Crawdaddy 3.0


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Update:

I BP kørte det helt fint igår, som fulgte en lørdag hvor jeg trænede rimelig let i triceps og delts. Det endte med 5'ere op til 145, en 3'er på 150 og en dobbelt på 155. Betydeligt bedre end det sidste stykke tid, så der er da lidt håb for mig :laugh:

Ellers synes jeg at størrelsen er fin i forhold til vægt og BF%. Ratioen har nok aldrig været højere end den er nu, så et eller andet må jeg have gjort rigtigt :smile:

Igår gik jeg så igang med reduceret kalorieindtag og cardio for at smide lidt af det overflødige. Det skal blive interessant hvordan det ender med at se ud :bigsmile:

:cool: Ja, fin bænk du kørte i går og også god benstyrke. :thumb: Men nu må det der

BF% og kaloriefims snart ophøre. :4ranting: :bigsmile: Der må noget tuff topstyrke til...snøft.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 205
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:cool: Ja, fin bænk du kørte i går og også god benstyrke. :thumb: Men nu må det der

BF% og kaloriefims snart ophøre. :4ranting: :bigsmile: Der må noget tuff topstyrke til...snøft.

Hehe :tongue: De første par måneder af diæt, plejer jeg godt at kunne gøre fremskridt styrkemæssigt, så jeg håber det også bliver tilfældet denne her gang :smile:

Mvh.

Chr.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share