Crawdaddy 3.0


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Det er jo netop de ting der tumler rundt oppe på 1.

Jo, så er der noget at overveje :smile:

Dagens arbejde, Torsdag d.21/6.07:

Offdag idag, så der blev bare kørt to omgange cardio. Af en eller anden grund er jeg totalt kvæstet idag :laugh: Det er nok pga. træning igår som var rimelig nice, men stadigvæk virker det lige i overkanten at være så slatten pgs. det.

Hele dagen har været en lang tågen rundt, men mon ikke jeg er frisk og klar til fremad igen i morgen :smile:

Igår endte med en tur i biffen til Fantastic Four 2. Ikke noget at råbe hurra for, selvom den kunne gå an som letbenet underholdning lige indtil slutningen, hvor Galactus dukker op og tilsyneladende bliver udslettet af Silver surfer...wtf :blink: Enhver n00b der nogensinde har samlet en FF tegneserie op, ved at den slags er absolut umuligt og det virkede som en eller anden billig løsning på at afslutte filmen :nonono: At Galactus var afbilledet som en sky var slemt nok, men at tage ham ud på den måde tsk tsk tsk :unhappy:

Selv Jessica Alba kunne ikke redde filmen :laugh: Det må det siges at det er noget kikset med de blå kontaktlinser og affarvet garn og skuespillet mellem hende og Reed Richards skuespilleren, virker ikke specielt troværdigt :nonono:

En klar om'er :wink:

Morgenpowerwalk:

30 min.

Eftermiddagstræning:

15 minutters intervaltræning på motionscykel, dif 14.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 205
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jo, så er der noget at overveje :smile:

Dagens arbejde, Torsdag d.21/6.07:

Offdag idag, så der blev bare kørt to omgange cardio. Af en eller anden

Igår endte med en tur i biffen til Fantastic Four 2. Ikke noget at råbe hurra for, selvom den kunne gå an som letbenet underholdning lige indtil slutningen, hvor Galactus dukker op og tilsyneladende bliver udslettet af Silver surfer...wtf :blink: Enhver n00b der nogensinde har samlet en FF tegneserie op, ved at den slags er absolut umuligt og det virkede som en eller anden billig løsning på at afslutte filmen :nonono: At Galactus var afbilledet som en sky var slemt nok, men at tage ham ud på den måde tsk tsk tsk :unhappy:

Selv Jessica Alba kunne ikke redde filmen :laugh: Det må det siges at det er noget kikset med de blå kontaktlinser og affarvet garn og skuespillet mellem hende og Reed Richards skuespilleren, virker ikke specielt troværdigt :nonono:

En klar om'er :wink:

Hehe, Brændt af! Tror jeg dropper at se den film. Havde mine fornemmelser af at den var dårlig, men hvis den ikke engang bare tilnærmelsesvis kan følge tegneserien, så er den jo ikke værd at se. Enhver ved at Galaktus kan tørrer røv på silver surfer til enhver tid, da han selv har givet ham hans kræfter, og han kun besidder en brøkdel af galaktus styrke. Som den enste overlevende fra universet fra før Big Bang tørrer Galktus røv på de fleste i marvel universet :superman:

Han kunne fanme tage samlige heltes totaler på jorden på nakken og lave raketter med lortet :4thumbup:

Nå, men noget helt andet.

Velkommen tilbage. Møj beskidt smal bænk du fik lavet den anden dag :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, Brændt af! Tror jeg dropper at se den film. Havde mine fornemmelser af at den var dårlig, men hvis den ikke engang bare tilnærmelsesvis kan følge tegneserien, så er den jo ikke værd at se. Enhver ved at Galaktus kan tørrer røv på silver surfer til enhver tid, da han selv har givet ham hans kræfter, og han kun besidder en brøkdel af galaktus styrke. Som den enste overlevende fra universet fra før Big Bang tørrer Galktus røv på de fleste i marvel universet :superman:

Han kunne fanme tage samlige heltes totaler på jorden på nakken og lave raketter med lortet :4thumbup:

Nå, men noget helt andet.

Velkommen tilbage. Møj beskidt smal bænk du fik lavet den anden dag :superman:

Takker Onkel G :smile:

Lige præcis! Galactus ville kunne bitchslappe surferen rundt uden overhovedet at få sved på panden : :pimp: At han så først er en sky ude i rummet og så bagefter bliver opløst af surferen, der brænder sig selv aw i en eksplosion, som surferen i øvrigt overlever, holder ingen steder :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Af en eller anden grund er jeg totalt kvæstet idag :laugh: Det er nok pga. træning igår som var rimelig nice, men stadigvæk virker det lige i overkanten at være så slatten pgs. det.

Hele dagen har været en lang tågen rundt, men mon ikke jeg er frisk og klar til fremad igen i morgen :smile:

Hvad dælen gjorde Norah ved os to igår... det der lyder fuldstændig som mig i dag :blink::blink:

Ses imorgen - forhåbentlig begge to lidt mere friske end idag :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hvad dælen gjorde Norah ved os to igår... det der lyder fuldstændig som mig i dag :blink::blink:

Ses imorgen - forhåbentlig begge to lidt mere friske end idag :superman:

tjaaaa....

.... ville jo være synd for kragen at sige at jeg gjorde det samme ved dig som ved ham :4whistling:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens arbejde, Fredag d.22/6.07:

Morgencardio:

30 minutters Powerwalk.

Træning:

Endnu en fin omgang træning at føje til samlingen her på det sidste :smile: Desværre kom jeg lidt senere ned i OBBC end jeg plejer, da jeg var til kiropraktor, men nu ser det da i det mindste ud til at jeg kan få min venstre albue til at være smertefri igen på et snarligt tidspunkt :4thumbup: Den generer mig sådan set ikke til dagligt, men til træning kan den godt være irriterende, da det gåør ondt på indersiden af der hvor underarmen hæfter ved albuen. Underarmens diverse muskler fik en ordentlig kan trykken og det hjalp noget på det :smile: Nogle flere runder af den slags og så burde det begynde at ligne noget.

Ellers var der fin styrke idag og det var en effektiv omgang, som kun blev kortvarigt afbrudt af Anita,s cirkusshow, hvor hun kunne jonglere rundt med sit aktive fedt efter forgodtbefindende....god griner :laugh:

Dagens tal:

OL-rows:

100x10

150x10

170x10

170x10

170x10

Det kørte ikke helt vildt godt og følingen var heller ikke særlig god, så lov være med at køre den så tungt.

Shrugs:

170x12

200x12

220x12

240x12

270x8

Det kørte så til gengæld rigtig godt og jeg er ikke engang sikker på at jeg har kørt med 270 før, så det spiller max :4thumbup:

Standing legcurls:

60x12

60x12

70x8

70x8

Ikke helt tosset, men lidt svært at finde følingen med øvelsen idag...men trods alt bedre end sidst, så ingen brok herfra.

Bænkpres:

100x10

120x5

120x5

120x5

120x5

Stille og roligt og bare 5 lette sæt.

Incline dumbbell curls:

17½x10

20x10

22½x8

25x4

25x5

De sidste to sæt kunne have været bedre, meen stadig ok respons i gaaanz :smile:

Concentration curls:

15x10

17½x10

20x8

Kørte ok.

Efter træningen blev det til:

15 minutters intervaltræning på archtraineren difficulty 9

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Dagens arbejde, Fredag d.22/6.07:

OL-rows:

100x10

150x10

170x10

170x10

170x10

Det kørte ikke helt vildt godt og følingen var heller ikke særlig god, så lov være med at køre den så tungt.

Ikke særligt tungt siger du :crazy: Det er sgu da vildt nasty. Er det højeste du har kørt med ikke 180kg i den. Så vil jeg da mene at 10ere med 170 er pænt tungt :crazy:

Lee' :superman:

Link to comment
Share on other sites

Ikke særligt tungt siger du :crazy: Det er sgu da vildt nasty. Er det højeste du har kørt med ikke 180kg i den. Så vil jeg da mene at 10ere med 170 er pænt tungt :crazy:

Lee' :superman:

Njah, jeg plejer at kunne få den op på en 10@190, så de 170, var ikke helt tunge i forhold til normalt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Njah, jeg plejer at kunne få den op på en 10@190, så de 170, var ikke helt tunge i forhold til normalt :smile:

Lee' :superman:

Men nu er det selvfølgelig også en slags shrug rows du laver. Men den giver pisse godt. Har kørt den lidt i samme stil, og ingen tvivl om at den sidder i ryggen, så fuck Jane Fonda :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lee' :superman:

Men nu er det selvfølgelig også en slags shrug rows du laver. Men den giver pisse godt. Har kørt den lidt i samme stil, og ingen tvivl om at den sidder i ryggen, så fuck Jane Fonda :4thumbup:

Bare det virker :wink::tongue::smile:

Niller-k>

Det er som en bendover row, bare knap så foroverbøjet.

Dagens arbejde, Lørdag d.23/6.07:

Træning:

Lidt en sløv runde idag. Både fordi jeg var en smule træt og fordi jeg skal til Århus her i eftermiddag, så jeg havde e smule travlt. Morgencardio og post-træningscardio er droppet idag og imorgen holder jeg helt fri også :4thumbup:

Lidt delts, triceps og læg og så var jeg ude igen :smile:

Dagens tal:

Military press:

50x10

60x10

70x5

75x5

Ikke noget at presse med idag, så forsøgte ikke at gå højere eller noget :dry:

Standing calfraises:

270x10

330x10

375x10

375+40x9

375+40x9

375+40x9

375+40x12

375+40x12

Af en eller anden grund fik jeg 12 reps i de to sidste sæt :blink:

Seated Smith Halfpress:

Stang+60x20

Stang+80x12

Stang+80x12

Stang+80x12

Bedste øvelse idag.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Dagens arbejde, Mandag d.25/6.07:

Morgencardio:

30 minutters Powerwalk.

Træning:

Efter at have fedet den hele weekenden, havde jeg regnet med at være noget friskere end tilfældet var idag. Godt nok har jeg ikke spist så voldsomt meget i weekenden, men jeg havde da troet at jeg ville være noget mere carbed up, end hvad jeg rent faktisk var. Men fakta var at dagens omgang var noget slatten og især squat tår tilbage som en sørgelig omgang :nonono: Der var ikke rigtig noget i hjulene og heller ikke i patværket for den sags skyld. Kun i isolationsøvelserne kørte det som det skulle, så det var bedre end at det hele suttede røv :laugh:

I huset var de 3 snakkehoveder, med deres hemmelige håndtegn osv :laugh: Ellers hyggeligt nok på trods af tropeklima indendørs idag :crazy::smile:

Dagens tal:

Champ SL squat, Uge 15, dag 1:

60x10

100x10

130x5

160x2

170x2

180x2

180x2

180x2

180x2

180x2

Svagt squattet idag. Dårlig teknik og ikke det ligefrem overskud. Det kan stort set kun blive bedre :smile:

Stivbenet Dødløft:

100x10

140x10

160x10

170x10

170x10

Det gik så rimelig hæderligt, så ikke noget brok her.

Sheiko Bænkpres:

85x5

102½x4

120x3

120x3

135x3

135x3

135x3

135x3

135x3

135x3

120x5

120x5

120x5

120x5

120x5

102½x5

85x5

Tjah, kunne være bedre.

Flyes:

25x12

30x12

30x12

30x12

Kørte rigtig nice og sad perfekt :4thumbup:

Low Incline dumbbell curls:

15x10

17½x10

20x9

22½x6

22½x6

22½x6

22½x6

22½x6

Det kørte helt fint og fin nok afveksling med den helt lave incline :smile:

Efter træning:

Intervalcardio:

15 minutter på motionscykel dif. 13.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Christian vores håndtegn er da ik hemmeligt :nonono::nonono:

Ellers hyggeligt lige at sludre lidt, så længe det varede (må jo åbenbart ikke snakke med mænd for Norah :crazy: )

KnuZ

Ikke hemmelige? :tongue:

Dagens arbejde, Tirsdag d.26/6.07:

Dagens omgang var bare en omgang læg og lidt mave/stabilitetstræning, så det var rimelig hurtigt overstået. Jeg nåede lige at snakke en smule med champen, inden han skulle hjem og så fik jeg ellers fyret træningen af i godt tempo :smile:

Det kørte fint nok, selvom ryggen er en smule medtaget efter igår :laugh: Imellem mave og læg, blev det så derfor til en omgang rygudstrækning, som var rimelig tiltrængt :smile: Det hele føles en smule fastlåst idag, så med lidt held er det bedre imorgen, når der skal brændes :wink:

Standing calfraises:

330x15

345x15

375x12

375+20x10

375+40x10

375+40x10

375+40x10

375+40x10

375+40x10

Udemærket, men den var noget tung i de to sidste sæt.

Ind imellem det ovenstående fik jeg fyret en bunke crunches af, samt noget stabilitetstræning og udstrækning af :smile:

15 minutters intervaltræning på archtraineren difficulty 9

Link to comment
Share on other sites

:innocent: :4whistling:

Ellers hyggeligt at se dig igen Krage :wink: selvom No lever meget godt op til sit røde hår.... fik overhovedet ikke lov til at røre :nonono::laugh:

M :elvis:

I lige måde :smile: Det er en farlig kombination med jer 3 i huset på samme tid :laugh:

Tuna>

Bare det var så vel :laugh: Sjovt nok blev jeg slappere af at begynde at træne mere styrkepræget, så jeg er gået tilbage til at træne mere BB-agtigt, hvilket lader til at virke bedre :smile: I både Ben og pat er jeg et stykke under hvad jeg tidligere har ligget på. I pat er det ikke så slemt, men i ben kører det knap så godt....nok også fordi jeg squatter på en anderledes måde nu. Når jeg er færdig med det nuværende program, agter jeg at gå tilbage til en opsætning med flere gentagelser og langt mindre træning i de høje %. Lidt mere grundtræning om man vil :smile:

Det burde også kunne nedsætte risikoen for skader og andet skrammel :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

I lige måde :smile: Det er en farlig kombination med jer 3 i huset på samme tid :laugh:

Tuna>

Bare det var så vel :laugh: Sjovt nok blev jeg slappere af at begynde at træne mere styrkepræget, så jeg er gået tilbage til at træne mere BB-agtigt, hvilket lader til at virke bedre :smile: I både Ben og pat er jeg et stykke under hvad jeg tidligere har ligget på. I pat er det ikke så slemt, men i ben kører det knap så godt....nok også fordi jeg squatter på en anderledes måde nu. Når jeg er færdig med det nuværende program, agter jeg at gå tilbage til en opsætning med flere gentagelser og langt mindre træning i de høje %. Lidt mere grundtræning om man vil :smile:

Det burde også kunne nedsætte risikoen for skader og andet skrammel :4thumbup:

Lyder fornuftigt... Man skal jo gøre det der funker for een. Har også selv lidt svært ved de høje procenter og skadespotentialet :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Lyder fornuftigt... Man skal jo gøre det der funker for een. Har også selv lidt svært ved de høje procenter og skadespotentialet :sneaky2:

Langt hen ad vejen er det fint nok at køre tungt og få reps, men jeg synes at det, over tid, slider for meget på ledene i forhold til hvad det gavner. Hypertrofimæssigt virker rep-rammer på ca. 10 også bedre end tunge 3'ere og 5'ere..det er hvertfald ved at være min erfaring :smile:

Golden>

I er en trio fra de nedre regioner :devil::tongue:

Dagens arbejde, Onsdag d.27/6.07:

Træning:

Lidt en tam omgang i dag. Jeg fik lavet alt det jeg skulle, men jeg synes ikke tempoet var med mig idag. Som om der manglede lidt momentum? Men anyways, så fik jeg ordnet alt det jeg skulle, så værre er det heller ikke. Jeg overvejede lidt at køre lidt gunz tilsidst, men måtte desværre se i øjnene at de ikke var helt klar endnu :unhappy: I morgen burde de dog være friske og veloplagte til lidt afstraffelse :4thumbup:

I hulen fik jeg kævet en smule med Anita og Onklen og et par andre...måske for meget snak idag :innocent::tongue:

Dagens tal:

Sheiko BP:

85x5

102½x5

120x4

120x4

127½x3

127½x3

135x2

135x2

145x1

145x1

135x2

135x2

127½x3

127½x3

120x4

110x6

102½x8

92½x10

85x12

Ok, men en smule træt i patværket.

Pullups:

14

10x10

15x9

20x8

Den var lidt sværere end chins og neutral greb chins, men fik samme mængde reps/kg, så ok :smile:

Frontraises:

18x12

20x10

22½x10

25x10

27½x7

Kørte rigtig nice og sad perfekt :4thumbup:

Rope pressdown:

25x15

27½x12

30x11

30xx11

En smule bedre end sidst, så nice nok :smile:

Efter træningen blev det til:

15 minutter på cyklen dif 12.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Dagens arbejde, Torsdag d.28/6.07:

Morgencardio:

30 minutters PW.

Træning:

Idag var der ikke det helt vilde på programmet og da jeg havde siddet og stenet Smallville hele dagen inden træning, kunne jeg lige så godt fyre træningen af hurtigt og komme hjem og se videre :smile: Som antaget var gunz'ne fint friske idag, så jeg kunne fyre en bedre runde inlinks af end sidste gang. Bagefter prøvede jeg med lidt concentrationcurls, men de fungerede knap så godt idag, så jeg nøjedes med 3 sæt og lavede min cardio bagefter :superman:

I hulen var en fra Snakkebanden, der dog fløj solo idag :laugh: Jeg fik dog fyret mine curls af inden mine ører blev helt møre :tongue:

Dagens tal:

Low-Incline dumbbell curls:

17½x10

20x10

22½x7

22½x7

22½x7

22½x7

22½x7

En rep bedre end sidst og med bedre kontrol osv.

Concentration curls:

15x10

20x8

22½x6

Ikke det helt store hit idag, men de havde fået det de skulle med inlinks, så fint nok :smile:

Efter træning:

15 minutters intervaltræning på archtrainer dif. 9.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share