Kermit Posted February 15, 2014 Author Report Share Posted February 15, 2014 Der findes ellers en masse data om Stages wattmåleren rundt på nettet. Der er mange der taler ned om dem fordi de kun måler watt på den ene side, men mig bekendt dør de fleste krankbaserede wattmålere netop dette - Rotor er vidst undtagelsen sammen med Pioneer.Jeg ville selv være betænkelig med Stages, men det er mest af alt fordi det er et relativt uprøvet produkt. Den bedste indikation er at se om SKY skifter over til SRM igen i løbet af sæsonen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnJohnson Posted February 15, 2014 Report Share Posted February 15, 2014 Jeg er helt enig med at SRM er ved at nå ud på dybt vand. Som jeg ser det er de lidt i samme situation som Polar: Markedsledende og hovsa, var det lige Garmin der kom indenom? Jeg ved ikke med Stages. For jeg kan godt lide tanken om at der bliver målt på krankakslen og ikke i armen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted February 15, 2014 Author Report Share Posted February 15, 2014 Jeg er helt enig med at SRM er ved at nå ud på dybt vand. Som jeg ser det er de lidt i samme situation som Polar: Markedsledende og hovsa, var det lige Garmin der kom indenom? Jeg ved ikke med Stages. For jeg kan godt lide tanken om at der bliver målt på krankakslen og ikke i armen. Det skal dog ikke tage noget fra SRM som stadig er det alle stræber efter. Men som du er inde på med Polar, så skal de til at gøre noget hvis de vil beholde den position. Polars wattpedaler røg også hurtigt ud af tankerne igen, mens Garmin Vector, trods jeg ved ikke hvor mange års forsinkelse, er the shizzle.I øvrigt enig mht. Stages. Det virker underligt at måle wattene på den, for de fleste, svageste side. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted February 15, 2014 Author Report Share Posted February 15, 2014 En gang imellem ser jeg på hvad der er til salg på DBA.dk, og ret ofte finder man annoncer hvor prisen er HELT hen i vejret.Hvad siger i f.eks. til en 5 år gammel Cervelo Soloist Carbon med Dura Ace 7800 til 18.500,- - linkTil sammenligning sælges der her en Cervelo S2 fra 2013 til 15.500,-Men ok, samme sælger har i øvrigt også en 3 år gammel Pinarello Dogma 60.1 med DI2 til 37.000,-. Det er godt nok også en voldsom høj pris for en 3 år gammel cykel. En spritny cykel med UI2(Ultegra) koster 30.000,-. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnJohnson Posted February 15, 2014 Report Share Posted February 15, 2014 En gang imellem ser jeg på hvad der er til salg på DBA.dk, og ret ofte finder man annoncer hvor prisen er HELT hen i vejret.Hvad siger i f.eks. til en 5 år gammel Cervelo Soloist Carbon med Dura Ace 7800 til 18.500,- - linkTil sammenligning sælges der her en Cervelo S2 fra 2013 til 15.500,-Men ok, samme sælger har i øvrigt også en 3 år gammel Pinarello Dogma 60.1 med DI2 til 37.000,-. Det er godt nok også en voldsom høj pris for en 3 år gammel cykel. En spritny cykel med UI2(Ultegra) koster 30.000,-.LOL, affektionsværdi is a bitch! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted February 16, 2014 Author Report Share Posted February 16, 2014 Tanker om watt træningJeg gik i dag og tænkte lidt over alt det her med wattmålere. Jeg er selv stor fortaler for træning efter wattmålere, da jeg ser det som et genialt værktøj til at tracke ens form, og ikke mindst bruge aktivt i træningen for at træne i de rigtige zoner. Dog forventer jeg at se en stigning over de næste par år i antallet af wattmålere på de danske landeveje. I udgangspunktet et sundt tegn, men i sidste ende nok bare et spørgsmål om misforståelser indenfor cykelsporten.Wattmålere er kommet godt ned i pris. Da jeg begyndte at undersøge mulighederne for en wattmåler til min træning, var der en lille håndfuld mærker man kunne vælge imellem. Fælles for dem alle var at de var svinedyre, og SRM var kongen. Dengang kostede de op mod 25.000,- for en wattmåler! Det gjorde at det var meget få der havde wattmålere på deres cykler. For 3-4 år siden begyndte priserne pludselig at falde en anelse, og der kom mange alternativer. Det blev lige pludselig muligt at få fat på en wattmåler til sin træning. Fremragende.Nu er det dog virkelig blevet hypet, og wattmålerne er blevet endnu billigere. Det betyder at cykelbutikker som f.eks. Cycling Culture for et par dage siden havde en temaaften om træning med wattmålere. I øvrigt ført an af butikschefen som for 3 år siden arbejdede som projektkoordinator hos Kræftens Bekæmpelse, vejer 40 kg for meget, og som umiddelbart ikke har det store med cykelsporten at gøre. Jeg vil i hvert fald sige det sådan, at jeg tvivler på at han ville kunne fortælle mig noget som helst om watt træning, som jeg ikke vidste i forvejen. Nå, nok om min irritation over Cycling Culture, men til deres arrangement så det ud som om der var en del der var mødt op. De har lokaler i Lyngby, så lur mig om der ikke også er blevet langet et par Garmin Vector pedaler over disken, til et par motionister der aldrig kommer til at bruge dem til andet end at se hvor mange watt de har trådt når de er kommet hjem fra en træningstur.Og det er måske lidt her min harme kommer ind. Fair nok at du køber et par højprofil hjul til 20.000,- for lige meget hvor dårlig du er på en cykel, så vil du opleve at du vil køre stærkere. Gør du din cykel lettere, så vil du alt andet lige køre hurtigere op af bjerge. Men fordi du har købt en wattmåler, er det ikke ensbetydende med at du bliver bedre til noget som helst. Det er 12-13.000,- lige ud af vinduet hvis du ikke bruger det ordentligt. Hvis du ikke lige bruger nogle timer på at sætte dig ind i de forskellige træningszoner, hvordan du tester dig selv etc, så er det fuldstændig ubrugeligt, andet end når du skal blære dig over for dine andre kammerater om hvor mange watt du trådte i Klampenborgspurten.Det er nok fordi jeg føler at eksklusiviteten af min "klub" forsvinder lidt når det bliver allemandseje, og man skal nok bare lære at grine lidt af dem når de kommer og spørger "hvor mange watt trådte du i spurten for jeg trådte så og så mange?". Det må have været sådan det var da de første begyndte at bruge pulsmålere til træning, og trænede efter de zoner der nu engang var, og alle motionister pludselig også havde pulsmålere på cyklen, men i øvrigt bare tonsede derudaf(tankerne går her til fællestræningerne i HCM regi).Så, hvis du går og overvejer at købe en wattmåler, eller allerede har gjort det, så gør dig i det mindste den tjeneste at undersøg lidt om watt træning. Og hvis du bare vil have den som et sjovt redskab til at analysere træningen bagefter, så sæt den til salg på den blå NAVYSOLDIER 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted February 16, 2014 Report Share Posted February 16, 2014 Lol... Din harme skinner igennem. Og hvad hvis man bare vil se hvad man træder og vil sammenlignes med sidste gang. Cykelryttere har så travlt med at ophøje deres egen sport at de alt for tit mister fodfæstet. Lars mikkelsen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted February 16, 2014 Report Share Posted February 16, 2014 Motionister kan godt lide den slags. Du husker vel tiden fra HCM, hvor det aller aller ALLERførste der blev spurgt om, da vi kastede anker ved Surina var "Hvad var snittet"?Nu er der så en dimmer, som der kan konkurreres på individuelt. Den tykke som ikke kommer først op af bakkerne, kan måske alligevel have håneretten ved at have trådt flest watt og få lidt ekstra køregejst på den konto.Skulle motionister følge din logik, skulle de også alle køre på Canyon eller Focus men der bliver jo skudt masser af penge i rammer, som i bund og grund ikke giver mere brugsværdi. For mange er det bare sjovere at cykle på en Dogma end på en Canyon. Og nogen synes det er sjovere med en wattmåler. Motionister kører jo mestendels bare for sjov og på en måde, giver det jo alligevel lidt mening.Det skrevet, kan jeg sagtens følge at din "faglige stolthed" lider lidt DaDane 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted February 17, 2014 Author Report Share Posted February 17, 2014 Lol... Din harme skinner igennem. Og hvad hvis man bare vil se hvad man træder og vil sammenlignes med sidste gang. Cykelryttere har så travlt med at ophøje deres egen sport at de alt for tit mister fodfæstet.Det ved jeg nu ikke. Jeg synes nu stadig det virker noget hul i hovedet at bruge 10-12.000,- på noget man reelt ikke bruger. Vil du sammenligne dine ture, så kan du bruge din snitfart i stedet for. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elkjærmark Posted February 17, 2014 Report Share Posted February 17, 2014 Det ved jeg nu ikke. Jeg synes nu stadig det virker noget hul i hovedet at bruge 10-12.000,- på noget man reelt ikke bruger. Vil du sammenligne dine ture, så kan du bruge din snitfart i stedet for.I mine øjne er det ikke anderledes end at gå all in og købe en ægte weight weenie racer, mens du samtidigt selv render rundt med 15-20 kg ekstra på dunken. Det handler ikke altid kun om fart, træningseffekt og optimering, næ nej, lir spiller mindst en ligeså stor rolle.Har man midlerne til at købe legetøj à la wattmålere, så gør det. Om ikke andet, så for at få respekt i motionsklubben Når det så er sagt, så kan jeg sagtens følge dig. Der er bare ikke meget at stille op, og det vil aldrig ændre sig. Lir er og bliver lir! Personligt vil jeg da også til hver en tid hoppe med på lire-bølgen, selvom jeg dog mener, at min brug af wattmåler til fulde retfærdiggør dens tilstedeværelse på mine cykler. Lars mikkelsen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted February 18, 2014 Author Report Share Posted February 18, 2014 En lille opdatering på det hele. Jeg var faktisk ude og køre med OCC i søndags, og det var en ganske fin tur. Der var ok med skud i benene, og hovedet tog det pænt. Da jeg kom hjem kunne jeg godt mærke at jeg var lidt rundt på gulvet, men det gik over efter et par minutter.Jeg er derfor også tilbage på arbejde nu, om end jeg bliver umådelig træt i løbet af dagen. Det er der nok heller ikke det store at sige til når man skal have hjernen i omdrejninger igen efter en uge med inaktivitet. Jeg håber dog det hele går, og jeg har, 7-9-13, ikke fået hovedpine af det.Rent træningsmæssigt bliver det en stille uge i denne uge, hvilket hele tiden har været planen. Så på det punkt passer det rigtig fint. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted February 18, 2014 Report Share Posted February 18, 2014 Lyder godt, men pas nu på hovedet. Har du overvejet bare at beholde cykelhjelmen på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted February 20, 2014 Author Report Share Posted February 20, 2014 Lyder godt, men pas nu på hovedet. Har du overvejet bare at beholde cykelhjelmen på? Jeg forsøger at passe på hovedet på alle leder og kanter. Således sørger jeg for at få taget nogle pauser når jeg er på arbejde og kan mærke at hovedet brokker sig lidt. TV bliver holdt på et minimum derhjemme. Og ja, jeg har overvejet sådan en hjelm ala Peter Chech eller hvad han hedder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted February 20, 2014 Author Report Share Posted February 20, 2014 Jeg fik i øvrigt en bekræftelse fra Power2Max i går om at pengene er gået ind på deres konto, og at wattmåleren vil blive sendt afsted i løbet af næste uge. Bliver ganske spændende at se om det holder. Under alle omstændigheder vil jeg bare gerne have den i hus inden vi drøner til Frankrig d. 14/3.Jeg har i samme moment bestilt et par nye gearkabler til Orcaen samt en tang til KMC's missing link. Før har det altid været nemt at samle og skille de led ad, men den seneste generation er ikke lige så nem, så for mig kræver det en tang når den skal skilles ad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted February 20, 2014 Report Share Posted February 20, 2014 Jeg forsøger at passe på hovedet på alle leder og kanter. Således sørger jeg for at få taget nogle pauser når jeg er på arbejde og kan mærke at hovedet brokker sig lidt. TV bliver holdt på et minimum derhjemme. Og ja, jeg har overvejet sådan en hjelm ala Peter Chech eller hvad han hedder Lur mig, om ikke det kunne danne hipstermode på Vesterbro, hvis du begyndte at gå med en gammeldags læderhjelm og køre på fixie Kermit 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted February 20, 2014 Author Report Share Posted February 20, 2014 Der røg lige lidt ekstra med i kurven i dag. Således har jeg lige bestilt en ny pumpe der skal erstatte min efterhånden 6-7 år gamle Quicker Pro. Dengang den kom frem var den the shizzle fordi den pumpede både når man trak ud og når man stødte ind, så det tog den halve tid at pumpe dækkene op. Den var tilgengæld også godt tung, og den var rigtig tung når man skulle pumpe med den, men den fungerede.Nu har jeg dog valgt at købe en Toppeak Hybrid der både er en almindelig mikropumpe, men også kan tage CO2 patroner. 249,- i Holbæk Cykelcenter. LaMotta 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted February 22, 2014 Author Report Share Posted February 22, 2014 Fy for satan!Dagens træning var med Ordrup, og i dagens anledning var det også med Rune fra AimHigh. Når vi har træning med ham er det sjældent at det er super hårdt, så jeg havde ikke så meget med ekstra at indtage. Til gengæld var turen til Ordrup fyldt med intensitet for da jeg kiggede på cyklen i morges var forhjulet punkteret.Anyhow, et vildt fremmøde på ca. 25 mand, og vi kørte ud mod AB's baner. Først ude omkring Jonstrup skulle vi køre et interval som var solo, og sub-AT. Det tog ikke mere end 3 minutter, så det var relativt hurtigt overstået Herfra gik turen sydpå, og ind mod Sengeløse skulle vi køre et sub-AT interval i grupper a 5 mand. Vores gruppe arbejdede ret godt sammen, så det gik ret smertefrit med at komme derind.Herfra blev vi ved med at køre sydpå, og det var der en årsag til. Vi kørte nemlig ned til Hedeland og den skibakke der ligger dernede. Der kom et par "sjove" kommentarer om hvorvidt vi skulle op på skibakken, men det viste sig at det var lige hvad vi skulle. Bag skibakken er der nemlig en asfalteret vej op. Ikke noget med hårnålesving, det er bare lige op i himlen. Selvom jeg tog den på lille klinge var jeg lidt for optimistisk med gearingen bagpå, og jeg nåede i første omgang kun halvvejs op før jeg måtte trække ud i siden og køre ned igen. Jeg har ALDRIG nogensinde kørt på noget der var så stejl, og min Garmin har da også registreret værdier på over 20% og tæt på de 30%. Jeg endte med at komme 4 gange til tops, og selvom man skulle tro at benene ville være mærkede efter sådan en omgang, så var det faktisk værst i armene der syrede fuldstændig til for at tvinge cyklen op med 7-8 km/t. Det var dog heller ikke super fedt at komme op bag en langsommere kørende for vejen var noget smal, så det var svært at komme forbi hvis ham foran slækkede lidt på farten.Intervallet så således ud1,7 km og små 150 højdemetre! Den er altså svær at finde andre steder i DK.Herfra blev der kørt mod Ballerup hvor vi først skulle køre et sub-AT rulleskift interval som skulle snuse til AT. Der blev gået til den, men det fungerede rigtig fint. Herefter lidt hvile og så endnu et AT rulleskift - begge varede omkring 5-6 minutter. Vi havde 2 med i vores gruppe der har lidt ambitioner, så det var fedt at få dem presset til det yderste. Kan de blive ved med det så skal det nok gå dem godt i sæsonen!Da vi nåede Ballerup kørte vi langs ring 4 ind mod Lyngby og ned til Ordrup igen. Jeg valgte dog at dreje fra undervejs, og kørte op og ramte Klampenborgvej og ned til Strandvejen. Her kørte så jeg lige et 5x 30/30 intervaller mod Skodsborg, op af Høje Skodsborgvej, og så hjem igen af Strandvejen. Jeg fik lige klemt det sidste ud på turen op af Klampenborgvej med et interval på ca. 2 minutter. Så var der faktisk også udsolgt.I alt en træningsdag på lige under de 4 timer(AimHigh træningen var de første 3 timer).Og så er det lækkert at læse at Contador viser form i Algarve, Froome i Oman og Valverde i Andalusien. Bliver forhåbentlig en god sæson.Billedet i starten er i øvrigt fra en etape i Tirreno Adriatico 2013 hvor arrangørerne havde en stigning med der betød at en del af feltet måtte stå af cyklen og trække op! Så er det altså stejlt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted February 24, 2014 Author Report Share Posted February 24, 2014 Søndagens tur var igen med Ordrup, og i et fantastisk forårsvejr. Der var da også et pænt fremmøde på en 10 mand da vi kørte ud mod Strandvejen. Jeg havde egentlig følt at mine ben var lidt tunge fra morgenen af, men de blev løsnet godt op undervejs, og jeg endte faktisk med at køre med et pænt overskud.Jeg fik en lang føring fra Klampenborg og til midten mellem Skodsborg og Vedbæk, hvor der på bakken var en der spurgte om vi ikke kunne køre lidt hurtigere. Det skulle han ikke have sagt, for jeg havde mere i bøssen og endte med at sætte feltet på nær 1 rytter.Fra Rungsted og ind mod Nivå havde vi vinden i ryggen, og kunne således banke afsted med 42-45 km/t, og da vi ramte bakken i Laveskov forsøgte jeg at holde farten oppe med succes.Igennem Dageløkke og ind mod Fredensborg fik jeg taget en god føring i sidevinden, og igen da vi nåede Grønholt og ud til Kulsviervej. Her gik den lidt kortvarigt i stå, da der var et par stykker der var ved at være trætte, for dog at stige i tempo igen da vi var kommet forbi Karlebo. Vi kørte igennem Kirkelte, og så igennem Allerød for at komme ud ved Bregnerød. Her fik jeg dirigeret tropperne op til toppen, så vi kunne køre spurten ind mod Farum. Jeg lå i 5 position undervejs, mens tempoet langsomt blev skruet op. Da vi nærmede os de sidste 3-400 meter kom Hasse udenom feltet og jeg kom hurtigt med på hjul. Da jeg følte at skiltet var indenfor rækkevidde hamrede jeg igennem og sprintede forbi og holdt sprinten i godt og vel 20 sekunder. Da der var opsamling efterfølgende var de andre ved at være godt brugte, men jeg følte egentlig at jeg stadig havde lidt at skyde med.Da vi ramte fiskebakken var det Timo der gav god gas, og jeg forsøgte at holde stand. Da den fladede lidt ud igen blev der skiftet i front, og der var nogle andre der valgte at give den god gas på vej mod AB's baner. Da vi var tæt på den lille kiosk ved Hareskoven valgte jeg at køre afsted og fik Morten med på hjul. Vi kørte nogle enkelte føringer, men åbenbart ikke hurtigt nok for Timo kom op til os. I det lidt spøjse sving kørte jeg væk igen, men kunne ikke holdet presset i pedalerne til at vifte Timo af som slog mig i spurten.Herfra var det bare hjem.I alt 77,7 km med 31,1 km/t i snit. JohnJohnson 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnJohnson Posted February 24, 2014 Report Share Posted February 24, 2014 Stærkt at smide folk fra hjul, det kan vi lide! :4flex: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted February 25, 2014 Author Report Share Posted February 25, 2014 Stærkt at smide folk fra hjul, det kan vi lide! :4flex:Det er sådan det helst skal være! Specielt hvis man også kan gøre det i løbene.Nå, men skal jeg sætte lidt ord på tankerne for tiden, så omhandler det bl.a. sæsonstart og formen. Jeg havde frygtet at min hjernerystelse ville vare længere, men allerede i sidste uge kunne jeg mærke at koncentrationsproblemer o.lign. stille og roligt forsvandt, og hovedpine var nærmest ikke eksisterende. Det er meget positivt for det betyder at jeg reelt kun har undværet 1 uge med træning. Nu håber jeg så bare at der ikke kommer pludselige tilbagefald.Formen er god, rigtig god faktisk, og det bedste er at jeg lader til at være langt fra at peake. Mit niveau er højt, men jeg har stadig til gode at få de korte intervaller under huden, dvs. intervaller som 30/30, 40/20 o.lign. Her i løbet af marts regner jeg med at fase flere af dem ind, for også at få noget løbsfart i benene. Jeg tror måske det var en af årsagerne til min svingende start sidste sæson, kombineret med en forkølelse i ugen op til sæsonstart. Når jeg begynder på de kortere intervaller skulle det meget gerne resultere i et endnu højere niveau end pt, i hvert fald hvis jeg følger de mest gængse teorier. De lange ture på landevejen kombineret med et kontinuerligt forløb med min hjemmestrikkede træningsplan har uden tvivl bidraget positivt til min udvikling i år, og jeg glæder mig som et lille barn til at få testet det hele af. Om 2,5 uges tid drager vi mod Nice, og det bliver spændende at få kørt i lidt bjerge igen, og forhåbentlig lige banke lidt ekstra form og moral i kroppen.Igen i år starter jeg sæsonen på Sjælland. Jeg kunne principielt godt tage over og køre løbene i Jylland ugen før, men det trækker ikke helt i mig. Så sæsonen starter i weekenden d. 12/13 april med løb på sydsjælland. Som altid bliver det spændende at se hvordan man står ift. de andre i C klassen, men jeg har som sagt en god mavefornemmelse, og målsætningen er klar nok: Jeg skal i B inden sommerferien. Det er der egentlig 2 årsager til.1. Jeg føler at jeg burde kunne køre med om sejrene i C klassen hvis heldet er med mig, og kan jeg gøre det burde jeg relativt let kunne skrabe point sammen til at rykke op i B. Det kræver kun 16 point at rykke fra C til B, men jeg vil helst ikke gøre det med 1 og 2 point ad gangen. Der skulle gerne en podieplacering til for at jeg føler mig rigtig klar til B.2. B klassen kører hurtigere og længere end C klassen, og de ekstra km gør kun godt i benene frem mod La Marmotte.Under alle omstændigheder bliver det ekstremt spændende for mig i år! Henrik S. and JohnJohnson 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted February 25, 2014 Report Share Posted February 25, 2014 Om 2,5 uges tid drager vi mod Nice, og det bliver spændende at få kørt i lidt bjerge igen, og forhåbentlig lige banke lidt ekstra form og moral i kroppen.Så må denne her jo være pligttræning en af dagene. Du skal vist bare ned i nærheden af en halv time. Så burde du ikke få problemer i hverken C eller B http://cyclingtips.com.au/2013/06/climbing-the-col-de-la-madone/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnJohnson Posted February 25, 2014 Report Share Posted February 25, 2014 Nu er der jo så lang tid til at løbet ikke er kommet på listen endnu, men hvad siger du til at smutte over broen og køre Ørbæk løbet? Så kan du prøve kræfter med et JF løb på en superfed rute? (Skal i øvrigt selv lige en tur i automaten og trække en licens en af dagene ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted February 25, 2014 Author Report Share Posted February 25, 2014 Nu er der jo så lang tid til at løbet ikke er kommet på listen endnu, men hvad siger du til at smutte over broen og køre Ørbæk løbet? Så kan du prøve kræfter med et JF løb på en superfed rute? (Skal i øvrigt selv lige en tur i automaten og trække en licens en af dagene )Det kunne godt tænkes. Så vidt jeg kan se ligger det d. 17/5, hvor der er Youth Tour på Sjælland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnJohnson Posted February 25, 2014 Report Share Posted February 25, 2014 Det kunne godt tænkes. Så vidt jeg kan se ligger det d. 17/5, hvor der er Youth Tour på Sjælland.Så passer det da perfekt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted February 26, 2014 Author Report Share Posted February 26, 2014 Respekt til Thor Hushovd/BMC for at have designet denne fede BMC Impec i de norske farver. NAVYSOLDIER 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.