Michael Rasmussen trukket fra Touren!


Biiver
 Share

Recommended Posts

Rasmussen er ude af turen!

http://www.lequipe.fr/

The Rabobank team decided Wednesday evening to withdraw Outer Loop immediately the Dane Michael Rasmussen. Blamed to have missed several unexpected controls before the beginning of the test, it had consolidated its yellow jersey the very same day by gaining the 16th stage with the Collar of Aubisque. The Yellow jersey should return in Alberto Contador. The Turn of France is more than ever in chaos

Contador i gul - cykelsporten i ruiner!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 503
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det er jo ren sæbeopera det her! :laugh:

Men hvorfor nu? Er han blevet taget i dopingkontrollen eller kunne Rabobank ikke stå for presset længere?

De har jo støttet ham i hans sag, og det virker underligt på mig at lave sådan 180 graders holdningsændring... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo totalt grotesk.. Jeg kan slet ikke tage det seriøst.. Rabobanks holdchef siger han har overtrådt holdets regler. Så glæder mig til at hører, om han har tilstået at have taget doping eller fordi han har løjet om, hvor han har befundet sig til UCI.

Tour de France er helt færdigt nu.. :/

Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor pissed Michael er lige nu..

Edited by Brunsvigeren
Link to comment
Share on other sites

Fra EB

Forvirringen om hans opholdssted har medført de meget omtalte advarsler fra antidopingorganisationerne, og ifølge hjemmesiden Velonews.com skal ledelsen bag Rabobank have undersøgt de forskellige udsagn, fanget Michael Rasmussen og derfor smidt ham på porten.

”Michael Rasmussen er blevet sendt hjem for at overtræde holdets interne regler,” fastslog holdets talsmand Jacob Bergsma.

Link to comment
Share on other sites

Har også lige læst det.. selv om det nok var det mest uberegnelige, der kunne ske, kommer det alligevel ikke helt bag på mig alligevel.

Årets TDF har sørget for at få gjort cykelsporten definitiv utilregnelig.. synd, men sandt.

Link to comment
Share on other sites

Fuldstændigt langt ude! Kæmpe mangel på opbakning fra Rabobank, synes jeg, og et direkte resultat af den heksejagt medierne har kørt!

Hvordan kan man blive smidt af et hold uden at være kendt skyldig for noget?

Edited by tann3r
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share