Alt hvad der kan spises


Pumperh
 Share

Recommended Posts

hej

efter som jeg er utrolig dårlig til at finde på forskellige måltider som smager godt men også inderholde nok protein til at dække måltidet, skriver jeg her for at få nogen gode svar på ting man evt kan spise med henbrik på træning og bulk - cut

barer kom med alle de fødevarer i kender som i spiser og der er rigtigt gode at spise evt, nogen bestemte former for måltid i spiser, man kunne låne til sin egen kostplan

synes nemlig man hurtigt går kold i sin egen kostplan hvis man følger den i flere uger, alså man spiser jo næsten barer det samme da man ved hvad mængde protein det indeholder !, men hvis man barer spiser igennem af foskellige ting man synes der smager godt skal man sku nok blive dækket godt ind !

de fødevarer jeg kan komme op med er :

Kylling

Kalkun

Tun

Mælk

Æg

hvor at Kylling - Mælk fås hverdag, og Tun er en 1way out hvis jeg ikke har fået nok protein igennem dagen

der må da findes mange andre fødevarer som gavner os traine´s :)

Link to comment
Share on other sites

Et typisk middagsmåltid for mit vedkommende for tiden (mængderne er ret så estimerede :smile:):

250 g. ovnstegt kalkun eller laks

250 g. broccoli (tilberedt i mikroovn)

2 tomater

30 g. mandler

Det er nemt at lave og indeholder både en god mængde protein, "gode" kulhydrater og sundt fedt.. nåja, og så smager det godt :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ey kanon godt bud på et super måltid, well det vigtigste er jo barer indeholdet af fedt og så barer at det smager super godt og nemt at få ned !

når man sidder der med 100g pasta med 200g tun nede i, bliver man sådan lidt trist

folkens kom endelig med flere super måltider man nemt kan lave, selv om man virkelig intet forstand har på mad....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share