Søren W


Søren W
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eduardo go home

23 x 238 kg @ 198 lbs BW

Omfg plx, Platz har squatdragt på, hvordan kan du overhovedet sammenligne? Eduardo og undertegnede loller hele vejen herfra og hen til squatracket, her loller Eduardo så videre mens jeg bliver dræbt.

Træning mandag 9. februar 2009

Hugvend + opadstød

5x3+2x90kg - under dette sagde min "VL-coach" at jeg måske skulle træne noget spændstighed, det vil jeg overveje, men jeg droppede det i dag pga. trætte knæ.

Frontsquat

5x3x120kg

Frivend fra hæng

5x5x90kg

45° hypers

5x20 - igen med følgende gangbesvær, dog lidt mindre end sidst tror jeg

Arch back crunches

5x15

I dag var der en fløs der bænkede med den der squat-pølle, så har man set det med.

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

B00000000000000000000000000000000M, så er der søgt licens.

Jeg håndvaskede mine tights i går og vandet blev violet?

Jeg er i øvrigt lige blevet inviteret på VL camp i Spanien til sommer af vor fælles ven Fru Erik.

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Jeg fik lige lyst til at skrive mit "program" ned for at få lidt overblik og dele det med alle mine eFriends:

Dag 1

Bænk 25 reps

JS rows 25 reps

Low incl. DB pres 40 reps

Chins 40 reps

Delts ?

DB curls 5x6-12

Dag 2

Stød 5-7x1-3

Frontsquats 25 reps

Hang power cleans 5x5

45° hypers 5x20

Abs 5x8-20

Dag 3

Bænk 25 reps

Chins 25 reps

Dips 40 reps

JS rows 40 reps

Delts ?

BB curls 5x6-12

Dag 4

Træk 5-7x1-3

Squats 25 reps

Hang power snatch 5x5

45° hypers 5x20

Abs 5x8-20

Delts kan jeg se jeg ikke helt har styr på hvad jeg vil.

25 reps betyder 25 reps på så få sæt som muligt med en given vægt, kan det gøres i færre end fem sæt øges vægten.

40 reps betyder det samme.

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 16. februar 2009

1000m på C2 @ lige knap 4 min

Cleans

6x2x100kg

Opadstød på et par af dem, men har problemer med at holde den pga. min skade.

Fronts

5x3x120kg

Hang power cleans

5x5x90kg

45° hypers

5x20 - denne gang uden efterfølgende gangbesvær

Arch back crunches

5x15

+Tabata på cykel med efterfølgende ubehag og gangbesvær

Under træningen så jeg en pige træne i chucks, jeg blev skuffet da hun gik forbi squat racket og i stedet benyttede ab- og adductor maskinerne.

Link to comment
Share on other sites

I går lærte jeg vægtløftning i IK99 af min friend Erik, jeg fik æren af at træne sammen med stortalentet Pietro, han er sej og god til vægtløftning. Der var adskillige efriends til stede, men det var ikke alle, der turde hilse selvom de var både store og stærke. Bagefter spiste Erik og jeg på familierestauranten McDonalds, hvor Erik fortalte han aldrig har smagt chili cheese tops, på trods af dette holdt jeg mine for mig selv, der er jo kun tre i posen. Til slut satte Erik mig på et tog, der kørte i den forkerte retning, han er en sand friend.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
I går lærte jeg vægtløftning i IK99 af min friend Erik, jeg fik æren af at træne sammen med stortalentet Pietro, han er sej og god til vægtløftning. Der var adskillige efriends til stede, men det var ikke alle, der turde hilse selvom de var både store og stærke. Bagefter spiste Erik og jeg på familierestauranten McDonalds, hvor Erik fortalte han aldrig har smagt chili cheese tops, på trods af dette holdt jeg mine for mig selv, der er jo kun tre i posen. Til slut satte Erik mig på et tog, der kørte i den forkerte retning, han er en sand friend.

Kære e-friend :friend:

Du så så awesome ud, at i hvert fald jeg ikke turde andet end, i stilhed, at betragte dig med ærefygt :smile:

Men jeg vidste jo godt, hvem du var :smile:

Jeg har trods alt e-stalket dig igennem flere år nu :smile:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Kære e-friend :friend:

Du så så awesome ud, at i hvert fald jeg ikke turde andet end, i stilhed, at betragte dig med ærefygt :smile:

Men jeg vidste jo godt, hvem du var :smile:

Jeg har trods alt e-stalket dig igennem flere år nu :smile:

:smile:

Jeg prøvede ellers at se imødekommende ud, men jeg ved det er svært når man er så awesome som mig, jeg prøver hårdere næste gang, så kan det være jeg ser lige så kær ud som Pietro.

I øvrigt vil jeg tilføje at ham jeg sidder på kontor med ikke er kommet endnu, så det ser ud til jeg skal drikke 10 kopper kaffe helt alene, stakkels mit røvhul.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg prøvede ellers at se imødekommende ud, men jeg ved det er svært når man er så awesome som mig, jeg prøver hårdere næste gang, så kan det være jeg ser lige så kær ud som Pietro.

I øvrigt vil jeg tilføje at ham jeg sidder på kontor med ikke er kommet endnu, så det ser ud til jeg skal drikke 10 kopper kaffe helt alene, stakkels mit røvhul.

Tag endelig ikke fejl, friend :smile: Efter du var gået sammen med vægtløftningsikonet Fru Erik, min friend, skamroste jeg dit blide udseende og maskuline udstråling overfor de tilbageværende friends :smile: De var også imponerede. Og vi havde endda ikke engang set dig løfte :smile:

Pietro er en meget kær lille vægtløfter :smile: Der om er der ingen debat :smile:

Puha, der er udsigt til anal kløe :smile:

Heldigvis har apoteket noget, der hjælper mod netop dette, har jeg set i en reklame på TV :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tag endelig ikke fejl, friend :smile: Efter du var gået sammen med vægtløftningsikonet Fru Erik, min friend, skamroste jeg dit blide udseende og maskuline udstråling overfor de tilbageværende friends :smile: De var også imponerede. Og vi havde endda ikke engang set dig løfte :smile:

I skulle have set mig, på et tidspunkt var der 40kg på stangen! I dag er jeg også svært plaget af DOMS kan du tro, av min numse.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
I skulle have set mig, på et tidspunkt var der 40kg på stangen! I dag er jeg også svært plaget af DOMS kan du tro, av min numse.

Æv :smile: Det ville jeg gerne have set :smile:

Du skulle tage at prøve leucin; et dejligt supp :smile: Det kan reducere doms efterfølgende så brutal træning, som du gennemgik i går :smile:

Håber du snart kommer forbi IK99 igen, friend :smile: Så skal jeg se, om jeg kan mande mig op og pippe: "Hej, friend" :smile:

Link to comment
Share on other sites

Æv :smile: Det ville jeg gerne have set :smile:

Du skulle tage at prøve leucin; et dejligt supp :smile: Det kan reducere doms efterfølgende så brutal træning, som du gennemgik i går :smile:

Håber du snart kommer forbi IK99 igen, friend :smile: Så skal jeg se, om jeg kan mande mig op og pippe: "Hej, friend" :smile:

Hvis jeg flytter vil jeg næsten helt sikkert træne i IK99, så kan vi lolle i hinandens selskab med jævne mellemrum og evt. spise leucin sammen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvis jeg flytter vil jeg næsten helt sikkert træne i IK99, så kan vi lolle i hinandens selskab med jævne mellemrum og evt. spise leucin sammen :smile:

Dertil kan jeg kun sige: WEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :smile:

Leucin smager dog lidt skidt, friend :smile: Så det kan være en fordel, både mht. smag og optagelse/effekt, at indtage det sammen med andre prots og carbs :smile: Og helst noget med smag :smile:

Lolle gør vi tit i IK99, mine friends og jeg :smile: Og oftest over og af de idioter, der udgør resten af medlemmerne dernede :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dertil kan jeg kun sige: WEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :smile:

Leucin smager dog lidt skidt, friend :smile: Så det kan være en fordel, både mht. smag og optagelse/effekt, at indtage det sammen med andre prots og carbs :smile: Og helst noget med smag :smile:

Lolle gør vi tit i IK99, mine friends og jeg :smile: Og oftest over og af de idioter, der udgør resten af medlemmerne dernede :smile:

Det vil jeg se frem til, er der noget der kan få mig op af stolen, er det at lolle af andre mennesker :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 23. februar 2009

Hugvend, i visse kredse også kendt som squat cleans

7(8?)x2x100kg - jeg blev i tvivl om jeg havde taget alle sættene, så jeg tog bare et til

Frontsquats

5x3x120kg - de var tungere end jeg godt kunne tænke mig

Frivend fra hæng

3x5 - jeg prøvede at gøre som min friend Erik havde lært mig, og så måtte jeg spare lidt på kiloene, men det er nok også meget godt midt i en finanskrise

45° hypers

5x20

Arch back crunches

5x17, mine abs var meget forvirrede over at køre dette uortodokse antal reps

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share