. F.eks. et to split hvor du skifter mellem underkrop og ovekrop hver anden dage, hele ugen. Kroppen kan jo holde til det i det både ledbånd og muskler bliver stærkere og størrere, hvis man tager de klassiske steroider.

At de fleste så kun træner arme og bryst når de er på AS er en helt anden sag.

Link to comment
Share on other sites

Tager man AS ville det da helt sikkert være smartest at få noget for pengene og give den gas til træning. Det vil sige med intensitet og volumen. F.eks. et to split hvor du skifter mellem underkrop og ovekrop hver anden dage, hele ugen. Kroppen kan jo holde til det i det både ledbånd og muskler bliver stærkere og størrere, hvis man tager de klassiske steroider.

At de fleste så kun træner arme og bryst når de er på AS er en helt anden sag.

egentligt os det der var min teori - men, hvorfor er det så at man heride bliver samplet ned, hvis man forslår et program hvor man kun tæsker kroppen igennnem engang om ugen? når vi nu li er blervet enige om, at man som ASér har en bedre restitutionsevne?

Egentligt der jeg selv ikke helt kan finde hovede og hale i det hele....

Link to comment
Share on other sites

egentligt os det der var min teori - men, hvorfor er det så at man heride bliver samplet ned, hvis man forslår et program hvor man kun tæsker kroppen igennnem engang om ugen? når vi nu li er blervet enige om, at man som ASér har en bedre restitutionsevne?

Egentligt der jeg selv ikke helt kan finde hovede og hale i det hele....

Jeg er ikke sikker på at restitutionsevnen er bedre.

Link to comment
Share on other sites

jeg syntes at det er enormt sjovt at der er så mange skinhellige brugere herinde som altid skriver en masse fis om hormon misbrugere og at de får alle deres gains så nemt og de selv kæmper åååhh så hårdt selv, det er sjovt nok dem som er værst herinde til at altid skrive det, der er de samme personer som jeg gerne hjælper på BH med at sammensætte deres kure så de ikke blir snuppet af ADD :laugh:

hvorfor ikke bare stå ved sit misbrug, der er sku da ikke noget mere plat end folk som peger fingre efter andre og som burde pege på sig selv forean spejlet, tag jer dog sammen og stå frem og så deltag imod andre som er dopet frem for at bøje i støvet for ADD og fremstå clean så i kan nyde jeres rekordter.

deltag dog imod andre dopede istedet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share