Carbs og sukker ?!


HAV
 Share

Recommended Posts

Jeg har i en tid brugt carbs i min PWO shake. Er efterhånden gået hen og blevet lidt vapset af det omkring maveregionen, og overvejer at stoppe tag komme carps i PWO shaken. Forsætter stadigvæk med proteinen efter træning mv.

Mit spørgsmål er så, er der carps - der består af letoptagelige maltodextriner - det samme som sukker ? Så såfald kan jeg bedre forstå, hvorfor jeg har taget på..

Link to comment
Share on other sites

Mit spørgsmål er så, er der carps - der består af letoptagelige maltodextriner - det samme som sukker ? Så såfald kan jeg bedre forstå, hvorfor jeg har taget på..

ja

men du har taget på fordi du indtager mere end du forbrænder. det har ikke så meget med at det er sukker. du kan sagtens spise meget sukker uden at tage på hvis dit madindtag passer med det du indtager (ligevægtsindtag)

Link to comment
Share on other sites

ja

men du har taget på fordi du indtager mere end du forbrænder. det har ikke så meget med at det er sukker. du kan sagtens spise meget sukker uden at tage på hvis dit madindtag passer med det du indtager (ligevægtsindtag)

Okey, men tror jeg har lagt liiiige rigeligt over mit ligevægtindtagen :bigsmile:

Har nu ellers haft en rigtig fin form, men har godt nok lige taget et par kg fedt på maveregionen efter jeg begyndte med carbs. Kan desværre slet ikke se mine abs mere, selvom jeg har spist det samme :dry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share