Crawdaddy 3.0


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 205
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Velkommen tilbage :bigsmile:

Ang. billeder så jeg ret sikker på din hustru står klar med kameraet, hvid du bad om det :tongue:

Jow tak :smile:

Det med kameraet må vente lidt...Englen er ved at læse til eksamen og jeg er så bleg at jeg nok ikke registreres ved fotografering :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ellers en ordentlig omgang dødløft der var på programmet idag :4thumbup: Dejligt at se du har fået styr på ryggen :superman:

Og jeg beklager hvis jeg er skyld i at Norah er lidt overgirret i aften :rolleyes:

P.S. Jeg vil altså også gerne se seminøgne billeder med Kragen :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dagens arbejde, Mandag d.18/6.07:

Morgencardio:

30 minutters Powerwalk.

Træning:

God omgang idag, selvom der var temmelig varmt i OBBC idag :cry: Det meste kørte rigtig fint, med undtagelse af bænkpres, hvor jeg er ved at være noget nedkørt i forhold til øvelsen. Jeg var også træt i skuldrene efter at have kørt noget tungt dumbbell skulderpres i lørdags, så alt i alt, var det bare ikke en god patdag :laugh: Til gengæld kørte squatten ok, når man tager i betragning at det er en ny squatstil jeg kører med og dødløft kørte faktisk også rigtig fint :smile:

Alt i alt en rigtig fin omgang med godt fokus og fin intensitet :smile: Ind imellem blev man distraheret af Englen og Anita der fjantede rundt, men så var der også lidt underholdning :wink::tongue:

Dagens tal:

Champ SL squat, Uge 14, dag 1:

60x10

100x10

140x5

160x3

180x1 på med bælte

180x1

190x1

200x1

Efter planen en art maxdag, for at få data til resten af programmet. Den sidste var noget svær, men stilen var fin nok og der er rigelig med plads til forbedringer. Det bedste er at der ingen rygirritation var og stilen var fin nok :smile:

Dødløft:

100x10

140x10

180x5

190x5

200x5

210x2

220x1

230x1

Den sidste var lidt tung, men ellers kørte det fint og uden problemer med lænden :4thumbup:

Bænkpres:

60x10

100x5

130x5

130x5

130x5

130x5

130x5

Ikke meget liv i skuldrene, så jeg tog semi-smalt greb, hvor det kørte lidt bedre. Næste uge bliver nok starten på Sheiko i BP, da der er behov for mindre intensitet og mere volumen lige nu.

Flyes:

25x15

30x12

32½x12

32½x12

Kørte rigtig nice og sad perfekt :4thumbup:

Incline dumbbell curls:

17½x10

20x8

22½x6

22½x6

22½x6

Gunz'ne var noget visne efter sidste omgang, så det blev lidt langsommere reps med fuld extension, hvilket fungerede helt fint. God føling med øvelsen og god respons i gaaanz :smile:

Efter træningen blev det til:

15 minutters intervaltræning på archtraineren difficulty 9.

Link to comment
Share on other sites

Ellers en ordentlig omgang dødløft der var på programmet idag :4thumbup: Dejligt at se du har fået styr på ryggen :superman:

Og jeg beklager hvis jeg er skyld i at Norah er lidt overgirret i aften :rolleyes:

P.S. Jeg vil altså også gerne se seminøgne billeder med Kragen :w00t:

Ryggen har det nice for tiden, så det er rart ikke at føle sig som en 80'årig :laugh:

Norah behøver du ikke at bekymre dig om..... :innocent::wink:

Link to comment
Share on other sites

Ind imellem blev man distraheret af Englen og Anita der fjantede rundt, men så var der også lidt underholdning :wink::tongue:

:laugh::laugh::laugh:

Ryggen har det nice for tiden, så det er rart ikke at føle sig som en 80'årig :laugh:

Norah behøver du ikke at bekymre dig om..... :innocent::wink:

Det var nu også dig jeg bekymrede mig om :blush:

Link to comment
Share on other sites

Synes du kommer med nogle lige lovlige grove beskyldninger her :nonono: os fjantede ... ALDRIG :innocent:

Norah behøver du ikke at bekymre dig om..... :innocent::wink:

:laugh::laugh: tror også nærmere at det er dig vi skal bekymre os for :lolabove::w00t::cool:

p.s. Og god vind med den nye log Kragefar :wub:

Link to comment
Share on other sites

Nå så du er også betjent, nu fik jeg ikke lige hilst på dig på lunde jeg var lige optaget af en fræk lille jysk pige haha :superman: :4thumbup: men det kan jo være vi kommer på et ophold igen man spiser godt der :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

:cool: Det er nogle fine løft du har fået lavet i squat og dødløft i dag. :4thumbup:

Spørgsmål : Er det mit dødløft program du kører efter? øøh...stadig Sumo stil?

De der sjofle bemærkninger fra de fjantede tøser skal du ikke :nonono: tage dig

af, men tage fokusfjæset på. :cool:

Respekt for din seriøse træning, det må jeg sige.

Det er kun mestre der gennemfører den træning.

Glæder mig til at se næste max i ben :firebounce:

Edited by holsting
Link to comment
Share on other sites

Jaja, i er så kloge :nono:

Et enkelt billede fra November taget af Morten Rygaard :4thumbup:

Hmmm, ser ud til at sidste kur var en succes!

Om 14 dage får jeg en ny sending fra Ukraine. Jeg er selv i gang og har indtil videre øget min kropsvægt med 200 gram over 4 måneder, så det spiller max. Men du skal skynde dig at bestille, der er stor efterspørgsel i OBBC. Gode nyheder løber som bekendt hurtige.

Kom til at tænke på, om det er lidt indiskret at skrive det her i din log, men nu er du jo smidt ud af forbundet på mistanke om at være krudtfri, så det kan være, at du nu igen bliver taget til nåde igen - sandheden SKAL jo frem!!

Link to comment
Share on other sites

Nå så du er også betjent, nu fik jeg ikke lige hilst på dig på lunde jeg var lige optaget af en fræk lille jysk pige haha :superman: :4thumbup: men det kan jo være vi kommer på et ophold igen man spiser godt der :4mewantfood:

Det skal jo også passes :wink:

Maden er rigtig nice dernede, men desværre kun når man er udstationeret, så ingen god buffet til undertegnede :cry:

Jeg er dernede igen fra Oktober til sidste lange træk og så mangler der kun de 2 forløb af en uge :4thumbup:

Laters

C

Link to comment
Share on other sites

:cool: Det er nogle fine løft du har fået lavet i squat og dødløft i dag. :4thumbup:

Spørgsmål : Er det mit dødløft program du kører efter? øøh...stadig Sumo stil?

De der sjofle bemærkninger fra de fjantede tøser skal du ikke :nonono: tage dig

af, men tage fokusfjæset på. :cool:

Respekt for din seriøse træning, det må jeg sige.

Det er kun mestre der gennemfører den træning.

Glæder mig til at se næste max i ben :firebounce:

Jow tak Champ :smile:

Jeg træner ikke et decideret DL-program, så nej til det spørgsmål :smile: Dødløft træner jeg kun hver 3 uge og de andre gange er det stivbenet DL, highpulls eller sumo DL. Hvis jeg kører DL hver uge, synes jeg det bliver for meget af det gode hehe. Men ellers er det konventionelt DL jeg kører.

Fjantetøserne fjanter rundt som sædvanligt, så med tiden bliver man ikke distraheret :laugh: Utroligt at de kan nå at træne også, men det ser ud til at lykkes fint, så hatten af for det :laugh:

De næste uger bliver lidt interessante. Hvis det går som de sidste par gange, burde det være muligt at øge en smule i løftet, så jeg ser frem til de næste par ugers tunge doubler :4thumbup: Om ikke andet, så har jeg fået lidt mere benmasse og en bedre teknik, så allerede nu er det en win-win situation.

Laters

C

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, ser ud til at sidste kur var en succes!

Om 14 dage får jeg en ny sending fra Ukraine. Jeg er selv i gang og har indtil videre øget min kropsvægt med 200 gram over 4 måneder, så det spiller max. Men du skal skynde dig at bestille, der er stor efterspørgsel i OBBC. Gode nyheder løber som bekendt hurtige.

Kom til at tænke på, om det er lidt indiskret at skrive det her i din log, men nu er du jo smidt ud af forbundet på mistanke om at være krudtfri, så det kan være, at du nu igen bliver taget til nåde igen - sandheden SKAL jo frem!!

Ingen respekt som clean, sådan er det jo :wink:

200gr på 4 måneder lyder voldsomt, men jeg har jo ved selvsyn set samtlige basket eels hoppe 20cm højere end ellers på det sidste :tongue::laugh: Det er vist noget der duer!

Fandt det her på nettet ved at søge på dit navn...kan du oversætte skidtet? :laugh:

20cm на вашем вертикальном скачке или 5-килограммовой массе в мгновение ока! Купите новый наркотик чуда от Jesper T. и находиться на вашем пути стать чемпионом сегодня!
Link to comment
Share on other sites

Dagens arbejde, Tirsdag d.19/6.07:

Morgencardio:

30 minutters Powerwalk.

Træning:

Fin runde idag, hvor den kun stod på læg, mave og cardio. Jeg var ellers klar nok på at køre lidt gunz igen, men der "desværre" doms i dem fra igår :4thumbup: Mave og stabilitetstræning blev fyret af inden kalvene skulle tæves og det spillede meget godt. Jeg er blevet betydelig bedre til alle øvelserne og det kan mærkes især i squat.

Bagefter fik kalvene en omgang tæv og sjovt nok, er hjulene knap så væskede efter sidste konkurrence som før. De fleste dage ser de helt hæderlige ud, så det er da positivt :smile:

Ellers fin nok energi, hhvilket måske er pga at jeg er på anden uge af en 3 ugers ferie, hvor der ikke skal ske en døjt. Lidt kedeligt til tider, men så er der måske mulighed for at jeg kan blive lidt mere udhvilet.

Dagens tal:

Abmaskine:

65x15

70x12

70x12

70x12

Legraises:

4 sæt til failure.

Stabilitetstræning:

4 forskellige øvelser.

Donkey calfraises:

stakx10

stak+50x12

stak+75x12

stak+100x12

stak+150x9

stak+150x9

stak+150x9

stak+150x9

stak+150x9

Yessir, sad nice og gav godt :4thumbup:

Rotary calfraisess:

230x12

310x11

310x10

Længe siden jeg sidst har lavet den, men jeg syntes at jeg godt kunne lave lidt ekstra til kalvene.

Efter træningen blev det til:

15 minutters intervaltræning på cykel difficulty 12.

Link to comment
Share on other sites

Dagens arbejde, Onsdag d.20/6.07:

Træning:

Stinkende varmt idag, ja næsten ren jungleagtigt, men temmelig god omgang alligevel. Det eneste sted det ikke rigtig kørte var for gunz. De var desværre knap så klar til at blive trænet, som jeg var klar til at træne dem, så efter 5 sæt, gik det ikke videre :nonono: Ellers et par forbedringer i et par øvelser, så alt i alt rimelig nice :smile:

Cardiomæssigt fik jeg ikke powerwalket i morges, så der kom jeg en omgang bagud. Jeg var åbenbart for zappet i morges til at kunne vågne, og når man ikke kan vågne, kan man heller ikke gå :innocent:

I centeret fik jeg hilst på sladretaskerne (Englen og Anita), Onkel Grafrakka, der var nede for at brænde sig selv lidt aw og Swedish og Co. :smile:

Dagens tal:

Champ SL squat, Uge 14, dag 2:

120x5

120x5

120x5

140x2

140x2

140x2

Det første sæt føltes noget trægt pga. i mandags, men bagefter gik det helt fint. Dog var jeg en smule øm i absne, så det føltes knap så stabilt som det burde.

Closegrip BP:

60x10

100x10

120x8

130x6

140x4

Noget bedre end sidste gang, så det var nice nok :4thumbup: Så er der ikke så langt op til tidligere tider :smile:

Chins:

14

10x10

15x9

20x8

Sad rigtig fint og der var godt træk i ryggen idag :smile:

Frontraises:

18x12

20x10

22½x10

24x10

25x9

Kørte rigtig nice og sad perfekt :4thumbup:

Dips:

37

35

33

En smule bedre end sidst, så nice nok :smile:

Preacher curls:

stang+20x10

stang+25x10

stang+30x10

stang+30x10

stang+30x10

Det kørte ikke rigtig, da de ikke var helt klar efter sidste gangs tæv :nonono:

Efter træningen blev det til:

15 minutters intervaltræning på archtraineren difficulty 9.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

(Anita Rye @ 20. Jun 2007, 19:37) post_snapback.gif28 sæt (1 + 10 + 9 + 8) á så mange reps? eller 45 sæt (1 + 10 + 15 + 20) á en mindre portion reps? :blink:

Eller 4 sæt med henholdsvis kropsvægt, +10 kg, +15 kg og +20 kg :blush:

Det forslag stemmer jeg også for. Kragen skriver ret konsekvent kg først, og jeg har meget svært ved at få de tal til at give mening på andre leder. :laugh:

Kraften er med jer begge :wink:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Nahh, men jeg arbejde på det :smile:

Skulle du stille op i år Tuna?

Hehe det var slet ikke planen, men nu er der dumpet uopfordret sponsortilbud ind... Går lidt og tikker oppe i knolden.

Og jo! Den CG er vild! Krafthelvede det får os andre til at fremstå som 9-årige skolepiger...

Link to comment
Share on other sites

Hehe det var slet ikke planen, men nu er der dumpet uopfordret sponsortilbud ind... Går lidt og tikker oppe i knolden.

Og jo! Den CG er vild! Krafthelvede det får os andre til at fremstå som 9-årige skolepiger...

:laugh:

Nice nok med sponsortilbud, meeen lidt gratis prot osv. er vel ikke nok til ændre planer? Hvis træningen kører på skinner, bliver det vel noget af et setback at skulle på diæt :unhappy: Men ok, hvis offseasonformen er god, er det knap så stort et prob :smile:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Nice nok med sponsortilbud, meeen lidt gratis prot osv. er vel ikke nok til ændre planer? Hvis træningen kører på skinner, bliver det vel noget af et setback at skulle på diæt :unhappy: Men ok, hvis offseasonformen er god, er det knap så stort et prob :smile:

Det er jo netop de ting der tumler rundt oppe på 1.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share