Crawdaddy 3.0


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Hej Christian

Jeg mindes at ha læst at din Norah et sted skrev at du var glad for BSN's No-Xplode og da jeg er faldet over en bøtte af det ville jeg lige høre hvad du havde af erfaringer med det og hvordan du doserede? :bigsmile:

Simon

Han skal nok selv få lov at svare :wink:

... men for en god ordens skyld!! Kragens favorit bsn-produkt :cool:

bsn_cheaters_relief.jpg

:laugh::laugh::laugh:

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 205
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

QUOTE(NORAH @ 29. Jun 2007, 16:57) post_snapback.gifHan skal nok selv få lov at svare :wink:

... men for en god ordens skyld!! Kragens favorit bsn-produkt :cool:

bsn_cheaters_relief.jpg

:laugh::laugh::laugh:

Lige netop de der har jeg ikke fået prøvet :smile: Jeg ved ikke om det ligger inden for reglernes rammer, men jeg synes at NO-Explode er rigtig godt og pt. det eneste kreatinprodukt jeg får noget ud af. Jeg brugte 3xserving som anvisningen satte som max, men ellers bare følg anvisningerne på bøtten :smile:

Dagens arbejde, Fredag d.29/6.07:

Morgencardio:

30 minutters Powerwalk.

Træning:

Ok træning idag, hvor Champ'en var i huset :4thumbup: Der gik lige lovlig meget kæwe i den pga. dette, men da jeg ikke har andet for idag, går det nok. Ellers kørte det helt ok. Jeg fik prøvet at køre mere high-bar i squatten og det lod til at give mig færre gener i hjulene end at sætte den lavt, så det vil jeg forsøge mig frem med næste gang :smile: Det ville være nice at undgå gener i squatten igen, så jeg kan komme op og squatte ordentligt igen. Bænkpres gik også ok og det gik rimelig hurtigt at få fyret øvelsen af.

Rows var lidt tricky, da jeg har lidt infiltration i trapezius og det generede lidt i øvelsen.

Derhjemme lader det til at Bibi endelig er ved at være færdig med at være i løbetid, hvilket betyder et tiltrængt hvil fra 5 dages næsten uafbrudt jamren :4thumbup: Hvert eneste vågne øjeblik har hun jamret og fulgt i halen på mig, som om jeg var ene ansvarlig for at hun skulle kunne få afkom :crazy::blink: Det er vel rart nok at være eftertragtet, meeen ikke når det er en jamrende kat :laugh:

Dagens tal:

Champ-squat; uge 14, dag 2:

120x5

120x5

120x5

140x2

140x2

140x2

Fint nok og bedst med highbar position.

Seated legcurls:

110xx12

120x10

130x10

140x8

Noget bedre end sidst den blev kørt :4thumbup:

Sheiko Bænkpres:

85x5

102½x4

102½x4

120x3

120x3

135x2

135x2

135x2

135x2

135x2

135x2

Stille og roligt.

OL-rows:

100x10

130x10

160x10

180x10

190x10

Det kørte ikke helt vildt godt og følingen var heller ikke særlig god pga. lidt fastlåst nakke, men det gik da..

Reverse upright rows:

100x12

110x10

120x8

Ok.

Efter træningen blev det til:

15 minutters intervaltræning på archtraineren difficulty 9

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Lige netop de der har jeg ikke fået prøvet :smile:

Du har fattet det er joke ikke :unsure:

(ellers fik jeg dig ...HA!!!)

Derhjemme lader det til at Bibi endelig er ved at være færdig med at være i løbetid, hvilket betyder et tiltrængt hvil fra 5 dages næsten uafbrudt jamren :4thumbup: Hvert eneste vågne øjeblik har hun jamret og fulgt i halen på mig, som om jeg var ene ansvarlig for at hun skulle kunne få afkom :crazy::blink: Det er vel rart nok at være eftertragtet, meeen ikke når det er en jamrende kat :laugh:

Hvis jeg var en jamrende mis ville jeg da også rende dig i hælene :innocent:

Det er altså skægt som hun begynder at jamre og gøre sig til i det øjeblik du træder ind i rummet :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Du er lidt lamb.jpg lige nu?? Er du ikke :innocent:

Din stakkel :wink:

Ikke sjovt med fåret :wink:

Dagens arbejde, Lørdag d.30/6.07:

Træning:

Rimelig skodagtig omgang idag. Venstre trap er lidt pwned fra et eller andet jeg har lavet for et par dage siden, så det generede på alle øvelser og er stadig irriterende :mad: Nu har jeg strukket så meget på den som jeg kan og givet den en omgang Felden-Gel. Der går nok nogle dage før den er klar igen, så værre er det heller ikke, men irriterende at have en skodtræning på den konto.

Resten af dagen står på fedning :4thumbup: :superman:

Dagens tal:

Standing calfraises:

300x10

345x10

375x10

375+20x10

375+40x10

375+40x8

375+40x8

375+40x8

375+40x8

Ikke imponerende og det generede at min ryg er pwned fra igår :unhappy:

Seated dumbbell press:

30x10

40x8

44x8

44x8

Pga. Pwnage i ryggen, var det ikke muligt at gå højere idag :dry:

Lying dumbbell extensions:

15x15

17½x12

20x8

Pwnage i ryggen generede efter 3 sæt, så jeg stoppede der :unhappy:

Efter træning:

15 minutter på cyklen, dif 12.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg var en jamrende mis ville jeg da også rende dig i hælene :innocent:

:cool: Ja, det er jeg ikke i tvivl om med den omgang

høviske tale/omgangstone og sjofle bemærkninger

fra tøse slænget under træningen. :laugh::tongue:

Edited by holsting
Link to comment
Share on other sites

:cool: Ja, det er jeg ikke i tvivl om med den omgang

høviske tale/omgangstone og sjofle bemærkninger

fra tøse slænget under træningen. :laugh::tongue:

Det er nogle skumle madammer :laugh:

Dagens arbejde Søndag 1/7.07:

Morgenpowerwalk: 30 minutter.

Træning:

Egentlig var det ikke planen at lave andet end 2xpowerwalk idag, men da der var liv i gunz, kunne de jo lige så godt få lidt træning og den anden powerwalk kunne veklses til noget tilsvarende i OBBC.

Før guntræningen fik jeg lavet en masse strækøvelser og lidt mave og stabilitetstræning og bagefter en runde gunz :4thumbup:

Gunz'ne var bedre end sidst og det yderste hovede på højre biceps begynder at blive bedre og bedre :smile: Måske ender det med peaks på et tidspunkt med lidt held :bigsmile:

De to snakkehoveder var også i hulen idag og det lykkedes mig at træne og lave cardio inden de blev færdige :nonono::laugh::tongue:

Imorgen skal jeg desværre arbejde eftermiddag, så squat, DL og BP bliver fra morgenstunden :cry::unhappy:

Dagens tal:

Maskin crunches:

60x15

70x12

80x10

Ok.

Legraises:

14

13

12

Tjah, ikke lige min stærke side :tongue:

Incline dumbbell curls:

15x10

17½x10

20x8

22½x8

25x5

25x5

25x5

25x5

25x5

Nice, sad fint og godt pump :4thumbup:

Dumbbell spidercurls:

15x10

15x10

17½x8

17½x8

Lidt flad i gunz, men fin som afslutter :smile:

Efter træning:

25 minutter på cyklen, dif 10-12.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

De to snakkehoveder var også i hulen idag og det lykkedes mig at træne og lave cardio inden de blev færdige :nonono::laugh::tongue:

Hmm :hmmm:

Er der noget at sige til det tager sin tid... Det sku svært at holde koncentrationen, når man midt i sin skuldertræning opdager du render rundt og leger hyp-hest med Norah på ryggen :tease:

Indrøm det nu bare - du synes faktisk også det er lidt hyggeligt :hehe:

Og forresten - tak for ide'en med en oppustelig sofa.. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hmm :hmmm:

Er der noget at sige til det tager sin tid... Det sku svært at holde koncentrationen, når man midt i sin skuldertræning opdager du render rundt og leger hyp-hest med Norah på ryggen :tease:

Indrøm det nu bare - du synes faktisk også det er lidt hyggeligt :hehe:

Og forresten - tak for ide'en med en oppustelig sofa.. :4thumbup:

Jamen velbekomme da :smile: ....selvom sofa-ideen nu var Norahs :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens arbejde Mandag 2/7.07:

Træning:

Rigtig ringe omgang her til morgen :cry: Da jeg skal arbejde i eftermiddag, måtte det blive morgentræning og da det er meget længe siden sidst, kunne det kun gå galt :laugh:

I squat var der intet at køre med overhovedet. Ren ørkenvandring fra første sæt, så det kørte mildt sagt dårligt. Benene var trætte og havde ikke nået at restituere oven på gårsdagens cardio, så det kunne ikke blive godt.

På baggrund af dette og af overvejelser knyttet til den nye måde jeg squatter på, har jeg besluttet at stoppe squatprogrammet 3 uger før tid. Grunden er at jeg, grundet tidligere skade i venstre ben, slet ikke har styrke nok idet ben til at squatte tungt med min nuværende squatstil. Min venstre hoftebøjer, balle og lår kan ikke følge med på de tunge procenter og derfor har jeg valgt at "starte forfra" og bygge noget mere grundstyrke op. Alternativet er at jeg ikke kommer nogen vegne hurtigere og udelukkende risikerer en skade ved at forsøge at forcere de høje procenter.

Derfor vil jeg, allerede fra på onsdag, køre et mere alsidigt benprogram med flere gentagelser og med andre øvelser en squat alene. Jeg regner stadig med at squatte en gang om ugen eller måske to, men det bliver med mindre vægt og flere gentagelser indtil teknik og grundstyrke spiller :smile:

I dødløft kørte det, følgeligt heller ikke så suverænt. Er benene færdige, er det lidt svært at trække så meget. Måske jeg hellere skulle have kørt rackpulls, da rygstyrken ikke fejlede noget.

BP og flyes var ok, men det er også to knap så krævende øvelser som de første to.

Cardio kørte til gengæld rigtig fint. Måske fordi jeg er vant til at lave det om morgenen :innocent:

Dagens tal:

Champ squat:

60x10

100x5

140x3

160x3 Begyndte allerede at være tungt her :unhappy:

170x2

170x2

170x2

170x2

Skodslapt og ikke for kønt. Benene var flade og 10kg mindre på stangen i forhold til sidst :4thumbup: Ikke flere tunge doubler i det næste stykke tid :wink:

Dødløft:

100x10

140x5

170x5

170x5

180x5

190x5

Ikke det helt store at trække med idag.

Sheiko BP:

85x5

102½x4

120x3

120x3

135x2

135x2

135x2

135x2

135x2

135x2

Nemt nok.

Flyes:

25x12

25x12

27½x12

30x12

Ryggen generede en smule på de første 2 sæt, så lidt lettere end ellers.

Efter træning:

15 minutters intervaltræning på archtrainer, dif 9.

Anden runde cardio må blive i aften efter arbejde.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Nu er du selv inde på at hjulene ikke var friske pga. al cardioen i går, så hvorfor dyrker du så meget cardio i øjebliket? Jeg går ud fra, at du ikke er på diæt? Min erfaring er at for meget cardio/udholdenheds træning går ud over benstyrken, du må sikkert ha' oplevet noget lignende på dine diæter tidligere? Når man læser om de andre gener i den øvre ryg/trap, kan jeg få fornemmelsen af at du kører på pumperne i øjeblikket.

/ Rasmus :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu er du selv inde på at hjulene ikke var friske pga. al cardioen i går, så hvorfor dyrker du så meget cardio i øjebliket? Jeg går ud fra, at du ikke er på diæt? Min erfaring er at for meget cardio/udholdenheds træning går ud over benstyrken, du må sikkert ha' oplevet noget lignende på dine diæter tidligere? Når man læser om de andre gener i den øvre ryg/trap, kan jeg få fornemmelsen af at du kører på pumperne i øjeblikket.

/ Rasmus :superman:

:smile:

Så galt er det nu ikke :smile:

Jeg er på en art semidiæt, over en 12 ugers periode, hvor jeg skal i lidt bedre grundform. Så ud fra den betragtning, er det ikke hård diæt, bare moderat kalorierestriktion og cardio. Det har ikke givet nogen problemer for resten af kroppen endnu, kun i benene, når visse forhold falder sammen, såsom træning om morgenen efter en semihård gang cardio.

Problemet, som jeg ser det, stammer mere fra at jtidligere har overkompenseret på det højre ben, pga. en skade i venstre ben og så har jeg squattet på en lidt anden måde. Nu squatter jeg på en lidt anden måde, hvor jeg er lidt mere i ovre på venstre ben og der kan det ikke følge med, når det får smidt de høje procenter i hovedet :smile:

Cardio'en hjælper selvfølgelig heller ikke, men normalt plejer det ikke at være et problem. Det er nok pga. sammenfaldet af morgentræning og eftermiddagscardio dagen forinden.

Med lidt lavere procenter, kan jeg få indøvet squatstilen og få styrket de nødvendige muskler, så de kan klare den fremtidige belastning. Det er jo heller ikke sådan at jeg behøver at sætte en ny max om 3 uger, som programmet dikterer, da jeg ikke rigtig har noget at bruge en ny max til :smile:

Rygballaden er noget særskilt, som kommer fra tid til anden, så det kan ikke tilskrives diæt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tung bentræning om morgenen... :nonono: det er håbløst... :4crutches:

Jeps, det sutter max ass :unhappy::laugh:

Rall> Jeg ville oprindeligt stille op til efteråret, men nu synes jeg at træningen kører fint, så jeg fortsætter bare med diæt indtil jeg har været på diæt i 12 uger og så holder jeg en pause. Pausen skal så være en periode, hvor der skal være kalorieligevægt evt. med små udsving den ene eller den anden vej. Efter en tid i ligevægt, tager jeg så en diæt periode mere. Hvor langt jeg vil ned, må vi se :smile: Foreløbig har jeg ikke mistet noget ved at smide de første 5½kg, så jeg fortsætter til uge 12 og ser hvor jeg er henne.

Dagens arbejde Tirsdag 3/7.07:

Morgencardio blev ikke til noget, da jeg kørte aftencardio kl. 22.30 i aftes efter arbejde og benene stadig var lidt tappede i morges. Istedet kunne jeg sove "længe" indtil 05.50 :laugh:

Efter arbejde endte jeg i OBBC, selvom jeg ikke rigtig vidste om jeg ville have noget at køre med og jeg var en smule træt. Heldigvis kørte træningen rigtig fint og beviste endnu engang at fornemmelser og følelser forud for træning er ubrugeligt i bedste fald :wink: Det blev til en omgang læg, mave og gunz, hvor det hele fungerede rigtig fint. Især i gunz fik jeg øget antallet af reps ved max-vægt, så det var rigtig godt :smile:

Dagens tal:

Donkey calfraises:

stakkenx15

stakken+25x15

stakken+50x15

stakken+75x10

stakken+100x10

stakken+125x10

stakken+150x10

stakken+150x10

stakken+150x10

Yessir, kørte fint :4thumbup:

Maveøvelse:

10x20

20x15

20x12

20x12

Nice, fin øvelse.

Low-Incline dumbbell curls:

15x10

20x8

22½x8

25x6

25x6

25x6

25x5

25x5

Kørte rigtig fint med god negativ og god kontrol :4thumbup:

Efter træning:

15 minutters intervaltræning, archtrainer dif. 9.

Link to comment
Share on other sites

Hej Craw

Hvis det ene ben driller har du så ovevejet at arbejde mere specifikt med nogen 1 bens øvelser for at fokusere på den svage side?

Hej Blackmoore :smile:

Det er da en mulighed, men jeg må indrømme at jeg ikke er meget for etbens øvelser eller i det hele taget unilaterale øvelser. Vores lemmer arbejder bedst sammen, så jeg synes altid det har fungeret bedst at bruge begge arme eller begge ben samtidigt.

Nu hvor jeg kan lave øvelserne uden at overkompensere på højre ben, får venstre ben nok med belastning, men da det er bagud i forhold til det højre, kommer der nok til at gå lidt tid før det indhenter det højre. Idag kørte jeg benpres og det lod til at ramme fint nok i begge ben, så det skal nok komme til at fungere :smile:

Dagens arbejde Onsdag 4/7.07:

Helt fin træning i dag, hvor jeg kørte benpres for første gang i meget lang tid. Faktisk fungerede øvelsen helt fint, selvom den ikke føles nær så godt som squat, når squatten fungerer. Men når det så er sagt, så sad den der hvor den skulle og efter få sæt, holdt venstre ben op med at genere, så det var meget rart.

Bænkpres, ryg og stort set alt andet kørte også som det skulle og jeg kan se at jeg har smidt en smule mere fedt på overkroppen i forhold til sidst jeg har haft en tank top på :4thumbup:

Efter træning, måtte jeg hoppe på cyklen istedet for archtraineren, da jeg var lidt for slatten til at fyre den af der :laugh:

Dagens tal:

Benpres:

slæde+100x20

slæde+200x18

slæde+250x10

slæde+250x10

slæde+250x10

slæde+280x10

slæde+280x10

Nice nok og god føling med øvelsen.

Sheiko BP:

85x5

102½x5

120x4

120x4

127½x3

127½x3

135x2

135x2

127½x3

127½x3

120x5

120x5

102½x7

85x9

Nemt nok.

Neutral grip pullups:

14

10x12

15x10

20x8

Yep, kørte fint.

Dumbbell Frontraises:

18x10

20x10

23x10

25x8

26x8

Nice nok :smile:

Dips:

40

31

30

Gik lidt død efter første sæt, men det kørte så også rigtig nice :4thumbup:

Efter træning:

15 minutters interval på cykel dif. 12.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tænkte bare på nogen af Ian Kings programmer hvor han hyper at tage cykler på 4-8 uger med masser af unilateral træning før at gå videre med alm squat træning :smile:

Men hvis det du gør nu virker, er der jo ingen grund til at ændre det :smile::smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tænkte bare på nogen af Ian Kings programmer hvor han hyper at tage cykler på 4-8 uger med masser af unilateral træning før at gå videre med alm squat træning :smile:

Men hvis det du gør nu virker, er der jo ingen grund til at ændre det :smile::smile:

Jeg har aldrig rigtig brudt mig om at træne unilateralt. Jeg synes det føles helt akavet og forkert, men et alternativ kunne være lunges ind imellem :smile: Det er nok så langt jeg vil gå med unilaterale øvelser :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens arbejde Fredag 6/7.2007:

Jeg fik ikke lige opdateret min cardio igår, da jeg først kom hjem fra arbejde og cardio omkring kl.23 og gik direkte i kanen, men jeg fik nappet to runder powerwalk igår og fik lige lavet en madpakke inden sengetid.

Idag blev det så eftermiddagstræning, hvilket jo er nice nok :smile: Træningen var ganske fin, men da jeg var en smule træt, ventede jeg med at træne gunz og tager dem istedet imorgen sammen med den normale lørdagstræning :4thumbup: En god nats søvn og lidt ekstra mad imorgen, hvor jeg har offdag fra diæt, bør give lidt ekstra energi at køre med.

Men ellers var det en fin træning, som forløb relativt hurtigt, hvilket var heldigt nok, da jeg allerede begyndte at blive lidt sulten efter 1 time :innocent:

Dagens tal:

Legextensions:

20x10

30x10

43x10

59x8

55x10

55x10

55x10

55x10

55x10

Nice nok føling og selvom det umiddelbart ikke er en basisøvelse, var det godt med lidt lokal smerte i hjulene og noget godt pump i dem :tongue:

Seated legcurls:

110x12

120x12

130x11

140x8

Bedre end sidst.

Sheiko BP:

85x5

102½x4

102½x4

120x3

120x3

135x2

135x2

135x2

135x2

135x2

127½x2

127½x2

127½x2

127½x2

127½x2

110x3

95x4

Tog dem med closegrip forl irens skyld :smile:

OL-Rows supersættet med T-rows:

100x10

140x10 & 60x10

160x10 & 70x10

170x10 & 80x10

170x10 & 80x10

Nice nok pump, selvom OL-rows'ne var lidt fesne i det.

Efter træning:

15 minutters interval på archtræneren dif 9.

Link to comment
Share on other sites

Dagens arbejde Lørdag 7/7.07:

Ikke lige verdens bedste omgang i dag. Relativt tidligt træning er som regel knap så heldigt, men heldigvis var der ikke det helt vilde på programmet idag, så det går nok :smile:

Lidt delts, triceps og gunz og så hjem og slappe af med diæt offdag :4thumbup: Resten af dagen har stået på mad og lidt film, så det har været topnice :smile: I morgen er det så tilbage på dydens smalle sti i to uger :tongue:

Dagens tal:

Pres bag nakken:

40x10

50x10

60x10

70x8

80x6

85x5

Rigtig længe siden sidst, så den var lidt usikker i udførslen.

Pullovers:

40x10

50x10

58x10

60x8

60x8

Fint nok og også længe siden sidst.

Low Incline dumbellcurls:

15x10

20x8

22½x9

25x6

25x6

25x6

25x6

25x6

Det kunne have været bedre, men det gik da stadig hæderligt nok.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Rimelig lee' træning du får fyret af, specielt er jeg imponeret af de tunge ol rows. Jeg har tit problemer med lænden, når jeg laver rows (problemer som i: uden energi, brændt af), måske er svaret at stå mere oprejst?

I øvrivt, hvordan fungere din diæt, hvis du fx træner man ons og fre - er dit indtag højere af kulh og prots højere de dage?

Ps. Jeg skal have fyldt med protlager op, sælger du stadig? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share