Michael Rasmussen trukket fra Touren!


Biiver
 Share

Recommended Posts

  • Replies 503
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Husk nu at se sagen objektivt - det forlyder sig, at Rabobank har fundet huller i RB's udtalelser omkring sager, der allerede har været tvivlsomme - umiddelbart lyder det altså til, at Rabobank har fint belæg for at fyre ham.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Én ting er, at MR ikke rettidigt har indsendt oplysninger om whereabouts.. men hvis han direkte har løjet om at have været i Mexico, mens han i virkeligheden har været i Italien, ja så er det simpelthen bare for dumt :4slap:

Edited by Scorpio
Link to comment
Share on other sites

Én ting er, at MR ikke rettidigt har indsendt oplysninger om whereabouts.. men hvis han direkte har løjet om at have været i Mexico, mens han i virkeligheden har været i Italien, ja så er det simpelthen bare for dumt :4slap:

Fuldstændigt enig. Og så er reaktionen helt rimelig. Men det virker helt usandsynligt, da han så ville være blevet opdaget 1000 gange, ikke kun af en tilfældig forbipasserende journalist.

Link to comment
Share on other sites

Fuldstændigt langt ude! Kæmpe mangel på opbakning fra Rabobank, synes jeg, og et direkte resultat af den heksejagt medierne har kørt!

Hvordan kan man blive smidt af et hold uden at være kendt skyldig for noget?

Ja, lad os udbringe en stor tak til pressen... det grænser jo til lansforederi.

Michaels udtalelse om Vino ("Han er en skamplet") stod med fede typer på forsiden, ved siden af et stort bilede af MR. Det er bare ét eksempel på hvordan pressen pisker en fjensk stemning op overfor Michael, Under de os ikke en tur vinder mere?

Hold kæft hvor må den gule trøje også bare føles klam på Contador i morgen.... det er jo helt til grin!

Link to comment
Share on other sites

Det må sgu være nederen for alle de folk, der har smidt penge på Michael Rasmussen som vinder, helt fra starten af.. Den må sgu have givet odds 80 eller noget.. og nu får de den til odds 1.. haha.. nedtur

tell me about it. Satte 150kr på rasmussen som vinder til odds 51.

Link to comment
Share on other sites

Det er bare ét eksempel på hvordan pressen pisker en fjensk stemning op overfor Michael, Under de os ikke en tur vinder mere?

Hold kæft hvor må den gule trøje også bare føles klam på Contador i morgen.... det er jo helt til grin!

Desværre, skal man jo efterhånden være temmelig naiv, for ikke at kunne se der er noget uldent omkring M.R.

Jeg syntes faktisk ikke medierne har været specielt blodtørstige i denne sag, iforhold til hvad man kunne forvente. Der er trods alt nogle spørgsmål der trænger sig på.

Link to comment
Share on other sites

Fuldstændigt enig. Og så er reaktionen helt rimelig. Men det virker helt usandsynligt, da han så ville være blevet opdaget 1000 gange, ikke kun af en tilfældig forbipasserende journalist.

Derudover så prøvede både UCI og ADD også at finde ham, netop der hvor journalisten påstår han var. Han var/skulle jo være i Mexico..

Så underligt at både UCI og ADD ikke finder ham, men Rasmussen, vel vidende at han burde være i Mexico, stopper og snakker med en journalist!

Hvis Rasmussen så skulle gemme sig fra UCI og ADD, hvorfor så ikke sige at "Jeg var hjemme, men de kunne bare ikke finde mig" i stedet for "Nej, jeg var forresten lige en smuttur til Mexico"? Han vidste vel også at han havde snakket med en journalist? Hvorfor så skriver til UCI, 2 dage efter, at han er i Mexico?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror simpelthen at Rabobank ikke tør at lade ham vinde, fordi de ved hvilke konsekvenser det kan få for holdet HVIS der skulle komme konkrete beviser for at han har fusket. Ærligt talt, så er hans udtalelser de senere dage også smuldret fuldstændig og kan godt forstå at Rabobank ikke tør at stole på ham.

Men det er da ærgeligt noget rod det hele. Med Astana, Cofidis og Rabobank ude af turen kan dette års hændelser overgå Festina-skandalen.

Synd for en ellers så dejligt sport. Det bliver aldrig det samme igen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share