Jeanette k


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Jeg har en dejlig ven og mange flere af dem - for min stue er fyldt med smukke buketter i disse dag.

Vidunderligt er det altså.

Weiiiii - føler mig meget forkælet

Søde JK :superman:

Du er ikke forkælet du høster bare lidt tilbage af alt det du har sået :superman: og hvor er det dejligt at læse du nyder det :4thumbup: for du fortjen alt det gode der måtte komme og falde din vej forbi :wink:

Og udover min søn(ville ellers ikke nævne det) :tongue::laugh::laugh: kender jeg ikke mange der har fået karakter på 2 cifre :innocent: jo måske mig selv men undrer mig :innocent: over om de 03 jeg fik kan omsættes til et 13tal idag :laugh::laugh: fik da også engang imellem det vil sige et par gange om ugen jeg fik et diplom med hjem og skulle sidde efter i de større klasser :nonono: ak ja den skoletid, mine lærere forstod mig nu heller ikke :laugh:

Håber du og dine snart er på banen med fuld fart igen :superman:

Super kram og aften til dig og dine

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Hej Jeanette :bigsmile:

Også et stort tillykke fra mig med huen og de utroligt flotte karakterer :4smartass: :1356:

Hilsen fra Tulle

:4thumbup: Ajjjj du er her også endnu - fedt.... og tusind tak for dine søde ord.

Jeg må vist lige tjekke din log ellers må du vende tilbage og fortælle hvad der sker i dit liv!!

:bigsmile:

Klem

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Søde JK :superman:

Du er ikke forkælet du høster bare lidt tilbage af alt det du har sået :superman: og hvor er det dejligt at læse du nyder det :4thumbup: for du fortjen alt det gode der måtte komme og falde din vej forbi :wink:

Og udover min søn(ville ellers ikke nævne det) :tongue::laugh::laugh: kender jeg ikke mange der har fået karakter på 2 cifre :innocent: jo måske mig selv men undrer mig :innocent: over om de 03 jeg fik kan omsættes til et 13tal idag :laugh::laugh: fik da også engang imellem det vil sige et par gange om ugen jeg fik et diplom med hjem og skulle sidde efter i de større klasser :nonono: ak ja den skoletid, mine lærere forstod mig nu heller ikke :laugh:

Håber du og dine snart er på banen med fuld fart igen :superman:

Super kram og aften til dig og dine

Kenn

:tongue: Altså søde Kenn - jeg får jo røde kinder af at læse den slags og det klær mig ikke

:laugh:

Det er fedt med flotte karaktere uanset om man kommer let til dem eller må arbejde hårdt for dem. Jeg får dem bestemt ikke foræret... :nonono: der skal knokles big time.

Gør det dog med glæde - det er jo min fremtid jeg investere i ikke?

Vi skal nok komme tilbage på banen - det er jeg slet ikke i tvivl om.

:smile:

Super krammer tilbage til dig

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share