Træning i Silkeborg


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Hey

Nogen bud på et sted i silkeborg man kan betale sig fra engangs træning, et sted hvor de har mulighed for squat, dødløft, bænkpres, og relativt tunge dumbells?

Keler har forsøgt at assistere mig med at få fat i dem der har startet op efter Silkeborg Styrke og Motion er lukket, men det er pt ikke lykkedes. Er der andre alternativer?

Link to comment
Share on other sites

Hey

Nogen bud på et sted i silkeborg man kan betale sig fra engangs træning, et sted hvor de har mulighed for squat, dødløft, bænkpres, og relativt tunge dumbells?

Keler har forsøgt at assistere mig med at få fat i dem der har startet op efter Silkeborg Styrke og Motion er lukket, men det er pt ikke lykkedes. Er der andre alternativer?

Athena er også lukket, - men de havde i hvert fald de muligheder. Jeg har ikke hørt om der er kommet noget i stedet, - men prøv evt. at undersøge det også.

Equinox i Silkeborg er vidst relativt store. Men det er nok begrænset hvad de har af frie vægte. Så vidt jeg husker har de dog muligheden.

Og så er der et center nede ved bybusterminalen midt i byen. Inde i centeret (hedder det silkeborg centeret, - husker det ikke helt). Der kan man i hvert fald køre med frie vægte. Ved dog ikke hvad de har af dumbbells

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tak for input.

Jeg fandt ikke andre end de to. Jeg prøvede det nede i silkeborg centeret. Det er imo godt nok skidt. Typisk pensionist center, med halv dårligt udstyr, for små vægte, og en totalt klinisk stemning.

Men det lykkedes da at få trænet. De tog 70kr for en gangs træning. Sindsygt.

Deres håndvægte går til 40kg. Squat er muligt, ommed dårligt. Dødløft synes ikke at være muligt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share